Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,962 16 apr 2024 17:35
  • -0,026 (-2,63%) Dagrange 0,952 - 0,979
  • 6.325.596 Gem. (3M) 6,4M

Woensdag 16 april ...............

199 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 10 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 16 april 2014 08:02
    Ik zit nog steeds in Pharming, heb de daling van afgelopen dagen meegemaakt terwijl ik toch een stijging richting die 55 cent verwachtte. Nu verwacht ik dat het wel kan blijven dalen tot de 45 cent..Zal je net zien dat het weer omhoog gaat. Hoe dan ook is de koers nu weer een koopje in vergelijking met wat het gaat en kan doen richting de zomer.
  2. Casper4711 16 april 2014 08:31
    quote:

    Shoryuken schreef op 16 april 2014 08:02:

    Ik zit nog steeds in Pharming, heb de daling van afgelopen dagen meegemaakt terwijl ik toch een stijging richting die 55 cent verwachtte. Nu verwacht ik dat het wel kan blijven dalen tot de 45 cent..Zal je net zien dat het weer omhoog gaat. Hoe dan ook is de koers nu weer een koopje in vergelijking met wat het gaat en kan doen richting de zomer.
    Als dit zo is mag je van mij elke dag wel met zo,n opmerking komen :-)
  3. forum rang 10 DeZwarteRidder 16 april 2014 08:56
    quote:

    RRR schreef op 16 april 2014 02:24:

    www.pharming.com/index.php?act=dl&...

    Outlook 2014
    20m milestone on first sale
    Up to 45 m sales related milestones ...
    Als Salix geen zin heeft om 20 miljoen te betalen hoeven ze HELEMAAL NIX te doen.....!!!

    Anders gezegd: als ze nix verkopen hoeven ze nix te betalen......
  4. [verwijderd] 16 april 2014 09:15
    Overigens een grappig 'weetje'. Bij mij op kantoor zijn veel kleine jongens die graag beleggen. Ze hebben wat aandeeltjes links en rechts, maar het zijn geen grote jongens. Gisteren sprak ik een directielid over beleggen.. en had het met hem over Penny Stocks. Hij heeft ook in Pharming gezeten en wat verlies gemaakt, en daarna flink winst gemaakt (+ 30% op meer dan 100.000 euro!!) in aanloop naar Ruconest. Toen de delay bekend gemaakt werd is hij uitgestapt.

    Volgens hem zal het moment dat vakantiegeld gestort is bij de mensen weer volop in Pharming gedoken worden. Veel mensen die de boot niet willen missen en weer gaan speculeren in aanloop naar Ruco. Ook hij zal dan samen met meer beleggers weer instappen.

    Zijn one liner: "Of Ruco er komt lijkt waarschijnlijk, maar is niet zeker. Wel is zeker dat die koers die 70cent gaat aantikken in de aanloop. En ook is zeker dat ik dan weer dubbele cijfers groen pak".

    Ik geloof hem wel.
199 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 10 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Kostenstijging Pharming een tegenvaller

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links