Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Imtech weekdraadje van 2 t/m 6 maart 2015 (Lente...)

459 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 23 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 28 februari 2015 19:20
    Wikipedia
    The subsidiary Imtech Deutschland GmbH & Co. KG is also responsible for business in Poland, Romania, Austria, Finland und Russia.Imtech was the general contractor for the technical equipment of the Deutsche Bank Twin Towers in Frankfurt. According to reports of Handelsblatt in February 2011, the subcontractors were bribed with brothel visits and more. Those could invoice more hours of work then factual done since early 2010. The company made internal investigations. Imtech Germany is involved in the construction of the heat and smoke vent of the new Berlin Brandenburg Airport. In January 2013 it was reported, that the system was built against the requirements of the local authorities and it will not function without extensive renovation. On 7 October 2014 the general assembly of shareholders approved into an emission of new shares for 600 million Euro to rescue the company. The board consented that no other new emission would follow until the first quarter of 2016.
  2. [verwijderd] 2 maart 2015 08:53
    Gisteren op het oude draadje geschreven over een website die ik ontdekte en die volgens mij interessant is, althans bij het teruglezen in de afgelopen maanden bleek dat hij een goede kijk op zaken heeft. Ben ook benieuwd of iemand een idee heeft wie deze beursgoeroe is. Te vinden: www.de-beste-beursanalist.nl.
  3. [verwijderd] 2 maart 2015 10:52
    quote:

    wisenwaarachtig schreef op 2 maart 2015 08:53:

    Gisteren op het oude draadje geschreven over een website die ik ontdekte en die volgens mij interessant is, althans bij het teruglezen in de afgelopen maanden bleek dat hij een goede kijk op zaken heeft. Ben ook benieuwd of iemand een idee heeft wie deze beursgoeroe is. Te vinden: www.de-beste-beursanalist.nl.
    Huis-, tuin- en keukenwebsite gecreëerd door een amateur belegger wellicht?
    www.jouwweb.nl/

    We kunnen bezwaarlijk spreken van een goeroe / guruwatch.nl ... Onze aller betreurde M66 verwees ook naar zo'n obscure publicatie. Wat houd je tegen om een eigen stekje te brouwen?
  4. [verwijderd] 2 maart 2015 14:23
    quote:

    P_Value_D-Day schreef op 2 maart 2015 10:52:

    [...]

    Huis-, tuin- en keukenwebsite gecreëerd door een amateur belegger wellicht?
    www.jouwweb.nl/

    We kunnen bezwaarlijk spreken van een goeroe / guruwatch.nl ... Onze aller betreurde M66 verwees ook naar zo'n obscure publicatie. Wat houd je tegen om een eigen stekje te brouwen?

    Ook u heeft dus niets gelezen, obscure publicatie, waar heeft u het in hemelsnaam over. Deze persoon is wel degelijk meer dan een amateur belegger.
  5. [verwijderd] 2 maart 2015 14:55
    quote:

    wisenwaarachtig schreef op 2 maart 2015 08:53:

    Gisteren op het oude draadje geschreven over een website die ik ontdekte en die volgens mij interessant is, althans bij het teruglezen in de afgelopen maanden bleek dat hij een goede kijk op zaken heeft. Ben ook benieuwd of iemand een idee heeft wie deze beursgoeroe is. Te vinden: www.de-beste-beursanalist.nl.
    Ik vind het vreemd dat op geen enkele manier te herleiden is wie deze beursgoeroe is of aan welke bank/broker hij/zij verbonden is.

  6. [verwijderd] 2 maart 2015 15:18
    quote:

    wisenwaarachtig schreef op 2 maart 2015 15:01:

    [...]
    Dat zou ik ook graag willen weten.
    Ongetwijfeld de kruidenier met een glazen bol van om de hoek die de klanten bereidwillig belegggingsadvies verschaft. Bij drie boterkoeken één advies. Dank u mijnheer de kruidenier. Huis, tuin en keuken publicatie, hoi hoi leuk!
  7. [verwijderd] 2 maart 2015 16:07
    quote:

    P_Value_D-Day schreef op 2 maart 2015 15:18:

    [...]

    Ongetwijfeld de kruidenier met een glazen bol van om de hoek die de klanten bereidwillig belegggingsadvies verschaft. Bij drie boterkoeken één advies. Dank u mijnheer de kruidenier. Huis, tuin en keuken publicatie, hoi hoi leuk!
    Dan loopt u zeker bij deze kruidenier stage, leukerd.
  8. [verwijderd] 2 maart 2015 17:09
    quote:

    Straddleman schreef op 2 maart 2015 16:58:

    [...]

    Een mening is leuk, aardig en bescheiden maar het meest heb je toch aan feiten die een onderbouwing aan een mening meegeeft.

    Als iedereen en alle instanties die momenteel zonder feitelijke onderbouwing aan het beleggen zijn nu zouden stoppen dan bestaan er morgen wereldwijd geen gokpaleizen oftewel beurzen meer.
  9. [verwijderd] 2 maart 2015 17:16
    quote:

    wisenwaarachtig schreef op 2 maart 2015 17:09:

    [...]
    Als iedereen en alle instanties die momenteel zonder feitelijke onderbouwing aan het beleggen zijn nu zouden stoppen dan bestaan er morgen wereldwijd geen gokpaleizen oftewel beurzen meer.
    Laat dat aub niet gebeuren.
    Deze groep zorgt voor een deel van mijn inkomsten dus ik koester ze.
459 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 23 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,01 -0,62%
EUR/USD 1,0655 +0,11%
FTSE 100 7.895,85 +0,24%
Germany40^ 17.714,20 -0,13%
Gold spot 2.392,50 0,00%
NY-Nasdaq Composite 15.282,01 -2,05%

Stijgers

WDP
+3,12%
Kendrion
+2,92%
EBUSCO...
+2,67%
Vopak
+2,61%
NX FIL...
+2,17%

Dalers

JUST E...
-5,11%
TomTom
-4,68%
Fugro
-4,30%
ASMI
-4,00%
BESI
-3,64%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links