Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,881 19 apr 2024 17:35
  • +0,013 (+1,50%) Dagrange 0,869 - 0,889
  • 8.926.686 Gem. (3M) 6,9M

Pharming - Donderdag 24 april 2014 - De stijging!

199 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 10 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 23 april 2014 20:56
    Ik ben na vandaag nog positiever over het aandeel, niet over het bedrijf uiteraard. Aandeel lijkt wel murw geworden voor emissies - stort niet in, herstelt een beetje vandaag en er blijven kopers. Gisteren is vandaag geen issue meer. En morgen en overmorgen nog minder. "Hij wil omhoog" schreef ik vanmiddag al. 'S' staat niet voor Stiffmeister dus, ik doel op de koers.
  2. [verwijderd] 23 april 2014 21:25
    quote:

    voda schreef op 23 april 2014 21:16:

    Nee Stefan, ik kan niet alles volgen. Zeker niet overdag als ik werk.

    Bedankt.
    Gewoon een illustratie van het FDA effect, niet direct van Pharming belang - adviesfase is voorbij. 16 Juli alles of niets. Wel vergelijkbare bedrijven qua pijplijn (niets) en koers (min of meer).
  3. [verwijderd] 23 april 2014 23:00
    www.symbid.nl/ideas/5652-van-prototyp...
    kidswatcher.org/#/business/investors de code is: 2014

    Als je via deze link investeert krijg je je commissie terug. Vorige ronde investeerde ik vandaar dat ik "vrienden" mocht uitnodigen, en mijzelf natuurlijk.

    Nu eerste 24uur alleen via deze link te bereiken, daarna voor iedereen zichtbaar op Symbid. Nu sinds 18:35 al 11% binnen dankzij mij en 8 andere investeerders.

    Naja kijk zelf maar ff Go pharming gooooooo! :P
  4. jakhals 24 april 2014 08:00
    Mijn verwachting is dat Pharming dit jaar nog wel eens de topper kan worden op de beurs. na jarenlang tegenslag na tegenslag, vooral voor vele aandeelhouders. Komt nu eindelijk de tijd dat ruconest/ rhucin de wereld gaat veroveren. ik geloof dat de emissie inderdaad de stap is naar een grote markt. ook geloof ik dat ze bij pharming al meer toepassingen cq variaties hebben op het medicijn. als dit waarheid word dan denk ik dat Roth zijn koersdoel bij gaat stellen naar boven.
  5. MaranV 24 april 2014 08:10
    quote:

    jakhals schreef op 24 april 2014 08:00:

    Mijn verwachting is dat Pharming dit jaar nog wel eens de topper kan worden op de beurs. na jarenlang tegenslag na tegenslag, vooral voor vele aandeelhouders. Komt nu eindelijk de tijd dat ruconest/ rhucin de wereld gaat veroveren. ik geloof dat de emissie inderdaad de stap is naar een grote markt. ook geloof ik dat ze bij pharming al meer toepassingen cq variaties hebben op het medicijn. als dit waarheid word dan denk ik dat Roth zijn koersdoel bij gaat stellen naar boven.
    Klinkt mooi ja, ik ben benieuwd hoeveel Pharming/Ruconest gebruik gaan maken van de potentie :)
199 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 10 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links