Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Week 40. Het sentiment.

310 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 16 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 tatje 27 september 2014 11:16
    Laten we eerlijk zijn, bij de presentatie van de cijfers Q2 en de outlook, mag je wel wat verwachten.
    Is 75 cent W/P dan zo gek !
    De ebita in het 1e halfjaar was 30,1 miljoen, wetende dat de omzet in het 2e halfjaar een stuk hoger is.

    Laat in het 2e halfjaar de omzet met 10% groeien, in Q2 zaten we op 6% met juni op 7,8% en juli was zelfs beter !
    Met een aantrekkend MKB en een flinke groei in de perm fees moet die 10% haalbaar zijn.

    De marge zal door een aantrekkend MKB en de groei in de perm fees zeker 21,5% moeten kunnen bedragen.
    De afschrijvingen waren in Q2 3,5
    De amortisatie was in kw 2 1,5
    De financieringskosten 2,3 in kw 2.

    2013
    Omzet Q3 600
    Omzet Q4 580
    Omzet 2e halfjaar 1180

    Omzet 2e halfjaar 2014
    1180 met 10% 1298
    marge 21,5% 279
    kosten 2 * 98 is 196
    ebitda 83
    afschrijvingen 2 * 3,5 is 7
    ebita 76

    Ebita 1e halfjaar 30,1
    ebita 2e halfjaar 76
    ebita 2014 106,1

    ebita 106,1
    amortisatie 4 * 1,5 6
    ebit 100,1
    finacieringskosten 4 * 2,3 9,1
    winst voor belasting 91
    belasting 34% is 31
    winst 60
    80 miljoen aandelen
    W/P 0,75 cent.

    Ik ben er bijna zeker van dat ook Rob en diverse analisten, dit voor ogen hadden na de presentatie en de outlook bij Q2.
    Gezien het feit dat op 1 na, alle analisten 14 14,50 15 en 16 lieten staan, tot nu toe.

    De regering had het bij Prinsjesdag over een groei in 2014 van 0,75 en van 1,25% in 2015.

    Het sentiment, de spanningen in de wereld en de sancties gaan misschien zorgen dat de regering er weer naast zit.

    Toch zal USG PEOPLE er met de 2e halfjaarcijfers in de buurt komen.

    Hopelijk is het dipje in Frankrijk en Duitsland zoals adecco signaleerde van korte duur, waar adecco ook van uit gaat.
    Gezien de outlook voor 2015, we geloven nog steeds in een ebita in 2015 van boven de 5,5%, terwijl dat in 2014 misschien een procent lager is.

    Dus gezien de wetenschap op 30 juli was een W/P van 75 cent wel gerechtvaardigd.

    Hoe groot de invloed van de huidige sentimenten is, ik weet het niet en ik weet ook niet, hoe lang het gaat duren.
    Volgens adecco dus niet zolang :-)

    Ik ga er vanuit dat de sancties van korte duur zijn en o.a de ECB de magere groei zal bewaken en uitbouwen.

    Ondanks protesten is het vrijhandelsverdrag CETA met Canada zo goed als rond, of toch niet !

    www.rijksoverheid.nl/nieuws/2014/03/2...
  2. forum rang 6 SAHR-0310 27 september 2014 13:01
    Sorry hoor Tatje maar de afgelopen weken hebben opnieuw aangetoond dat niet het sentiment maar de banken de koers van het aandeel USG bepalen....

    Ik had nog hoop dat het goed zou komen maar nadat Jos Versteeg het aandeel ook nog eens in korte tijd meerdere keer plugde, was dat beetje hoop ook zo goed als vervlogen.

    Nee, dit aandeel is vervloekt en het bedrijf USG is volledig kapotgemaakt. En bij USG weten ze dit ook.
  3. forum rang 7 tatje 27 september 2014 13:08
    quote:

    SAHR-0310 schreef op 27 september 2014 13:01:

    Sorry hoor Tatje maar de afgelopen weken hebben opnieuw aangetoond dat niet het sentiment maar de banken de koers van het aandeel USG bepalen....

    Ik had nog hoop dat het goed zou komen maar nadat Jos Versteeg het aandeel ook nog eens in korte tijd meerdere keer plugde, was dat beetje hoop ook zo goed als vervlogen.

