Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,900 22 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 0,881 - 0,914
  • 6.570.354 Gem. (3M) 6,9M

Betrouwbaarheid Ruconest volgens FDA approval letter

21 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. sniper22 28 juli 2014 22:32
    www.fda.gov/BiologicsBloodVaccines/Bl...

    We did not refer your application to the Blood Products Advisory Committee because our review of information submitted in your BLA, including the clinical study design and trial results, did not raise concerns or controversial issues which would have benefited from an advisory committee discussion.

    nu op naar de studies waar ruconest een blockbuster mee kan worden -)

  2. [verwijderd] 28 juli 2014 22:37
    Wat goed dat hier nog mensen zitten met verstand.

    AB voor het opmerken hiervan Sniper. Velen zien niet ( willen niet zien) dat de waarde van Pharming niet in het verleden zit, maar in de toekomst...

    Als je dit document ( en deze zin met name) leest weet je dat de FDA verzekerd is van de kwaliteit van het product.

    Ik heb al eerder gezegd, en zeg het nogmaals... Ruconest is voor Pharming de brug naar de toekomst.en die is groot... Heel groot...

    :-)
  3. jip banaan! 28 juli 2014 23:11
    quote:

    RRR schreef op 28 juli 2014 22:37:

    Wat goed dat hier nog mensen zitten met verstand.

    AB voor het opmerken hiervan Sniper. Velen zien niet ( willen niet zien) dat de waarde van Pharming niet in het verleden zit, maar in de toekomst...

    Als je dit document ( en deze zin met name) leest weet je dat de FDA verzekerd is van de kwaliteit van het product.

    Ik heb al eerder gezegd, en zeg het nogmaals... Ruconest is voor Pharming de brug naar de toekomst.en die is groot... Heel groot...

    :-)
    Beetje zielig dit Triple.

    Eerst was de hoop gevestigd op goedkeuring Ruconest in EU, dat is nu na vier jaar niks geworden en afgeschreven.

    Daarna was alle hoop gevestigd op het wonder wat zou plaatsvinden bij goedkeuring door FDA voor de Amerikaanse markt.
    Dat is inmiddels gepasseerd, zonder het gewenste resultaat, en nu blijkbaar al door jou opgegeven, en nu... Je had het al gezegd en nu nogmaals.... Nu is Ruconest verworden tot de brug naar de toekomst... pfffffff....

    Opnieuw opschuiven naar een toekomst, weer vele jaren verder. En je aandelen nog jaren vasthouden?

    Triple... waar zit je verstand man...?

    groetjip
  4. sniper22 28 juli 2014 23:16
    License Agreement and Supply Agreement with Pharming Group NV—In September 2010, Santarus entered into a license agreement and a supply agreement with Pharming Group NV, or Pharming, under which Santarus was granted certain non-exclusive rights to develop and manufacture, and certain exclusive rights to commercialize Ruconest in the U.S., Canada and Mexico for the treatment of hereditary angioedema, or HAE, and other future indications. In partial consideration of the licenses granted under the license agreement, Santarus paid Pharming a $15 million upfront fee. In addition, in November 2012, Santarus paid Pharming a $10 million milestone following successful achievement of the primary endpoint of the phase 3 clinical study. Santarus paid a $5 million milestone to Pharming in July 2013 upon FDA acceptance for review of a Biologics License Application, or BLA, for Ruconest. Santarus may also be required to pay Pharming additional success-based regulatory and commercial milestones totaling up to an aggregate of $25 million, including a $20 million milestone upon the earlier of first commercial sale of Ruconest in the U.S. or 90 days following receipt of FDA approval and commercialization milestone payments of up to $45.0 million contingent upon achieving specified targets for net sales of Ruconest over the term of the agreement.

    www.salix.com/investors/financial-rep...

    medio oktober heeft pharming de 20 M binnen tenzij er eerder commerciele verkopen hebben plaatsgevonden. Zal er om spannen of pharming in 2014 breakeven weet te draaien of afsluit met een marginaal verlies...
  5. [verwijderd] 28 juli 2014 23:19
    Jip, believers hebben een worst voor de neus nodig. Als plan A niet werkt dan plan B, plan C etc.etc. Ik schat triple best hoog in maar zolang hij/zij de roze bril niet af zet is hij/zij reddeloos verloren vwb pharmstinkt. Mijn advies gooi ze eruit en beperk je verlies anders komt het momnent van "Ach de waarde is nu zo laag dat het mij niet meer uitmaakt"

    Edit: Nu maakt het nog wel uit!!! Sraks op € 0,10 pf minder niet meer.
  6. [verwijderd] 28 juli 2014 23:20
    quote:

    jip banaan! schreef op 28 juli 2014 23:11:

    [...]

    Beetje zielig dit Triple.

    Eerst was de hoop gevestigd op goedkeuring Ruconest in EU, dat is nu na vier jaar niks geworden en afgeschreven.

    Daarna was alle hoop gevestigd op het wonder wat zou plaatsvinden bij goedkeuring door FDA voor de Amerikaanse markt.
    Dat is inmiddels gepasseerd, zonder het gewenste resultaat, en nu blijkbaar al door jou opgegeven, en nu... Je had het al gezegd en nu nogmaals.... Nu is Ruconest verworden tot de brug naar de toekomst... pfffffff....

