Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ING Groep AEX:INGA.NL, NL0011821202

  • 15,230 19 apr 2024 17:38
  • +0,062 (+0,41%) Dagrange 14,916 - 15,258
  • 10.630.399 Gem. (3M) 11,2M

ING vrijdag 1 maart

301 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 16 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Yvez75 1 maart 2013 04:47
    Macro cijfertjes voor vandaag:

    Voor vrijdag kijken beleggers op macro-economisch vlak uit naar de persoonlijke inkomens en bestedingen in de maand januari, welke indicator om 14.30 gepubliceerd zal worden. Analisten voorzien een daling in de persoonlijke inkomens van 2,5%, tegen een toename van 2,6% in de voorgaande maand. Verwacht wordt dat de uitgaven in januari met 0,2%, ofwel op hetzelfde tempo als in december, zijn toegenomen.
    Vervolgens verschijnt om 15.55 uur het consumentenvertrouwen over februari, zoals gepeild door de University of Michigan. Er wordt gerekend op een consumentenvertrouwenindex van 76,3 tegen 73,8 in januari.
    Om 16.00 worden zowel de inkoopmanagersindex voor de industrie als de bouwuitgaven gepubliceerd, waarbij voor eerstgenoemde een stijging tot 52,5 wordt voorzien van een niveau van 53,1 in januari. Voor de bouwuitgaven wordt geanticipeerd op een toename van 0,5% in januari, waar de totale uitgaven in de bouw in de voorgaande maand al met 0,9% stegen op maandbasis.
    Federal Reserve voorzitter Ben Bernanke zal vrijdag een toespraak geven bij de conferentie van de San Francisco Federal Reserve Bank, terwijl de president van de Wereldbank Jim Yong Kim het 'Connect4Climate: Right Here, Right Now' event zal bijwonen.

  2. [verwijderd] 1 maart 2013 09:05
    De futs kleuren inderdaad redelijke groen, nogal tegenstrijdig met de realiteit van de huidige situatie... Laatste lucht in de bel blazen, zal wel zwaar voor ze zijn...

    Ik ben benieuwd of de bezuinigingen doorgaan!

    Nu knallen ze alle futs op groen bij opening beurs Europa, er wordt duidelijk ingetrapt, boel klimt alweer:) Ik wacht het liever even af
  3. [verwijderd] 1 maart 2013 09:11
    quote:

    Timknows schreef op 1 maart 2013 09:05:

    De futs kleuren inderdaad redelijke groen, nogal tegenstrijdig met de realiteit van de huidige situatie... Laatste lucht in de bel blazen, zal wel zwaar voor ze zijn...

    Ik ben benieuwd of de bezuinigingen doorgaan!

    Nu knallen ze alle futs op groen bij opening beurs Europa, er wordt duidelijk ingetrapt, boel klimt alweer:) Ik wacht het liever even af
    Zit je nog short dan?
  4. [verwijderd] 1 maart 2013 09:41
    Beetje bezuiningen in de usa...

    Niks aan de hand werd tijd...
    Beetje handel en wandel..
    even naar de 5,90 weer of lager instappen plukje halen en weer meespelen met het rad van fortuin...

    Gaat prima zo...zou me verbazen als we vandaag de 5,90 niet halen,,,
    op en neer ...
    gaan we wel omhoog dan is er zeker veel goed nieuws in de usa...

    daar groeit alles ook als kool..vooral de schuld....
  5. [verwijderd] 1 maart 2013 09:47
    quote:

    Frysk schreef op 1 maart 2013 09:32:

    Verkooporder aex short is uitgevoerd rond 08.30 uur op 339.20, gister in op 339.60.
    toch nog een nette bruto €120 winst, mocht hij lager gaan, jammer dan, had rekening gehouden met een verliespost.
    Voorlopig doe ik even niets.
    Netjes gedaan Frysk, toch nog goed gekomen met je short, zag er in 1ste instantie niet goed uit.
    Mazzel voor je dat de VS op het laatst een steekje liet vallen en daardoor de futs rood begonnen.
    Ik heb zojuist bij 7758 Dax ook een beetje winst genomen, 2K st x 0.20.
    Nu andere bezigheden, kijk straks wel weer.
    Doei.
301 Posts
Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 16 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Misplaatste reactie op cijfers ING Groep

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links