    Nee, dit aandeel is vervloekt en het bedrijf USG is volledig kapotgemaakt. En bij USG weten ze dit ook.
    Hallo SAHR-0310,

    Ik hoop van ganser harte dat JIJ gelijk hebt.
    Niet het sentiment, maar de banken bepalen helemaal alleen de koers.
    Als jij gelijk hebt, gaat het met de cijfers kw 3 en de outlook helemaal goed komen :-)

    En dus met USG PEOPLE, als bedrijf ook !
  4. forum rang 7 tatje 27 september 2014 13:25
    Wat ik mij afvraag !

    Maar 1 analist heeft de koers omlaag gezet en wel van 14 naar 12 de Rabobank, wel nog een buy.

    Gaan er nog anderen volgen voor de cijfers !

    Je moet er niet aandenken dat Cees Veerman voorzitter van de raad van commissarissen van USG PEOPLE en als lid van de raad van commissarissen van de Rabobank, hierin een rol heeft gespeeld.

    Ik wil er inderdaad niet aandenken, want het mag natuurlijk niet.

    Maar het Libor schandaal en het Valuta schandaal nu weer in de UK, tonen aan, liegen mag, als je maar niet betrapt wordt, want dan moet je het veld ruimen.

    Heb nog nooit een wielrenner meegemaakt, die tijdens zijn actieve carriere, toe heeft gegeven doping te gebruiken, wel een tijd daarna !

    Ik denk dat je in de financiele wereld ook mag liegen en bedriegen, zolang je maar niet wordt betrapt, wat dat betreft ga ik helemaal met SAHR-0310 mee.

    Het zijn tenslotte maar mensen :-)
  5. [verwijderd] 27 september 2014 13:50
    quote:

    tatje schreef op 27 september 2014 11:16:

    Omzet 2e halfjaar 2014
    1180 met 10% 1298
    marge 21,5% 279
    kosten 2 * 98 is 196
    ebitda 83
    afschrijvingen 2 * 3,5 is 7
    ebita 76

    Ebita 1e halfjaar 30,1
    ebita 2e halfjaar 76
    ebita 2014 106,1

    ebita 106,1
    amortisatie 4 * 1,5 6
    ebit 100,1
    finacieringskosten 4 * 2,3 9,1
    winst voor belasting 91
    belasting 34% is 31
    winst 60
    80 miljoen aandelen
    W/P 0,75 cent.

    Mooi nattevingerwerk hierboven, maar waar komt het belasting% van 34 vandaan?
    Het buitenland? Hier is het max 25%. Een gewogen gemiddelde?
    Afgelopen 3 jaar een cumulatief verlies van € 200 mio.
    Is het compensabel verlies dan eigenlijk al opgesoupeerd?
  6. forum rang 7 tatje 27 september 2014 14:27
    Ik denk dat comptabele verliezen, niets te maken hebben met de W/P voor de koers !

    Misschien iets vaker de cijfers van USG PEOPLE bekijken !

    Maar je hebt gelijk, is aan de hoge kant het percentage, maar het volgende stond in het PB 2e kw 2014 !

    De belastingdruk in procenten van de winst voor belasting wordt vertekend door de invloed van de business tax en door de onbelaste tax credit in Frankrijk (CICE). Exclusief deze factoren kwam het belastingpercentage van de groep uit op 33,9%.

    Als je comptabele verliezen hebt, houdt je meer cash over, je netto schuld zal dan ook flink dalen, lijkt me !
  7. forum rang 4 marathon 11 27 september 2014 17:01
    quote:

    tophound schreef op 27 september 2014 13:50:

    [...]
    Mooi nattevingerwerk hierboven, maar waar komt het belasting% van 34 vandaan?
    Het buitenland? Hier is het max 25%. Een gewogen gemiddelde?
    Afgelopen 3 jaar een cumulatief verlies van € 200 mio.
    Is het compensabel verlies dan eigenlijk al opgesoupeerd?

    Nattevingerwerk??? Op basis van branchecijfers BENELUX en andere verwachtingen en uitspraken van bestuur USG en branchegenoten is dit een redelijk reëel scenario.
  8. forum rang 5 nr36 27 september 2014 17:53
    quote:

    tatje schreef op 27 september 2014 14:27:

    Ik denk dat comptabele verliezen, niets te maken hebben met de W/P voor de koers !