    Opnieuw opschuiven naar een toekomst, weer vele jaren verder. En je aandelen nog jaren vasthouden?

    Triple... waar zit je verstand man...?

    groetjip

    Succes jip...
  7. [verwijderd] 28 juli 2014 23:21
    quote:

    Nog ff wachten schreef op 28 juli 2014 23:19:

    Jip, believers hebben een worst voor de neus nodig. Als plan A niet werkt dan plan B, plan C etc.etc. Ik schat triple best hoog in maar zolang hij/zij de roze bril niet af zet is hij/zij reddeloos verloren vwb pharmstinkt. Mijn advies gooi ze eruit en beperk je verlies anders komt het momnent van "Ach de waarde is nu zo laag dat het mij niet meer uitmaakt"

    Edit: Nu maakt het nog wel uit!!!
    Je moet mij niet inschatten...

    :-)
  8. [verwijderd] 28 juli 2014 23:28
    quote:

    Nog ff wachten schreef op 28 juli 2014 23:25:

    Triple, zolang het niet over pharmstinkt zal gaan denk ik dat wij best wel een versnapering kunnen drinken. Verder wil ik je op geen enkele wijze schatten maar zet die bril af! Zie de feiten!
    Neem van mij aan dat ik (bijna) alle feiten ken.

    :-)
  9. [verwijderd] 28 juli 2014 23:33
    quote:

    RRR schreef op 28 juli 2014 22:37:

    Wat goed dat hier nog mensen zitten met verstand.

    AB voor het opmerken hiervan Sniper. Velen zien niet ( willen niet zien) dat de waarde van Pharming niet in het verleden zit, maar in de toekomst...

    Als je dit document ( en deze zin met name) leest weet je dat de FDA verzekerd is van de kwaliteit van het product.

    Ik heb al eerder gezegd, en zeg het nogmaals... Ruconest is voor Pharming de brug naar de toekomst.en die is groot... Heel groot...

    :-)
    Ik heb vertrouwen in jou. vandaag weer wat bijgekocht laat de winst maar komen, veel succes ook voor alle andere Pharming volgers!!
  10. [verwijderd] 28 juli 2014 23:57
    quote:

    RRR schreef op 28 juli 2014 23:28:

    [...]

    Neem van mij aan dat ik (bijna) alle feiten ken.

    :-)
    Zelfs als bovenstaande opmerking als lollig en quasi-arrogant bedoeld zou zijn - dat is bij jou nou eenmaal zelden duidelijk- ben ik het niet met Nog ff wachten eens: van beleggen heb je duidelijk weinig kaas gegeten en van Pharming snap je niet veel. Net als JP kan je beleggen beter aan een beheerder overlaten.(er vanuit gaande dat die beheerder dan niet in Pharming zal beleggen :))

    Die Approval Letter had ZMG al meteen hier gepost, zonder daar zoals Sniper nu doet, een apart draadje voor te openen en is ook vrij uitgebreid besproken. Dus begrijpen doe ik dat (gespeeld?) hernieuwd enthousiasme van jou weer eens niet.
  11. [verwijderd] 29 juli 2014 00:03
    quote:

    Beur schreef op 28 juli 2014 23:57:

    [...]Zelfs als bovenstaande opmerking als lollig en quasi-arrogant bedoeld zou zijn - dat is bij jou nou eenmaal zelden duidelijk- ben ik het niet met Nog ff wachten eens: van beleggen heb je duidelijk weinig kaas gegeten en van Pharming snap je niet veel. Net als JP kan je beleggen beter aan een beheerder overlaten.(er vanuit gaande dat die beheerder dan niet in Pharming zal beleggen :))
    Je hebt gelijk.
  12. G.euro 29 juli 2014 00:38
    Alles draait om groei, pharming staat er goed voor, niemand denkt nu nog dat pharming failliet gaat, volgende stap is winst maken, maar dat is misschien wel ondergeschikt aan de groei hoewel beleggers dat graag zien. Hoeveelheid uitstaande aandelen is belangrijk maar relatief de kans op groei hierin belemmert wel het vertrouwen, beleggers hebben vertrouwen nodig, er kunnen veel redenen zijn om te beleggen, maar uiteindelijk gaat het om rendement. Beleggen in een bedrijf dat geen groei doormaakt is niet zo handig omdat er uiteindelijk alleen maar verliezers zijn, de een wint wat de ander verliest. Bij voorkeur beleg ik in een bedrijf dat groeit omdat de kans op een positief rendement dan groter is.
  13. [verwijderd] 29 juli 2014 04:43
    quote:

    RRR schreef op 28 juli 2014 23:37:

    [...]

    Volg je eigen gevoel/verstand... Niet dat van een ander...
    Zeker mee eens en doe dit al jaren, vaak zegt mijn gevoel doe dit of dat en doe het niet en achteraf blijkt dat ik het wel had moeten doen! Na het lezen van jou berichten ben je er "zeker" van dat het koersverloop positief zal zijn vandaar mijn volgzame gedrag!
21 Posts
Pagina: 1 2 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links