Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,868 18 apr 2024 17:35
  • -0,093 (-9,63%) Dagrange 0,861 - 0,957
  • 37.599.271 Gem. (3M) 6,9M

week 48: wat nu weer?

536 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 27 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Internationaal 24 november 2014 08:24
    quote:

    drienus schreef op 24 november 2014 02:05:

    Uw verzamelplaats voor nieuws, feiten en kritische noten omtrent pharming. Ruzies en gezwets gaarne in andere draden deponeren. Ik wens u allen een prettige week toe.
    Dank voorde opening Drienus.

    Voorlopige IO
    €0,368 24/11/2014 07:58 CET
  2. [verwijderd] 24 november 2014 09:36
    Hoe zou het gaan met de bloedconcurrenten?
    www.sanquin.nl/actueel/bloedweetjes/s...

    www.volkskrant.nl/opinie/bloedbank-sa...

    You are subscribed to Blood Guidances for U.S. Food & Drug Administration (FDA).
    This information has recently been updated and is now available.

    www.fda.gov/BiologicsBloodVaccines/Gu...
    Posted: 11/21/2014
  3. Berdientje 24 november 2014 09:41
    Daghoroscoop Waterman 24-11
    Vraag het terug als vrienden u geld schuldig zijn. Zorg voor financiële zekerheid en durf vragen te stellen. Tracht een onontkoombaar verlies te minimaliseren. Houd er rekening mee dat u voor anderen een voorbeeld bent als u beslissingen neemt.
    ------------------

    Ik ben hartstikke stoer en laat gewoon alles staan!
  4. [verwijderd] 24 november 2014 09:44
    quote:

    Berdientje schreef op 24 november 2014 09:41:

    Daghoroscoop Waterman 24-11
    Vraag het terug als vrienden u geld schuldig zijn. Zorg voor financiële zekerheid en durf vragen te stellen. Tracht een onontkoombaar verlies te minimaliseren. Houd er rekening mee dat u voor anderen een voorbeeld bent als u beslissingen neemt.
    ------------------

    Ik ben hartstikke stoer en laat gewoon alles staan!
    :) :) :)....Lol
  5. [verwijderd] 24 november 2014 12:54
    quote:

    Ferpon schreef op 24 november 2014 11:09:

    Blijven we 0,368 aan tikken of eindigen we hoger?
    Het aandeel verrast mij telkens minder en minder.
    Nog even, dan kan ik het mogelijk voorspellen.
    goed opgemerkt! nog even en dan worden wij nog eens extra beloond door pharming!zijn de verkoopcijfers in USA al bekend? wie , wie heeft het antwoord?
  6. forum rang 8 lucas D 24 november 2014 13:06
    Overnamebod op biotechnologiebedrijf Prosensa

    LEIDEN (AFN) - Het Leidse biotechnologiebedrijf Prosensa heeft ingestemd met een overname door zijn Amerikaanse branchegenoot BioMarin. Dat maakte de onderneming, die onderzoek doet naar een mogelijk medicijn tegen de ziekte van Duchenne, maandag bekend.

    BioMarin is bereid zo'n 680 miljoen dollar (548 miljoen euro) op tafel te leggen voor Prosensa. Per aandeel komt dat neer op 17,75 dollar. Het Leidse bedrijf maakte anderhalf jaar geleden zijn debuut op de Amerikaans beurs Nasdaq met een introductiekoers van 13 dollar, en sloot vrijdag op 11,44 dollar.

    (ANP Redactie AFN/Economie, email economie(at)anp.nl, +31 20 560 6070)

    Pharming de volgende? Of blijft dat een wens?
  7. [verwijderd] 24 november 2014 13:09
    quote:

    lucas D schreef op 24 november 2014 12:57:

    We gaan op de hoogste koers van de dag eindigen. Vind overigens het gekibbel wel aardig in dat andere draadje. Dat haalt het beste in beiden boven.
    Uiteindelijk word iedereen alleen wijzer bij Pharming door een hogere koers. Wat er ook gezegd en geschreven word.:~)
    Het beste naar boven halen? Nee hoor Lucas, bij mij niet in ieder geval. Ik zou liever mijn tijd hier besteden aan wat beschouwingen over de kansen van Pharming zonder continu hinderlijke stoorzenders van repliek te dienen. Maar dat is vooral sinds de komst van Declan in 2005 bijna een zinloze bezigheid geworden. Ik beperk me nu dus vooral tot puinruimen :)
  8. [verwijderd] 24 november 2014 13:20
    het kost slechts € 680.mln om Prosensa over te nemen..wel wel. is Pharming soms de volgende? en zijn ze meer of minder waard?? want koers beweging wijzen wel naar een belangrijk gebeurtenis,dat op komst is..ik pak alvast 10k erbij in mijn koffer. zo mis ik niet veel....anders wie weten het???
  9. [verwijderd] 24 november 2014 13:50
    ik zie wel enkele overeenkomsten, wel iets minder (6 miljoen) aandelen.. Al met al een leuke deal

    Prosensa maakt meer verlies maar investeert ook meer

    Maandag 17 november 2014 14:06
    AMSTERDAM (Dow Jones)--Prosensa Holding nv (RNA) heeft in het derde kwartaal meer verlies gemaakt dan een jaar eerder, terwijl de omzet nihil was, meldt het biotechbedrijf uit Leiden maandag. Onderzoeks- en administratieve kosten stegen op jaarbasis en Prosensa kon in tegenstelling tot het derde kwartaal van 2013 niet langer financieel profiteren van een samenwerkingsovereenkomst met GlaxoSmithKline (GSK).
    Het aan de Nasdaq genoteerde bedrijf investeerde ook meer, bijvoorbeeld in de registratie-aanvraag van drisapersen, zijn belangrijkste kandidaat-medicijn tegen de spierziekte Duchenne, in de Verenigde Staten. Daarvoor werden in het derde kwartaal voorbereidingen getroffen en Prosensa verwacht dat de registratie-aanvraag voor het eind van het jaar is afgerond. De Amerikaanse Food & Drug Administration liet eerder dit jaar al weten dat het drisapersen mogelijk via een versneld goedkeuringsregime zal beoordelen. Ook met de aanvraag om drisapersen in Europa op de markt te brengen, ligt het bedrijf op koers, werd in oktober gemeld.
    Door investeringen, niet alleen in drisapersen, maar ook in de klinische studies van een aantal andere potentiele Duchenne-medicijnen, daalde de kaspositie en stond die eind september rond de EUR62 miljoen, van ruim EUR82 miljoen eind 2013. Prosensa verwacht dat de kaspositie dit jaar verder daalt tot tussen de EUR52-54 miljoen, exclusief de impact van toekomstige acquisities, desinvesteringen, samenwerkingsovereenkomsten, licentie-transacties of veranderingen in de kapitaalstructuur van het bedrijf.
    Begin dit jaar kreeg Prosensa de rechten op het medicijn drisapersen terug van het Britse GlaxoSmithKline plc (GSK.LN), waardoor het in tegenstelling tot 2013 niet kon rekenen op een bedrag van EUR2,4 miljoen aan licentie- en samenwerkingsinkomsten. De omzet kwam daarom in het derde kwartaal nihil uit en het nettoverlies liep op tot EUR10,6 miljoen, van EUR4,3 miljoen negatief een jaar eerder. Research en development-kosten stegen naar EUR8,4 miljoen van EUR4,9 miljoen en algemene en administratieve kosten kwamen uit op EUR2,4 miljoen tegen EUR1,9 miljoen in het derde kwartaal van 2013.

    www.beurs.nl/nieuws/binnenland/359059...
  10. [verwijderd] 24 november 2014 13:57
    quote:

    Beur schreef op 24 november 2014 13:09:

    [...]Het beste naar boven halen? Nee hoor Lucas, bij mij niet in ieder geval. Ik zou liever mijn tijd hier besteden aan wat beschouwingen over de kansen van Pharming zonder continu hinderlijke stoorzenders van repliek te dienen. Maar dat is vooral sinds de komst van Declan in 2005 bijna een zinloze bezigheid geworden. Ik beperk me nu dus vooral tot puinruimen :)
    Tja als men alleen gewoon vandaag even de moeite neemt weet men wat je bedoeld beurtje.
    Ik mag dan de naam hebben wat ken je slecht tegen je verlies en je bent echte een dame.
    Draaikontje overal omheen.
    Hahaha.

    Ruud.. Had ik je niet het laatste woord gegeven ;-)
536 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 27 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links