    Misschien iets vaker de cijfers van USG PEOPLE bekijken !

    Maar je hebt gelijk, is aan de hoge kant het percentage, maar het volgende stond in het PB 2e kw 2014 !

    De belastingdruk in procenten van de winst voor belasting wordt vertekend door de invloed van de business tax en door de onbelaste tax credit in Frankrijk (CICE). Exclusief deze factoren kwam het belastingpercentage van de groep uit op 33,9%.

    Als je comptabele verliezen hebt, houdt je meer cash over, je netto schuld zal dan ook flink dalen, lijkt me !
    De WPA wordt berekend door aan houders van gewone aandelen toekomende netto winst of verlies over het boekjaar te delen door het gewogen gemiddeld aantal uitstaande gewone aan delen gedurende het boekjaar.

    www.afm.nl/~/media/Files/fin-verslag/...

    Als er verlies wordt gemaakt dan wordt de te verrekenen vpb als vordering op de balans geactiveerd. De wpa wordt berekend over het saldo van verlies voor vpb -/- (later) te ontvangen vpvb = nettowinst.

    Als er daarna winst wordt gemaakt dan wordt de "te betalen" vpb in mindering gebracht op de geactiveerde vpb ten tijde van het verlies. De wpa wordt berekent over de winst voor vpb -/- "de te betalen" vpb = nettowinst.
  9. forum rang 4 moneypocket 27 september 2014 22:12
    Het Centraal Planbureau (CPB) schat dat een daling van de eurokoers met 10 procent goed is voor 0,4 procent extra economische groei. Dankzij de goedkopere euro groeit de export bijna 2 procent meer dan in een situatie zonder devaluatie en de werkloosheid neemt iets sterker af. Daar staat tegenover dat de inflatie 1,5 procent hoger uitkomt, omdat buitenlandse goederen duurder worden. Vooral de prijzen van grondstoffen die in dollars worden afgerekend, zoals olie, kunnen flink oplopen.

    Volgens de bankeconomen is de kans dat de inflatie uit de hand loopt op dit moment echter zeer klein. ,,Bij een lagere euro importeren we inflatie'', beaamde Klene. ,,Maar de inflatie is op dit moment erg laag en wordt in toom gehouden omdat veel bedrijven kampen met overcapaciteit. Hogere inkoopprijzen kunnen ze daarom niet doorberekenen in de prijs die de consument moet betalen.''

    Bovenstaande stuk komt uit mei 2010;

    een daling van 10% van de euro goed is voor 0,4% extra economische groei.

    Het bijzondere is nu, dat de inflatie niet hoger is uitgekomen, maar veel lager is. Oorzaak volgens mij het laatste: hogere inkoopprijzen kunnen ze niet doorberekenen. Dit zorgt er vervolgens voor dat de winstmarge onder druk (blijft) staan, en alleen door meer omzet de winst kan worden verhoogd.

  10. forum rang 7 tatje 28 september 2014 13:14
    Wat een mooie dag gisteren.

    Hier nog even waar ik eigenlijk op hoop.

    Als de 2 grootmachten het eens worden over een nieuwe start volgen de andere schapen vanzelf :-)

    Hopelijk zijn er in deze moderne tijd genoeg forumleden die duits kunnen lezen !
    Eigenlijk een must, frans duits engels en de moerstaal :-)

    politik

    Russland für Neustart der West-Beziehungen

    Moskau – Der russische Außenminister Sergej Lawrow hat sich für einen Neustart in den Beziehungen seines Landes zu den USA ausgesprochen.
    Es müsse einen „Reset 2.0” geben, sagte Lawrow in einem Interview des russischen Fernsehsenders Kanal 5. Russland wolle den „Sanktionskrieg” mit dem Westen nicht fortsetzen. Sein Land fühle sich zudem nicht isoliert, erklärte er. Mit seinen Bemerkungen über einen Neustart spielte Lawrow auf Äußerungen des US-Präsidenten Barack Obama im Jahr 2009 an, der sich damals für engere Verbindungen zum einstigen Erzfeind ausgesprochen hatte. Wegen der Ukraine-Krise sind die Spannungen zwischen Russland und dem Westen inzwischen aber so groß wie seit Ende des Kalten Krieges nicht mehr.

