Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel KPN Koninklijke AEX:KPN.NL, NL0000009082

  • 3,410 25 apr 2024 15:37
  • -0,007 (-0,20%) Dagrange 3,400 - 3,451
  • 5.346.340 Gem. (3M) 13,8M

KPN 14 DEC - 20 Dec SLOTKOERS VRIJDAG 2,49-6,29% DEZE WEEK

234 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 12 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Adek 2001 13 december 2014 13:09
    Nog even gedacht om 2 discussies te starten, maar mensen we moeten elkaar het licht in de ogen kunnen gunnen. Iedereen heeft recht om zijn mening te geven. De Engelsen zeggen' We agree to disagree' dat moeten wij ook doen hier. Dat mensen hun boodschappen of voedselbank inkopen melden heeft te maken met het feit dat alles reeds gezegd is. En er verder niet zinnigs te melden is. We zijn allemaal mensen met onze onhebbelijkheden. Deal with it!

    Nu de koers, dramatische week achter de rug. Jaar resultaat aardige deuk opgelopen. Maar goed ik zeg altijd maar; als je maar gezond bent. Het is maar geld. Toch wens ik iedereen succes de komende week!

    Groeten Adek
  2. [verwijderd] 13 december 2014 13:23
    quote:

    Adek 2001 schreef op 13 december 2014 13:09:

    Nog even gedacht om 2 discussies te starten, maar mensen we moeten elkaar het licht in de ogen kunnen gunnen. Iedereen heeft recht om zijn mening te geven. De Engelsen zeggen' We agree to disagree' dat moeten wij ook doen hier. Dat mensen hun boodschappen of voedselbank inkopen melden heeft te maken met het feit dat alles reeds gezegd is. En er verder niet zinnigs te melden is. We zijn allemaal mensen met onze onhebbelijkheden. Deal with it!

    Nu de koers, dramatische week achter de rug. Jaar resultaat aardige deuk opgelopen. Maar goed ik zeg altijd maar; als je maar gezond bent. Het is maar geld. Toch wens ik iedereen succes de komende week!

    Groeten Adek

    Mooi verwoord zo vlak voor de KERST.

    Beetje boodschappen flauwekul moet kunnen,anderen gaan weer op jacht naar MEXICAANSE boeven:-)

  3. [verwijderd] 13 december 2014 16:52
    quote:

    easy56 schreef op 13 december 2014 13:23:

    [...]Mooi verwoord zo vlak voor de KERST.

    Beetje boodschappen flauwekul moet kunnen,anderen gaan weer op jacht naar MEXICAANSE boeven:-)

    Natuurlijk moet dat kunnen. Het is de maand december en dan zie je dat mensen zich wat flexibeler op gaan stellen.

    Trouwens de Mecicaanse boeven bepalen wel jouw boodschappenlijstje :-)
  4. [verwijderd] 13 december 2014 18:34
    quote:

    Adek 2001 schreef op 13 december 2014 13:09:

    Nog even gedacht om 2 discussies te starten, maar mensen we moeten elkaar het licht in de ogen kunnen gunnen. Iedereen heeft recht om zijn mening te geven. De Engelsen zeggen' We agree to disagree' dat moeten wij ook doen hier. Dat mensen hun boodschappen of voedselbank inkopen melden heeft te maken met het feit dat alles reeds gezegd is. En er verder niet zinnigs te melden is. We zijn allemaal mensen met onze onhebbelijkheden. Deal with it!

    Nu de koers, dramatische week achter de rug. Jaar resultaat aardige deuk opgelopen. Maar goed ik zeg altijd maar; als je maar gezond bent. Het is maar geld. Toch wens ik iedereen succes de komende week!

    Groeten Adek

    bedankt adek voor je opening
    Heb de boodschappen binnen
    En het nieuwe draadje weer op volgen gezet
    Nu maar hopen dat ieder elkaar in zijn/haar waarde laat
    Wens ook ieder een succesvolle beursweek toe.
    P.s adek als je bij de voedselpakket zit zal je waarschijnlijk niet op dit forum zitten

  5. [verwijderd] 13 december 2014 21:29
    quote:

    moonlightjorgo schreef op 13 december 2014 19:55:

    voedselpakket moet zijn voedselbank
    zie nu op de labtop dat mijn telefoon van een bank een pakket heeft gemaakt

    [wel knap eigenlijk voor een telefoon om van een bank een pakket te maken]
    Zo'n telefoon kan wel eens goed van pas komen bij een volgende bankencrisis.
  6. Peett 14 december 2014 17:08
    KPN, T-Mobile en Vodafone werken samen als door een storing het mobiele netwerk van een van hen uitvalt. Regional roaming heet dat. Nederland is het eerste land ter wereld met zo’n noodvoorziening.

    Gezamenlijk gaven de drie operators gisteren het startsein van regional roaming in aanwezigheid van minister Kamp van Economische Zaken. Plaats van handeling was het dak van PB400 (Prinses Beatrixlaan 400) in Den Haag, de bekende netwerklocatie van KPN.
234 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 12 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Markt hield al rekening met hogere outlook KPN

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links