E-mailadres:
Wachtwoord:

Vrijdag 03-02-2012

Volgen

Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
183 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Wishdom
0
Hallo Pharmingvrienden/innen of vrienden/innen van Pharming als u zich daar meer verbonden bij voelt.

Pharming friday???????D-day!!!!!!!!!!

Toestemming voor nog eens 255 mio aandelen en natuurlijk het verlagen van de nominale waarde naar 0,01 ct.

Ik wens u een fijne beursdag met veel groen op uw pad.

Vriendelijke groet.
broer van...............C2C
0
Onze Adidas man is nog nooit positief geweest, zelfs niet over zn clubbie feyenoord.
Wishdom
0
quote:
brrr schreef op 2 feb 2012 om 21:14:

he alweer zo'n negativo

Verrek,sorry,ik vergat de koffie met cake,jah,die is er ook.

Vriendelijke groet.
brrr
0
ik heb in mijn glazen bol gekeken met mijn roze bril op en ik weet het nu zeker, eind 2012 toch wel 0,50 of meer het moet toch een keer omhoog, ik blijf erin vertrouwen ook al heb ik er wel eens nachtmerries van, ik wil toch graag mijn 22000 euri terug.
voda
0
quote:
brrr schreef op 2 feb 2012 om 21:37:

ik wil toch graag mijn 22000 euri terug.

Dan zal je toch in iets anders moeten gaan beleggen! Hier haal je nooit meer je "papieren"? verlies terug.

Mijns inziens lacht de Pharming "leiding" zich dubbel om al die welwillende particuliere beleggers die maar blijven "bijkopen" om hun gemiddelde "aankoopkoers" naar beneden te halen.

Geloof mij maar (na meer dan 20 jaar beleggen), dat is bij dit specifieke aandeel een "heilloze" zaak. Dit aandeel is van meer dan 15 euro (!) naar inmiddels 7+ centjes gezakt. Daarbij is het aantal aandelen vanaf de start tot nu toe met een factor x-honderd % toegenomen. Afijn, iedereen kent de feiten toch?

voda
0
Nog even wat anders dan.

Er staan honderden miljoenen aandelen uit.
Toch is geen z.g. "groot-aandeelhouder" met minstens 5% aandeel (volgens de AFM registers).

Dit is toch heel erg bizar, lijkt mij.

Enerzijds schijnbaar "grote" partijen", anderzijds veel "particulieren"?

Wie het weet mag het zeggen...

Chiddix?
Chiddix
0
quote:
voda schreef op 2 feb 2012 om 22:28:

Nog even wat anders dan.

Er staan honderden miljoenen aandelen uit.
Toch is geen z.g. "groot-aandeelhouder" met minstens 5% aandeel (volgens de AFM registers).

Dit is toch heel erg bizar, lijkt mij.

Enerzijds schijnbaar "grote" partijen", anderzijds veel "particulieren"?

Wie het weet mag het zeggen...

Chiddix?

Lafferty en UBS waren de laatste grootaandeelhouders ,die zich moesten melden bij de AFM maar door de verwatering is hun percentage gezakt iets onder de 5% of ze heben nog wat verkocht.
Als een partij 65 miljoen stukken heeft, blijft die netjes onder de 5% in 2012.
Ook is het mogelijk wat trucs uit de kast te halen waardoor je onder de 5% blijft en toch meer hebt dan 5% van de aandelen.
Die obligatiehouders zouden straks indien ze niet dumpen , ruw geschat 200 miljoen aandelen hebben.
Ik zeg houders maar misschien zijn het er 1 of 2? die zouden dan ver boven de 5% zitten maar alles is zo ondoorzichtig.
Ik kan mij voorstellen dat er veel meer dan 2 obligatiehouders zijn want om kleine particulieren een oor aan te naaien, staan ze in de rij.
Rente + winst op je stukken, waar krijg je dat nog?
Dit zijn winstpakkers.
Wat mij het meest steekt is dat de Vries verzwijgt op hoeveel die stukken geleverd zijn.
Ik ben zeer achterdochtig geworden in 2010 en daar is nog niets aan verandert tot op heden.