    Dus hopelijk "" reset 2.0 ""
  11. forum rang 4 moneypocket 28 september 2014 13:28
    quote:

    tatje schreef op 28 september 2014 13:14:

    Wat een mooie dag gisteren.

    Hier nog even waar ik eigenlijk op hoop.

    Als de 2 grootmachten het eens worden over een nieuwe start volgen de andere schapen vanzelf :-)

    Hopelijk zijn er in deze moderne tijd genoeg forumleden die duits kunnen lezen !
    Eigenlijk een must, frans duits engels en de moerstaal :-)

    politik

    Russland für Neustart der West-Beziehungen

    Moskau – Der russische Außenminister Sergej Lawrow hat sich für einen Neustart in den Beziehungen seines Landes zu den USA ausgesprochen.
    Es müsse einen „Reset 2.0” geben, sagte Lawrow in einem Interview des russischen Fernsehsenders Kanal 5. Russland wolle den „Sanktionskrieg” mit dem Westen nicht fortsetzen. Sein Land fühle sich zudem nicht isoliert, erklärte er. Mit seinen Bemerkungen über einen Neustart spielte Lawrow auf Äußerungen des US-Präsidenten Barack Obama im Jahr 2009 an, der sich damals für engere Verbindungen zum einstigen Erzfeind ausgesprochen hatte. Wegen der Ukraine-Krise sind die Spannungen zwischen Russland und dem Westen inzwischen aber so groß wie seit Ende des Kalten Krieges nicht mehr.

    Tatje; een nieuwe start maken is het credo! Vooral de zin: rusland wil de sanctie-strijd niet voortzetten. Ja.. ook de russen merken de sancties. Vooral de oliemagnaten, wiens kapitaal in het westen zijn bevroren. Hopenlijk gauw een vervolg!

    Dus hopelijk "" reset 2.0 ""

  12. forum rang 7 tatje 28 september 2014 13:48
    quote:

    louispasciuto schreef op 28 september 2014 13:29:

    Ja, en als het al-Nusra front, Syrische oppositie, IS, Koerden, sjiieten en wat Libische stammen hand in hand kameraden zingen, dan gaat USG echt omhoog! Danke, bitte!
    Louis toch, heb je nou echt niets anders te doen, dan je PC tje te verkrachten op zondag en enkele malen per maand als orakel verschijnen.

    Voor de EU is toch de Ukraine het belangrijkste en het IS gebeuren kan jaren doorgaan.

    Ik kom net thuis vanaf 9 uur bezig en ben nu weer weg.

    Doei
  13. [verwijderd] 28 september 2014 14:52
    quote:

    Mus-42 schreef op 28 september 2014 13:12:

    Dames en Heren,

    Wanneer kunnen we beginnen met bij kopen. 8.60 of nog lager?
    Koop jij maar lekker bij. Vind ik een slechte strategie om bij te kopen om je gemiddelde aankoopprijs te verlagen.. Ik zit er tegen 10.35 euro in. Is naar mijn mening een lage prijs gezien de vooruitzichten. Binnen een jaar staat de koers op 14 euro en heb ik ook nog dividend ontvangen.
  14. forum rang 4 Louis Pasciuto 28 september 2014 15:00
    quote:

    tatje schreef op 28 september 2014 13:48:

    [...]

    Louis toch, heb je nou echt niets anders te doen, dan je PC tje te verkrachten op zondag en enkele malen per maand als orakel verschijnen.

    Voor de EU is toch de Ukraine het belangrijkste en het IS gebeuren kan jaren doorgaan.

    Ik kom net thuis vanaf 9 uur bezig en ben nu weer weg.

