Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel KPN Koninklijke AEX:KPN.NL, NL0000009082

  • 3,395 23 apr 2024 17:35
  • +0,047 (+1,40%) Dagrange 3,345 - 3,397
  • 12.701.314 Gem. (3M) 13,6M

Kpn weekdraadje l 15 t/m 19 september. 2014

333 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 17 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 15 september 2014 09:31
    quote:

    appiehappie schreef op 15 september 2014 09:29:

    Gelukkig deze troep vorige week gedumpt. Op de 2,40 of lager durf ik wel weer in te stappen. Gezien het volume is er al twee weken een grote koperstaking van het aandeel KPN. Lijkt mij wederom terecht.
    ahhhhhaaaaaaaaaa,u heeft er voor geleerd:-)
  2. appiehappie 15 september 2014 09:39
    quote:

    Jager63 schreef op 15 september 2014 09:32:

    KPN is volkomen stuurloos.
    Kort en krachtig maar je hebt wel gelijk.

    Het management is de totale grip kwijt op het bedrijf. Lager management runt eigen tokootjes met eigen spelregels, de verloedering slaat toe, personeel gefrustreerd, niet kundig, kordaat en commercieel genoeg. Kortom een grote bende met in de top GROOTGRAAIERS die elke gelegenheid aangrijpen om nog meer bij elkaar te graaien zonder enige prestatie. Ziehier KPN 2014... By the way,... Slim regeert de koers.
  3. [verwijderd] 15 september 2014 09:44
    quote:

    appiehappie schreef op 15 september 2014 09:39:

    [...]

    Kort en krachtig maar je hebt wel gelijk.

    Het management is de totale grip kwijt op het bedrijf. Lager management runt eigen tokootjes met eigen spelregels, de verloedering slaat toe, personeel gefrustreerd, niet kundig, kordaat en commercieel genoeg. Kortom een grote bende met in de top GROOTGRAAIERS die elke gelegenheid aangrijpen om nog meer bij elkaar te graaien zonder enige prestatie. Ziehier KPN 2014... By the way,... Slim regeert de koers.
    Als SLIM de koers regeert kun je dat ook als positief opvatten. Immers reden achter. En dus zonder SLIM zou de koers nu veel hoger gestaan hebben. Heb er heel wat op de plank,zonder zorgen. Ik zou me veel meer zorgen maken over heel veel andere aandelen.
  4. [verwijderd] 15 september 2014 09:46
    quote:

    easy56 schreef op 15 september 2014 09:44:

    [...]Als SLIM de koers regeert kun je dat ook als positief opvatten. Immers reden achter. En dus zonder SLIM zou de koers nu veel hoger gestaan hebben. Heb er heel wat op de plank,zonder zorgen. Ik zou me veel meer zorgen maken over heel veel andere aandelen.
    Maarja, wat is t waard wat ik denk? Slechts hersenspinsel van een amateur belegger:-)
  5. appiehappie 15 september 2014 09:56

    Mogelijk gaat het management van KPN vandaag een verklaring uitgeven over de recentelijke koersval van het aandeel. Als belegger pas je er toch voor om je zuur verdiende geld te investeren in KPN. Lijkt Imtech wel. Ook zo`n in slaap gesukkeld management wat zich aan alle kanten liet/laat bedonderen. De aandeelhouders kunnen bloeden door een management wat de aandeelhouder minacht.
333 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 17 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

KPN mist een vleugje ambitie

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links