Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

KAS BANK 2014

1.282 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 65 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 6 januari 2014 12:35
    quote:

    bowski schreef op 6 januari 2014 11:22:

    Weet je nog van vroeger? €25, €26...?
    De Prins is in aantocht om Doornroosje wakker te kussen.
    Een uitbraak boven de 10 euro zou inderdaad de uitwerking kunnen hebben van een 'ontwakings-kus', een beweging richting 11 euro zou vervolgens snel tot stand kunnen komen.

  2. Hahahandelaar 6 januari 2014 18:53
    quote:

    Martijn van M schreef op 6 januari 2014 12:35:

    [...]

    Een uitbraak boven de 10 euro zou inderdaad de uitwerking kunnen hebben van een 'ontwakings-kus', een beweging richting 11 euro zou vervolgens snel tot stand kunnen komen.

    Het lijkt mij een beetje wishful thinking. Er is niet echt een reden voor op dit moment. Een ongelofelijk lage rente doet de zaak geen goed, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wie weet krijg je gelijk (en van mij mag je). We zullen de jaarcijfers afwachten.

    gr
  3. [verwijderd] 6 januari 2014 23:56
    quote:

    Hahahandelaar schreef op 6 januari 2014 18:53:

    [...]

    Het lijkt mij een beetje wishful thinking. Er is niet echt een reden voor op dit moment. Een ongelofelijk lage rente doet de zaak geen goed, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wie weet krijg je gelijk (en van mij mag je). We zullen de jaarcijfers afwachten.

    gr
    De rentes zijn in principe al 3 kwart jaar aan het oplopen, ofschoon dit natuurlijk niet geldt voor de spaarrentes.

    De tijd zal gaan uitwijzen wat uiteindelijk de consequenties zullen zijn, maar we hebben inmiddels al 4 kwartalen op rij te horen gekregen dat de winst van Kasbank oploopt.

    :-)
  4. [verwijderd] 13 januari 2014 19:20
    Wellicht dat de nieuwe activiteit samen met dwp bank voor een extra impuls in 2014 kan zorgen. Op een gegeven moment zou dit toch moeten gaan renderen. Over de resultaten in 2013 zijn geen echte zorgen omdat er een mooi incidenteel resultaat is met de verkoop van het pand en ook het beursklimaat was erg gunstig.
    Dus 11 euro wie weet?
  5. [verwijderd] 14 januari 2014 19:06
    De winst van Kasbank bestaat vooralsnog voornamelijk uit eenmalige meevallers door verkoop van het tafelzilver. Laten we hopen dat de reorganisatie en herorientatie eindelijk eens vruchten gaat afwerpen. Het enige wat stijgt is het bewaard vermogen en dat stijgt minder hard dan de gemiddelde index, oftewel daalt.

    Als ze de zaakjes op orde krijgen en dan de rente gaat oplopen kan het leuk worden. Trekt de sec lending markt dan ook weer aan dan gaan we de 20 weer opzoeken, maar vooralsnog zie ik daar nog helemaal niets van.

    Misschien kan nieuw management de boel daar weer op de rit krijgen.
  6. [verwijderd] 16 januari 2014 12:14
    Bieden op 10.13 nu... Heb voor de zekerheid op 10.48 wel even mijn (gedeeltelijke) verkoop op 10.50 geroyeerd. Eens kijken waar we heen gaan de komende weken. Blijft lastig om iets zinnigs over koersbewegingen te zeggen bij dit fonds. De omzet is zo laag dat ik in mijn eentje de koers kan beïnvloeden :p

  7. [verwijderd] 17 januari 2014 10:02
    Qua kostenbesparing kunnen ze daar ook nog veel bereiken. Als ik alleen al zie dat ik wekelijks een A4 enveloppe opgestuurd krijg met daarin een afschrift. Dat is toch niet meer van deze tijd? Ik weet niet hoeveel rekeninghouders ze hebben. Maar rekeninghouders keer 2 Euro (prijs per enveloppe) keer 52 (weken in het jaar) en zie hier een flink besparing.

    PS ik heb gevraagd of ze die ook konden mailen maar dat ging niet
1.282 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 65 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 874,79 0,00%
EUR/USD 1,0701 -0,01%
FTSE 100 8.044,81 0,00%
Germany40^ 18.161,70 +0,13%
Gold spot 2.328,32 +0,27%
NY-Nasdaq Composite 15.696,64 +1,59%

Stijgers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Dalers

AALBER...
0,00%
ABN AM...
0,00%
Accsys
0,00%
ACOMO
0,00%
ADYEN NV
0,00%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links