    Doei
    Pc? Dat is zo vorige eeuw.
  15. [verwijderd] 29 september 2014 02:12
    Zolang de politiek niet voor iedereen de zelfde '''wetten /regels'' opsteld zal er niks veranderen .
    schenkingen tot 100.000 euro belasting vrij voor het huis van je buurman of dochter te financieren .is weer indirect een laatste kans voor de vermogenden omdat dan het belasting aftrek gedaan is hoe het was .En is ook niet meer interesant als je 1%tot 2.4% rente moet betalen .
    De rijken hebben hun voordeel de kleintjes hebben weer het nakijken
    Centen op de bank een paar miljoen maar zoveel mogelijk schulden /kosten /liefst via een holding maken zodat je kon feesten .
    Al de stuiptrekkingen wat de beslissers verzinnen is niet voor de massa maar voor de feesters .
    Nu de echte belasting betalers het water aan de lippen staat en er dus geen geld meer binnen komt voor de beslissers .Die de grote bedrijven paaide omdat ze voor werkgelegenheid zorgde en daarom winst belasting vrij waren ,maar als je eerlijk gaat rekenen het MKB betaald de belasting en is 90% van de werkgelegenheid .
    De grote profiteurs betalen bijna geen belasting en zijn 10% werkgelegenheid .
    Een crisis komt en gaat maar deze crisis blijft maar voort emmeren USA gaat omhoog omdat energie goedkoper is dan in europa .Grote europeese bedrijven WAARSCHUWEN europa als dat zo doorgaat dan zijn we weg ,omdat straks toch wereldwijd de zelfde belasting regels gelden voor grote bedrijven .
    Zonder energie geen arbeid dus eerst zorgen voor goedkope gemeenschapelijke europeese energie in griekenland gaat de zon op zit nederland /belgie nog in het donker en omgekeerd .
    Niet de graaiers/banken redden maar de naties redden want als INDIA hun stroom op orde heeft en het land zonnepaneel heeft gemaakt dan kan het westen het helemaal vergeten .
    EU zet het stofzuigen van 2000 WATT aanbanden of wordt het een ELECTRISITY UNIEN .
    De EU moet investeren in rendabele energie DWZ omvormers (inwelke vorm dan ook ) batterijen Pnumatiesch .Zonne en wind energie maar vooral in opslag van die energie dan is er genoeg werk voor iedereen en ook voor USG .
    Anders komt er toch een oorlog en dat zie ik echt niet zitten een indistruele revolutie was okey nu een ENERGIE revolutie is okey maar vast houden aan normen en waarden .
    De NORMEN en WAARDEN van fatsoen zijn al lang weg en de hoeksteen van de economie /MKB kan de klucht niet meer financieren.
    Eerste tekenen van crisis voelde de auto industrie OKEY bedachten de nitwitten in brussel autootjes ouder dan geloof drie jaar in ruilen voor een schonere .
    Wat heeft dat opgeleverd geen kloten die auto subsidies .
    Banken redden wat heeft het opgelevend geen veranderingen die graaiers doen rustig voort .
    De banken maken weer winst ?????? hebben ze structureel iets veranderd NEE hoe is de verhouding tussen kosten /beloning /omzet en winst ..
    Ik als restaurant ben voor de belasting een coefficent moet 3.1 of meer zijn anders extra belast je moet zoveel Full time werknemers hebben anders heb je zwartwerkers in dienst .
    Ik mag niet teveel overdreven kosten maken dus geen feestjes in monaco hostessen 100.000 euro .
    Alleen maar verder in het moeras dat doen de beslissers met onze centen een bank je vriend maken om gratis geld tegeven aan de banken en die weer gratis terug tekrijgen.
    En 22.000 per maand verdienen, rente krijgen de spaarders niet meer de rijke aftrekkers hebben al veel belasting vrij weggeschonken aan de dochter of de buurman .
    Nu Fars X plannen in de maak om spaarcenten belasten dus simpele zielen gaan in aandelen maar dan hebben de banken ook geen fundament meer een bank leent spaarcenten uit aan ........de staat en grote bedrijven .
    Banken verdwijnen de grote bedrijven zijn bank en de staat is eigendom van de grote bedrijven .
    Dass war dass word zum sontag liebe grusse JOHANN .
    Maar nu Dass word zum montag .................
    Als men iets wil veranderen moet je de beslissers veranderen dus de EU beslissers xx% van de eu beslissers hadden een moties van wantrouwen omdat ze iets FOUT hadden gedaan .
    Gaan naar de EU en blijven zitten worden gepakt en blijven nog zitten Karel de gucht maar zo zijn er meerdere die min of meer stront aan de knikker hebben het stinkt maar hij weet ook meer van de andere stinkers .
    Dus 5 jaar EU is maximaal dat je mag graaien /lobbien 1 jaar meer dan gekozen volks ver tegenwoordigers.
    Maar niet blijven zitten omdat de ene rat weer van de andere rat wat weet .
    Nieuwe bezems poetsen /vegen beter als je MOET veranderen moet je vegen.
    Maar ROBBIE Moet BLIJVEN en als USG 16.** miljoen moet terug betalen aan Frankrijk AL zijn GRATIS aandelen terug geven aan USG .

