Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel HEIJMANS KON AEX:HEIJM.NL, NL0009269109

  • 16,960 25 apr 2024 17:35
  • -0,600 (-3,42%) Dagrange 16,920 - 17,640
  • 111.638 Gem. (3M) 115,3K

Heijmans - Oktober 2015

726 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 37 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 1 oktober 2015 10:56

    Nieuwsarchief


    01 oktober 2015

    Vraag naar woningontwerpen fors in de lift

    Architecten hebben in het tweede kwartaal van dit jaar 56 procent meer opdrachten gekregen voor het ontwerpen van nieuwbouwwoningen. Dat meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) donderdag.

    De totale bouwsom van ontwerpopdrachten voor architecten lag in het tweede kwartaal een kwart hoger dan een jaar eerder, en bereikte het hoogste niveau in vijf jaar. De vraag naar ontwerpen voor nieuwe woningen steeg het hardst, daarna volgden bedrijfsgebouwen als kantoren, ziekenhuizen en winkels.

    De renovatieopdrachten voor woningen stegen met ongeveer een vijfde. Alleen opdrachten in het kader van renovaties van bedrijfsgebouwen vertoonden een daling.

    Ondanks de stevige groei is de architectenbranche de crisis nog lang niet te boven. De totale bouwsom is nog altijd maar een derde van die in het topjaar 2007, aldus het CBS.
  2. [verwijderd] 1 oktober 2015 14:07
    quote:

    Utreg1960 schreef op 1 oktober 2015 14:05:

    Die PM is zo slim dat tie op ze eentje nog op het september draadje bezig is.
    Heij ff in het rood dus dan komt hij weer gezellig langs met ze goede opvoeding.
    ssssssst niks zeggen hoor.Blijft dit tenminste een normaal draadje :-)
    BRILJANT
  3. [verwijderd] 1 oktober 2015 15:27
    Zoals gisteren aangekondigd had u net als PM beter naar Galapagos kunnen kijken.Aankoop € 31,80 en inmiddels staat PM in 1 dag (:-) al weer 23 % hoger met het aandeel! Nu is PM het maken van VEEL rendement wel gewend maar 23% in een dag met 1 aandeel is toch vrij fors.Aandeel noteert namelijk al 39 euro. Zoals Tuinman gisteren al sarcastisch opermerkte : inderdaad WAUW!En Heijmans: zelfs nu onder de 6. Dus niet blindstaren op Heijmans want elders in de markt liggen dagelijks mooie kansen zoals PM al vaker meldde.
    Heijmans inmiddels minus 1.7 % al weer. Dood geld minimaal maar PM verwacht zelfs een waardevenrietigende belegging. Dagelijks dwon. Ook in een goedgeluimde groene AEX :-)
  4. [verwijderd] 1 oktober 2015 15:29
    quote:

    harde winst schreef op 1 oktober 2015 15:09:

    Maak het nieuws nu maar bekend, Bert!
    Oh nee, er moet eerst nog een tijdje gelegenheid zijn voor de insiders om hun stukken te dumpen.
    stukken te dumpen ? Heijmans dir kopen juist stukken bij !!

    www.afm.nl/en/professionals/registers...
  5. keiharde winst 1 oktober 2015 15:34
    Persoonlijk zie ik aandelen liever stijgen dan dalen, zeker als het om een traditioneel bouwbedrijf als Heijmans gaat. Wat ik nu al weken in het orderboekje zie is het stelselmatig dumpen van aandelen (volumes zijn niet echt laag). Mijns inziens dus om vriendjes nog even aandelen te laten lozen voordat er een emissie komt. Als iemand hier een andere interpretatie heeft hoor ik dat overigens graag. Maar in 'n verklaring als 'verlies van vertrouwen' geloof ik niet meer als Heijmans op gifgroene dagen geen millimeter herstel toont, itt. alle andere aandelen.
  6. [verwijderd] 1 oktober 2015 15:45
    quote:

    harde winst schreef op 1 oktober 2015 15:34:

    Persoonlijk zie ik aandelen liever stijgen dan dalen, zeker als het om een traditioneel bouwbedrijf als Heijmans gaat. Wat ik nu al weken in het orderboekje zie is het stelselmatig dumpen van aandelen (volumes zijn niet echt laag). Mijns inziens dus om vriendjes nog even aandelen te laten lozen voordat er een emissie komt. Als iemand hier een andere interpretatie heeft hoor ik dat overigens graag. Maar in 'n verklaring als 'verlies van vertrouwen' geloof ik niet meer als Heijmans op gifgroene dagen geen millimeter herstel toont, itt. alle andere aandelen.
    wie heeft het hier nou over een emissie !!!
    toen ik in bam zat, en nu weer zit, werd er ook altijd gespeculeerd over een emissie,
    nou ik heb hem het laatste jaar niet gezien.
    eerst maar afwachten. voorlopig heeft Heijmans geen omzet of winst waarschuwing
    gegeven over het 3de kwartaal .
    en na die mis peer van de half jaarcijfers ( waar hij eigenlijk een winst waarschuwing had moeten geven ) denk ik niet dat hij zo,n vergissing nog een keer maakt
  7. keiharde winst 1 oktober 2015 15:50
    quote:

    raingie schreef op 1 oktober 2015 15:45:

    [...]

    wie heeft het hier nou over een emissie !!!
    toen ik in bam zat, en nu weer zit, werd er ook altijd gespeculeerd over een emissie,
    nou ik heb hem het laatste jaar niet gezien.
    eerst maar afwachten. voorlopig heeft Heijmans geen omzet of winst waarschuwing
    gegeven over het 3de kwartaal .
    en na die mis peer van de half jaarcijfers ( waar hij eigenlijk een winst waarschuwing had moeten geven ) denk ik niet dat hij zo,n vergissing nog een keer maakt
    Niemand is hier nog met een verklaring gekomen van een toch opmerkelijk koersverloop. Of zijn dit mensen die winst nemen?
  8. [verwijderd] 1 oktober 2015 16:06
    quote:

    harde winst schreef op 1 oktober 2015 15:50:

    [...]
    Niemand is hier nog met een verklaring gekomen van een toch opmerkelijk koersverloop. Of zijn dit mensen die winst nemen?
    De verklaring is volgens mij dat er 2 grote aandeelhouders van hun belang af willen
    en aangezien Heijmans niet zoveel aandelen heeft duurt dat al een tijdje.
    en hebben we nog steeds verkoop druk.
    maar ook dit heb ik hier bij bam meegemaakt, en op eens ziet iedereen het licht en willen
    ze door de zelfde deur.
    allen wanneer ? die vraag kan ik helaas niet beantwoorden
726 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 37 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Bouwbedrijf Heijmans blijft optimistisch in verraderlijke sector

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links