E-mailadres:
Wachtwoord:

ING donderdag 19 april.

Volgen

Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
141 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Tatan
1
Het is wel duidelijk nu wat er aan de hand is..
2 richtingen..

Europa met gezeur spanje..
USA met SP500 waar 80% van de bedrijven boven verwachting cijfers laten zien..

Welke kant moet je dan op als AEX...of als ING..
ING wat zaakjes in spanje..
Maar ing volgt ook braaf de USA//.

Dan is het op en neer naar beneden koersen nu ING rond de
5,50..
ING blijft sterk hangen zolang de usa de kar maar trekt zodra die het laat afweten dan zijn de schaapjes het spoor kwijt..

Spanje trekt de kar niet voor ING..
Jammer dat europa wat aan het klooien is...
SP500 en europa weer op de rit ...dan gaan we alleen maar stijgen en winstnemen..

Zover is het nog lang niet...
daaromdaarom
0
Je ziet dat ING niet alleen snel kan zakken, maar ook heel snel kan stijgen. Gelukkig zijn de cijfers van de "gewone economie" positief, zowel hier als daar, is het noodfonds verder aan het groeien om alle shit in het zuiden op te vangen. Het sentiment lijkt ook iets positiever te worden.

Ik denk en hoop dat we weer langzaam in z'n geheel omhoog kruipen......
Tatan
0
quote:
VOORTS schreef:

Waarom weer een apart draadje??

srry,ik was aan het schrijven en druk op verstuur..
En toen was daar al een draadje...kon het niet zien toen ik aan het schrijven was dat er al een draadje was..
Gewoon een foutje..
1 draadje is inderdaad genoeg..
tevreden met het antwoord...
alles opgelost nu...
even goede vrienden..
jan6307
0
Positieve futures, en daarnaast het koopadvies gaat wel werken.
Duurt soms wel 1 of 2 dagen voor de investeerders komen, succes

www.forexpros.com/indices/indices-cfds

AMSTERDAM (Dow Jones)--Citigroup verhoogt het advies voor ING Groep (INGA.AE) naar buy van neutral, na de sterke daling van het aandeel in de afgelopen maand. Analisten Andrew Coombs en Paul Bradley waarderen de verzekeringstak op EUR13,6 miljard (een verlaging ten opzichte van de eerdere EUR14,5 miljard) en concluderen op basis daarvan dat de markt ING Bank relatief laag waardeert ten opzichte van sectorgenoten. Het aandeel past in het advies van Citigroup om bij dips aandelen te kopen van grote bedrijven met een hoge beta en een sterke balans. In de komende periode voorzien de analisten een gemengde nieuwsstroom voor ING, met neerwaarts risico voor de resultaten, hoewel ze denken dat het zwakkere klimaat voor Nederlandse retailbanken inmiddels is ingeprijsd. Het koersdoel gaat omlaag naar EUR7,50 van EUR8,20. Het aandeel ING noteert woensdag rond 9.30 uur 0,8% lager op EUR5,56. De AEX daalt 0,6%. (AVR)
Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com
(END) Dow Jones Newswires
April 18, 2012 03:49 ET (07:49 GMT)
© 2012 Dow Jones & Company, Inc.

AAND ING GROEP SP ADR DE NOT
US4568371037
CT A ING GROEP @ EUR 0.24
NL0000303600
Eurowin
0
turbotut
0
ben benieuwd.. met die langlopende leningen is het nooit een garantie dat t een succes is bij zo'n land.. die korte die gaan nog wel..
VOORTS
0
quote:
turbotut schreef op 19 apr 2012 om 09:18:

ben benieuwd.. met die langlopende leningen is het nooit een garantie dat t een succes is bij zo'n land.. die korte die gaan nog wel..

Nou dat wordt wel ff geregeld hoor.
Eurowin
0
turbotut
0
quote:
Eurowin schreef op 19 apr 2012 om 09:08:

Men zet de futures even hoger op gok goede veiling Spanje...mooi....

dan is het dus ook geen gok meer...
Anatevka
0
De rente for Spanje 10-jaars is sinds twee dagen gedaald tot 5,82 procent momenteel. Dus daar is ook wat aan gedaan om het vandaag haalbaar te maken voor ze.

www.staatslening.info/
Eurowin
0
quote:
turbotut schreef op 19 apr 2012 om 09:26:

[...]

dan is het dus ook geen gok meer...

Jawel, men koopt contracten op de hoop dat het goed gaat, dus men gokt....
Eurowin
0
Maar zoals Anatevka al zegt: Dus daar is ook wat aan gedaan om het vandaag haalbaar te maken voor ze.

Dus halve gok...lol
turbotut
0
quote:
Anatevka schreef op 19 apr 2012 om 09:29:

De rente for Spanje 10-jaars is sinds twee dagen gedaald tot 5,82 procent momenteel. Dus daar is ook wat aan gedaan om het vandaag haalbaar te maken voor ze.

www.staatslening.info/

thx, mooi overzicht, zoiets zocht ik nog :)
Hoe doen ze het dan als Portugal naar de markt moet.. ?
Eurowin
0
Hoe doen ze het dan als Portugal naar de markt moet.. ?

Dan gaan ze in een bunker zitten.....
turbotut
0
Dan gaan ze in een bunker zitten.....
[/quote]

bedoel valt daar tegenop te kopen zo'n hoog percentage.. vroeg t me gewoon af.. bedoel van 6% naar 5,82% brengen.. oke.. maar van dik 12% naar onder de 6% brengen...
Anatevka
0
quote:
turbotut schreef op 19 apr 2012 om 09:48:

bedoel valt daar tegenop te kopen zo'n hoog percentage.. vroeg t me gewoon af.. bedoel van 6% naar 5,82% brengen.. oke.. maar van dik 12% naar onder de 6% brengen...

Tja, dat wordt een uitdaging. Maar ik denk dan eerder dat ze steun (goedkope leningen) van de ECB zullen krijgen. Of ze gaan een scenario in zoals Griekenland (gedwongen afwaardering van schulden e.d.)...
141 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

ING Groep Meer »

Koers 7,111   Verschil +0,27 (+3,95%)
Laag 6,841   Volume 44.513.571
Hoog 7,122   Gem. Volume 23.489.901
17-mei-13 17:39