    En claw back aan de buitengewipte beslissers met hun bonussen als de teller op nul staat start iedereen gelijk .

    Robbie koopt de gratis aandelen met eigen geld terug voor de hoogste prijs voor het nieuws dat USG toch moet dokken aan frankrijk .

    In een intevieuw zecht ROBBIE tegen CNN /CNBC quote het gaat niet om de knikkers maar om het spel ik had het anders ingeschat .
    Robbie zie.........
    Ben een optimist persoonlijk en wat USG betreft in het bijzonder en hij heeft er een mooi spreekwoordt voor wat was dat ...................
    En toen kwam een grote olifant en .......
  16. [verwijderd] 29 september 2014 03:24
    www.youtube.com/watch?v=HrKmDgk8Edg

    Zolang er verschillen GEMAAKT worden de ene is activist de andere is anergist .
    Laat de kleintjes nog kleiner maken de buurman van de kleintjes wordt een bedelaar de rijken bouwen een hogere muur en de ex buurman haat zijn buurman .
    VERDEEL en heers Ik SNAP niet dat jullie het niet snappen .
    100.000 euro belasting vrij tot 350.000 dacht ik ergens gelezen tehebben ...................
    Waarom de AFTREKKERS nog meer laten aftrekken .................
    Ik als echte beslisser had die graaiers de kans gegeven om in hernieuwbare energie te investeren . In een hernieuwbaar energie fonds zal uiteindelijk meer opbrengen dan het geld belasting vrij weggeven aan dochter of buurman om het huisje te betalen en indirect om de banken gezond temaken. .
    Zolang er geen eigenaar is is er ook geen lener want de eigenaar leend van de lener met de natie als onderpand .
    Die op zijn buurt de uitlener contoleerd en bestraft..
    Dus staat en bank/ bedrijf is op deze manier niet te scheiden als de staat geen eigenaar van de niet betalende bedrijven wil worden moet de staat /staten een staats bank worden .
    Wat nu gebeurd is dat de ECB de goedkope FINANCIER IS van de grote bedrijven en de kleintjes krijgen geen geld .
    NOBEL prijs ECONOMie /Vrede Johann nordhausen .............
    Als de taart eerlijk verdeeld wordt is er vrede maar NU is 90/10% de norm lenen was de norm wordt bestraft door de grootse lener de staat .
  17. [verwijderd] 29 september 2014 08:22
    Beste Jari,

    Dank voor je bericht. Het is niet eenvoudig om de precieze reden van de koersbeweging op de aandelenmarkt te verklaren. De koersen komen tot stand door vraag en aanbod in de markt, waar USG People verder geen controle over heeft.

    Factoren die een rol kunnen spelen bij de koersvorming zijn bijvoorbeeld de economische groei en het vertrouwen van beleggers in het aanhouden van het herstel. Het macroeconomisch herstel in de Europese landen is nog zeer matig (de Europese Centrale Bank heeft recentelijk niet voor niets maatregelen aangekondigd om de economie in Europa te stimuleren). Economische groei en meer nog de groeiverwachting in Europa zijn belangrijke factoren bij de koersvorming van USG People welke wij niet kunnen beïnvloeden door meer persberichten te publiceren.

    Het is overigens niet juist dat wij geen berichten meer verspreiden. Wij publiceren onze resultaten regelmatig (elk kwartaal). Daarin is niets gewijzigd. Eind oktober is de eerstvolgende kwartaalpublicatie van de resultaten (derde kwartaal).

    Met vriendelijke groeten,
    Dirk Veerman

    Investor relations
    USG People N.V.
310 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 16 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 874,02 0,00%
EUR/USD 1,0724 +0,25%
FTSE 100 8.040,38 0,00%
Germany40^ 18.064,10 -0,14%
Gold spot 2.323,36 +0,31%
NY-Nasdaq Composite 15.712,75 +0,10%

Stijgers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Dalers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links