Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,881 19 apr 2024 17:35
  • +0,013 (+1,50%) Dagrange 0,869 - 0,889
  • 8.926.686 Gem. (3M) 6,9M

Dinsdag 22 april 2014 En nu?

477 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 24 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Guus_Geluk 17 april 2014 20:50
    quote:

    $ cowboy $ schreef op 17 april 2014 19:58:

    Wat gaat er gebeuren? Ik ben zelf op 0,52 vandaag weer even uitgestapt. Gaan we verder omhoog of zakken we weer terug?

    Succes en vooral veel plezier!
    Aan de futures te zien gaan we flink omhoog.

    Akkoord Rusland:
    www.telegraaf.nl/buitenland/oekrainec...

    www.investing.com/indices/indices-cfds
  2. [verwijderd] 18 april 2014 05:38
    quote:

    lucas D schreef op 17 april 2014 23:00:

    Als dit maar goed gaat, wat een sombere insteek.:~(
    Ja sorry Lucas. Weet jij het weet ik het? Ervaring leert daling na zo'n stijging. Als er voorkennis in het spel is dan ligt het anders, maar daar ga ik niet van uit.

    Een theorie die ik heb is (en corrigeer me aub als het onzin is) een partij A die weet dat er veel focus is op dit aandeel geeft een boost velen volgen en partij A neemt een winst.........

    Houdoe en bedankt zeggen ze in Brabant.
  3. Da Freeze 18 april 2014 07:03
    quote:

    $ cowboy $ schreef op 18 april 2014 05:38:

    Een theorie die ik heb is (en corrigeer me aub als het onzin is) een partij A die weet dat er veel focus is op dit aandeel geeft een boost velen volgen en partij A neemt een winst.........

    Houdoe en bedankt zeggen ze in Brabant.
    De theorie lijkt mij prima, de vraag die je jezelf moet stellen is aan welke kant jij staat.
  4. MaranV 18 april 2014 10:38
    quote:

    $ cowboy $ schreef op 18 april 2014 05:38:

    [...]

    Ja sorry Lucas. Weet jij het weet ik het? Ervaring leert daling na zo'n stijging. Als er voorkennis in het spel is dan ligt het anders, maar daar ga ik niet van uit.

    Een theorie die ik heb is (en corrigeer me aub als het onzin is) een partij A die weet dat er veel focus is op dit aandeel geeft een boost velen volgen en partij A neemt een winst.........

    Houdoe en bedankt zeggen ze in Brabant.
    Eigenlijk leert de ervaring ons (laatste paar maanden) dat na een koersexplosie van 10% of groter we de eerstvolgende beursdag nog enkele procenten doorstijgen en de dag daarna pas dalen.

    De theorie van pump & dump is natuurlijk oersimpel en kun je op elk aandeel toepassen maar het bewijs hebben we pas achteraf. Als we flink gaan dalen was het waarschijnlijk een pump, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat er alweer echte belangen ingenomen worden voor de race naar de goedkeuring en dan kunnen we zo weer vrolijk naar de 60 range rennen.

    Speculatie ten top, maarja daarom zitten wij in Pharming he :)
  5. bodemvisser50 18 april 2014 11:54
    Hallo iedereen.
    Ik denk dat er een stevige bodem is op 0.47 euro. Daarom heb ik er 2k gekocht tegen 0,47 op 16.042014.
    Naar 16juli toe gaat de koers wel stijgen. Een beurswijsheid zegt sell by news en ik vertrouw KBC die vertrouwen heeft in de goekeuring. Men zal 0.47 niet meer zien.
  6. [verwijderd] 18 april 2014 14:01
    quote:

    bodemvisser50 schreef op 18 april 2014 11:54:

    Hallo iedereen.
    Ik denk dat er een stevige bodem is op 0.47 euro. Daarom heb ik er 2k gekocht tegen 0,47 op 16.042014.
    Naar 16juli toe gaat de koers wel stijgen. Een beurswijsheid zegt sell by news en ik vertrouw KBC die vertrouwen heeft in de goekeuring. Men zal 0.47 niet meer zien.
    Beste bodemvisser50 ik heb het niet zo op de adviezen van een bv. KBC vaak is het namelijk anders bv. hier bij Pharming. Toen KBC het advies verhoogde naar €0,22 stond de koers boven de €0,70! Na de advies(koers)verhoging naar €0,70 is de koers alleen maar gedaald! En dit zie je bij veel fondsen let er maar eens op! Veel succes met Pharming!
  7. forum rang 8 lucas D 18 april 2014 14:50
    quote:

    $ cowboy $ schreef op 18 april 2014 05:38:

    [...]

    Ja sorry Lucas. Weet jij het weet ik het? Ervaring leert daling na zo'n stijging. Als er voorkennis in het spel is dan ligt het anders, maar daar ga ik niet van uit.

    Een theorie die ik heb is (en corrigeer me aub als het onzin is) een partij A die weet dat er veel focus is op dit aandeel geeft een boost velen volgen en partij A neemt een winst.........

    Houdoe en bedankt zeggen ze in Brabant.
    Was maar gekheid, cowboy.

    Dat winstnemen hebben ze gisteren al gedaan, nadat de hoogste koers op 0,54 bereikt was. Die koers hebben we niet meer teruggezien. Wel een koers 2 tot 3 cent lager. Pas op het einde trok de koers weer een beetje aan richting de 0,54. Hoop echt dat het gisteren begonnen is en eindigt boven de euro, hoewel als mijn koersdoel van 0,84 gehaald word ook niemand mij hoort klagen.
  8. forum rang 4 knaap1 18 april 2014 15:22
    quote:

    Sentiment schreef op 18 april 2014 15:05:

    De persoon die de afgelopen weken de koers steeds omlaag zette, heeft er ook weer duizenden, zoniet miljoenen bijgekocht, dus zodra de koers weer iets zakt, koop ik weer bij.

    Is niet een persoon de grote jongens kopen gewoon even niet en de kleinen belegger heeft geen geduld en verkoop en zij laten het weg zakken en kopen zich weer vol gewoon een mooi spel.
477 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 24 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links