Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,700 19 apr 2024 17:35
  • -0,280 (-4,68%) Dagrange 5,700 - 5,925
  • 569.243 Gem. (3M) 307,3K

1 tm 7 maart 2015: TomTom Is Bullish Geworden En Apple Is Komt Eraan....

1.137 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 57 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 27 februari 2015 19:07
    quote:

    moneymaker schreef op 27 februari 2015 18:57:

    tussen Is en Komt moet een /
    Apple Is=ze moeten eraan geloven Komt=ze gaan een bod doen
    aub geen geintjes over een klein schrijffoutje
    ik heb nu correctie aangebracht dus klaar nu

    Laat gaan joh.
    Ze kunnen het nergens anders over hebben en dat laten ze ook zien.
    Het is extra lachwekkend omdat hun postings ook regelmatig bol staan van de taalfouten.
  2. Spoetnik 27 februari 2015 19:07
    quote:

    moneymaker schreef op 27 februari 2015 18:23:

    vette stijging deze week
    hoog volume
    geen afbouw shorters
    ook geen opbouw shorters
    Conclusie: een grote koper is een belang aan het opbouwen in TomTom
    en is sterker dan de shorters
    dat moet een grote jongen zijn
    Apple werkt al nauw samen met TomTom heeft mijn inziens ook al een belangetje uit het verleden
    bovendien wordt er geschoven in het management Waarom?
    mijn slot idee
    Apple staat op het punt een overname te doen van TomTom
    Dhr. Goddijn en stafleden krijgen een functie binnen Apple om zo toch TomTom te kunnen blijven sturen zij weten alle reilen en zeilen tenslotte
    Hoogte bod schat ik uitgaande van de slotkoers 7.45 rond de minimaal 10.50 en maximaal 11.25
    ik ben er klaar voor jullie ook?
    Je bent echt vermoeiend, het spijt me bijzonder.
    Dit soort teksten voegen echt niks toe. Het is niet onderbouwd, het is zeeer suggestief, en je blijft jezelf herhalen.
    Als die grote jongen sterker is dan de shorter, en je zelf aangeeft dat de shortpositie niet is veranderd, dan is dat dus een holle conclusie.
    Ik heb het idee dat je wat bent gaan zweven na alle aandacht nav je gesprek met Titulaer.
    Goed dat je de moeite hebt genomen om eens de telefoon te pakken, maar blijf aub wel even dicht bij de realiteit.
    Als je weet dat Goddijn een beschermingsconstructie heeft opgetuigd, en de huidige koers niet interessant genoeg zal zijn om een overnamepremie op te pakken, kun je dus begrijpen dat een overname voorlopig niet aan de orde zal zijn.
  3. [verwijderd] 27 februari 2015 19:09
    quote:

    moneymaker schreef op 27 februari 2015 18:23:

    Apple staat op het punt een overname te doen van TomTom

    Dhr. Goddijn en stafleden krijgen een functie binnen Apple om zo toch TomTom te kunnen blijven sturen zij weten alle reilen en zeilen tenslotte

    Zijn de twee bovenstaande zinnen een hypothese of een hersenspinsel ?

    Het kan nml misleidend zijn om dit zo stellig te beweren op een forum. Vandaag was daar ook al een terechte discussie over op het BAM forum
  4. Spoetnik 27 februari 2015 19:23
    quote:

    moneymaker schreef op 27 februari 2015 19:14:

    [Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd.]
    Ik zie ook wel een bijzonderheid in de koersbeweging.
    Maar het is simpelweg gissen wat de achterliggende reden is. Mijns inziens geldt dit voor iedereen, dus stellig beweren dat er een overname aankomt, is nonsense. De huidige manier van handelen is zoveel ondoorzichtiger dan jaren geleden, dat staat heel ver weg van de particuliere belegger. Er wordt sterk op volumes gehandeld, ongeacht het fonds. Technische en fundamentele analyse drijven in toenemende mate van elkaar af. Ik zeg je heel eerlijk, ik begrijp er inmiddels niets meer van. Ik probeer vooral m'n boerenverstand te gebruiken, te interpreteren wat ik lees en zie gebeuren, en dan ben ik hoopvol voor de toekomst. Maar de wijsheid in pacht hebben over wat de volgende handelsdag gaat doen, ik heb geen flauw idee.
  5. Spoetnik 27 februari 2015 19:24
    quote:

    Leeuw 007 schreef op 27 februari 2015 19:14:

    Heb je weleens eraan gedacht Spoetnik,dat als Apple eerst met een bod komt.En dit bod word afgewezen.
    Apple hierna met een vijandig bod kan komen.Waardoor de overnamepremie flink hoger kan liggen dan bij het eerste bod.

    Dat is nu net het punt, een vijandige overname is niet mogelijk.
  6. aandeeltje! 27 februari 2015 19:34
    heel wwarschijnlijk verhoog ik de put positie volgende week, begint wat mij betreftweer een overrated aandeel te worden.

    Apple navigatie is nog alijd k.t met peren. Ik zat volgende week naast iemand, werkelijk geen baken te vinden op zijn ding. Goole vind alles en neemt genoegen met halve opdrachten, alles zonder problemen...
  7. [verwijderd] 27 februari 2015 19:46
    quote:

    JanK1 schreef op 27 februari 2015 19:27:

    [...]

    Niemand behalve de moderator kan mij tot de orde roepen. Als jij suggestief bezig bent mag ik daarop gewoon reageren. En als ik vraag of het een hypotetische stelling is mag ik dat gewoon vragen. En als jij het voor stellig beweert zit je fout

    Jij mag van alles beweren ( zie meerdere fora) en tegengas is verboden. Zo werkt het niet
    Hypotetische ?

    TKR kom er maar in.

    De stelling op zich is al lachwekkend genoeg.
    Natuurlijk mag je dat gewoon vragen. Je hebt het dan namelijk al gedaan dus is er geen weg meer terug.

1.137 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 57 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links