Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,868 18 apr 2024 17:35
  • -0,093 (-9,63%) Dagrange 0,861 - 0,957
  • 37.599.271 Gem. (3M) 6,9M

Maandag 28-07-2014

224 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 12 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 27 juli 2014 19:28
    Goedenavond Pharmisten, of als u pas morgen online gaat, goedemorgen.

    Tja, het openen van de dagdraad is inmiddels geworden als het leiden(d) voorwerp,daar waar de de dag weer mee moeten doorkomen.

    Tot nu toe loopt het allemaal niet zoals u had gedacht, een beetje teleurstellend mag ik wel zachtjes zeggen, maar m.i. zit er nog wel wat up swing aan te komen,als de eerste verkopen in de VS zichtbaar worden, en Pharming zijn 20 miljoen $ar opstrijkt.

    Meneer de Vries had het over Q3, dus verwacht daar binnenkort nog wel nieuws van.

    Tot die tijd..........................................................

    Ik wens u een fijne beursdag met veel groen op uw pad.

    Vriendelijke groet.
  2. [verwijderd] 27 juli 2014 22:10
    groen en nogmaals groen! welkom. maar een onderbouwing ontbreekt. dus zie ik als een wens en geen weet! Directie Pharming zou met goede berichten naar buiten moeten komen. het hoogste woord ligt bij de directie van Pharming.

    ik wacht ook geduldig Al, al 12 maanden! voorbeelden waar wij wat meer houvast hebben;

    1. is het nu zover dat de banken de rode loper voor pharming willen uitrollen?
    2. hoeveel containers, van Ruco, zijn al verscheept naar usa?
    3. zijn er al onderhandelingen gestart met andere landen, zoals Canada.. Japan, etc

    fijne groene dag in elk geval. hou je wwel vast aan je eigen doelstelling. 4 0f 5 % is al een zeer respectabele winst, in korte tijd, vergelijken et de 1.5 % rente per jaar die de banken geven!
    veel plezier morgen.
224 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 12 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links