Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

MDxHealth nieuws 2014

5.395 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 270 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 6 januari 2014 15:49
    Ik wil de pret niet bederven maar de meest positieve analist heeft het over een omzet van € 100 miljoen in 2016.
    kijkende naar de marktkapitalisatie van dit moment is het al heel aardig gewaardeerd; € 97 miljoen.

    Kijk je bij een biotech bedrijf als Bioalliance Pharma, is dat op dit moment ongeveer hetzelfde gewaardeerd, maar is de pijplijn veelbelovender, en dat is nog zachtjes uitgedrukt.
    Daar hebben ze 2 FDA aanvragen lopen voor alleen al 2014; als ze 2 keer groen licht krijgen is het bedrijf zomaar € 600 miljoen waard. Vaak zie je dan een marktkapitalisatie van ongeveer de helft, dus € 300 miljoen; vertegenwoordigd een koers van ongeveer € 12-14,- (nu € 4,68)
  2. Debit or Credit 16 januari 2014 14:39
    Mdxhealth is zich wederom aan het klaarmaken voor de nieuwe opwaartse bounce. In korte tijd zal naar mijn verwachting een flink hogere top worden gezet. De omzetten uit de prostaatkankertesten zullen aanzienlijk zijn opgelopen na het maken van nieuwe deals. Ook zie ik verdere uitbreiding in Japan in het verschiet. Nog een paar goede handelsdagen te gaan om weer te knallen. Na de 3,10 barriere gaat het erg hard!

    DoC.
  3. [verwijderd] 21 januari 2014 17:34
    Er wordt flink gespeeld in het boekje. Eerst een bied van 55.000 op 3,03 en nu weer weg en een laat van 253 om te voorkomen dat het aandeel in de 3 eurootjes eindigt.
    Ziet er veel belovend uit in ieder geval, maar de professionals bepalen de koers.
    Zij kunnen de laatste 5 minuten de koers naar hun hand zetten.
  4. Debit or Credit 21 januari 2014 19:46
    quote:

    sam en moos schreef op 21 januari 2014 17:36:

    En jawel op de valreep nog een dikke 25.000 stuks gekocht op 3,01 door iemand.
    Morgen verder up.....?
    Ja, hele grote kans ik heb er vandaag nog wat bijgekocht. Zitten forse kopers in de markt! Nieuwe hoge top zal snel komen!

    DoC.
5.395 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 270 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links