Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 7,275 16 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 7,075 - 7,275
  • 227.592 Gem. (3M) 272,6K

22 September tm 30 September 2014: Op Naar De Events De Deals De 2eKwcijfers De Outlookverhoging en De Overname

267 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 14 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 20 september 2014 18:04
    Nou ik heb iOS8 eindelijk ook weten te installeren; moest behoorlijk wat ruimte vrijmaken.

    Los van de eerder besproken dingen aan maps, zoals dat deze nu in de calendar zitten viel mij 1 ding op.

    In de legal notice staan net als vorige keer weer heel veel partijen. Tomtom als hoofdleverancier, maar ook Localeze voor aanvullende points of interest, waze en open street map voor bepaalde stukjes waar tomtom geen kaarten levert.

    Wat echter dit keer opvalt is dat bij alle partijen staat: (c) copyright 2012. Behalve bij tomtom daar staat (c) 2014. Lijkt er dus op dat die andere partijen alleen eenmalig in 2012 bepaalde data hebben geleverd en alleen bij tomtom sprake is van updates.
  2. [verwijderd] 22 september 2014 09:00
    TomTom is wel een oefening in geduld, zeg. Goed voor het karakter, zullen we maar zeggen. Ook vandaag weer geen nieuws. Maar dat zal deze week toch hopelijk eindelijk eens gaan veranderen. Als TTT deze week nog niet met boeiend nieuws vanaf de IAA komt weet ik het onderhand niet meer.
  3. [verwijderd] 22 september 2014 09:26
    quote:

    Cain Velasquez schreef op 22 september 2014 09:11:

    7 euro grens binnenkort maar ff opzoeken
    Een mogelijk scenario....

    Eerst omhoog op nieuws uit mogelijk morgen de IAA en anders de Paris motor show begin oktober. Een nieuwe top ergens tussen de 6,5 en 7. Daarna een correctie kort maar krachtig tot aan de cijfers eind okt. Winstnemingen en je ziet dat wel vaker voorafgaand aan de cijfers. Bij de Q3 cijfers komt er een nieuwe outlook verhoging; dan weer terug naar de jaartop of er overheen op basis van een opnieuw verhoogde outlook. En dan moeten we volgend jaar in februari weer bescherming (putjes en scheenbeschermers) aantrekken als tomtom een (te) voorzichtige jaar-outlook afgeeft voor 2015. Hoewel ik me ook 'zorgen' maak dat tomtom volgend jaar geen magere outlook afgeeft, omdat het PSA contract dan gaat bijdragen aan de omzet en vooral aan de bottomline. Ik zeg 'zorgen' tussen aanhalingstekens omdat een goede 2015 outlook natuurlijk mooi zou zijn, alleen zonde voor de bescherming.
  4. [verwijderd] 22 september 2014 09:30
    quote:

    *Justin* schreef op 22 september 2014 09:26:

    [...]

    Een mogelijk scenario....

    Eerst omhoog op nieuws uit mogelijk morgen de IAA en anders de Paris motor show begin oktober. Een nieuwe top ergens tussen de 6,5 en 7. Daarna een correctie kort maar krachtig tot aan de cijfers eind okt. Winstnemingen en je ziet dat wel vaker voorafgaand aan de cijfers. Bij de Q3 cijfers komt er een nieuwe outlook verhoging; dan weer terug naar de jaartop of er overheen op basis van een opnieuw verhoogde outlook.

    Ben geen winstnemer in oktober ! Goddijn heeft gezegd iets voor de aandeelhouders waarde te doen in oktober dus blijf zitten.
  5. [verwijderd] 22 september 2014 09:34
    quote:

    Cain Velasquez schreef op 22 september 2014 09:30:

    [...]

    Ben geen winstnemer in oktober ! Goddijn heeft gezegd iets voor de aandeelhouders waarde te doen in oktober dus blijf zitten.
    Als er een correctie komt zal die van korte duur zijn omdat ik eind okt een outlook verhoging verwacht of cijfers waarmee je de bestaande outlook met gemak haalt. Ook zal goddijn zich weer positief uitlaten over voortgang mapping platform. Dus als er correctie komt verwacht ik slechts korte pijn. Net zoals de vorige correctie kort maar hevig was, sommigen schrokken ervan, maar na een paar weken stonden we alweer hoger.
  6. [verwijderd] 22 september 2014 10:46
    quote:

    Marie Trottoir schreef op 22 september 2014 10:26:

    Snel had ik spijt toen ik begin aug. 80% van mijn TT aandelen verkocht en omzette in BAM, vandaag sta ik daarmee eindelijk op winst, zit erover te denken terug in TT te stappen waar de klappen omhoog nu zouden moeten gaan komen
    Dat lijkt mij ook. Hoe lang kan TomTom het licht nog onder de korenmaat houden?

    Ik verwacht dat de komende week TTT centraal zal komen te staan en dan vanaf het weekend van 4 oktober het automotive nieuws en realtime maps. Eigenlijk verwacht ik ook wel volgende stappen n.a.v. de Italiaanse APP-pilot.

    Het lijkt mij inderdaad een gevalletje "zorrug dat je durbei komp". Ik ben al volle bak aan boord (met een relatief klein zijspoortje Ten Cate).

267 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 14 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom onderliggend sterk en vooruitzichten zijn goed

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links