Ik val weer in herhaling maar in de VS zie je keurig vermeld wie de aandeelhouders zijn van bedrijven. Daar geldt die norm van 5% niet.
Het komt de grote jongens goed uit dat ze tot 5% hun gang kunnen gaan in Europa.
Het belang in Pharming zal versnippert zijn bij veel grote partijen en kleine beheerders. Reden zal duidelijk zijn. Verwachtingen worden nog niet waargemaakt en dat leidt tot afbouwen van belangen.
Wat er zit bij particulieren zal misschien 20% zijn of nog veel minder gezien de enorme koersdaling.
Pharming is in bezit van een versnippert collectief.
tiekoes1
0
Is er niet iets heel anders aan de gang waarom het aandeel stijgt.
Misschien heb ik het verkeerd maar hoe is het met samenwerking solvay en pharming onderzoek
Chiddix
0
Normaal krijgen obligatiehouders rente en hun inleg terug. Pharming beloont de geldverstrekkers met aandelen +(inleg en rente). Men kan ook niet anders.
Het is gewoon cashen nu door obligatiehouders. Het is een tactische zet van de Vries om te zwijgen als het graf op hoeveel die stukken geleverd zijn.
Nergens zijn de beloningen zo hoog als bij Pharming voor inschrijvers van obligaties over de rug van onnozele beheerders en particulieren.
De Vries verdient 6 ton en dat is meer dan de directeur van facebook die $500000 verdient.
Dit is niet normaal gezien de magere omzetten Ruconest en het uitknijpen van beleggers.
De Vries is expert geworden in het verneuken van beleggers.
tiekoes1
0
quote:
Chiddix schreef op 3 feb 2012 om 00:47:

Normaal krijgen obligatiehouders rente en hun inleg terug. Pharming beloont de geldverstrekkers met aandelen +(inleg en rente). Men kan ook niet anders.
Het is gewoon cashen nu door obligatiehouders. Het is een tactische zet van de Vries om te zwijgen als het graf op hoeveel die stukken geleverd zijn.
Nergens zijn de beloningen zo hoog als bij Pharming voor inschrijvers van obligaties over de rug van onnozele beheerders en particulieren.
De Vries verdient 6 ton en dat is meer dan de directeur van facebook die $500000 verdient.
Dit is niet normaal gezien de magere omzetten Ruconest en het uitknijpen van beleggers.
De Vries is expert geworden in het verneuken van beleggers.

Chiddix ik heb het nu over DNage.
Pharming is daar nog steeds 51 procent eigenaar van
Chiddix
0
DNage is nog 0,0 waard en is afgeschreven. Het intellect eigendom van DNage zal ergens opgeslagen zijn.
tiekoes1
0
quote:
Chiddix schreef op 3 feb 2012 om 00:59:

DNage is nog 0,0 waard en is afgeschreven. Het intellect eigendom van DNage zal ergens opgeslagen zijn.

dnage en van dat intellect kan misschien heel mooi zijn
jan6307
0
Wanneer komt er info vrij???

Ik wacht geduldig af, op deze koers kun je niet verliezen alleen maar winnen
Berdientje
0
Uit de VEB:

Bij de meeste beursfondsen zorgt een mogelijke aandelenuitgifte voor chagrijn bij beleggers. Bij biotechbedrijf Pharming zijn beleggers al blij als de onderneming zijn beleggers vraagt om minder aandelen uit te mogen geven dan in het verleden.

Biotechbedrijf Pharming is de ongekroonde verwaterkoning op de Nederlandse beurs.
----------

Na vandaag zijn wij geen waterige onderdanen meer, maar stijgende water bubbels.

Oja, Theodoor heeft nog niets ingetrokken :-)

arreno
0
uit de VEB
Biotechbedrijf Pharming is de ongekroonde verwaterkoning op de Nederlandse beurs???

en Antonov???
1 2 3
0
FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
183 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

Pharming Group Meer »

Koers 0,037   Verschil 0,00 (-5,13%)
Laag 0,037   Volume 4.307.202
Hoog 0,040   Gem. Volume 5.809.192
25-mei-12 17:35

Gerelateerde Video's Meer »