U volgt dit forumtopic.
Wijzig uw voorkeuren bij uw volginstellingen.
quote:Contra-Indicator? schreef op 25 dec 2011 om 14:16:6) Elk kwartaal moet je een nieuwe keuze doorgegeven (ook bij ongewijzigde keuze). Daardoor kunnen de deelnemers beter inspelen op veranderingen in de markt.Deelnemers die geen nieuwe opgave doen, worden uit de ranglijst geschrapt. Met punt 6 ben ik het niet eens.Ik stel voor om slechts éénmalig een opgave te doen voor het hele jaar 2012 en niet meer te wijzigen. Het brengt alleen onnodig extra werk en verwarring met zich mee.Een Up-date tussendoor van de stand is altijd welkom.Groeten en Sterkte.
quote:Contra-Indicator? schreef op 25 dec 2011 om 15:01:marique, agn, ah, aalb, amg, accel
quote:lidvanfora schreef op 25 dec 2011 om 15:16:Hay Contra,ff je volgorde aanpassen anders wordt je uitgesloten:-)Contra-Indicator?, csm, cora, aalb, phia, ulOf verwacht je dat phia en ul uit de aex gaan en csm en aalb naar de aex gaan? Da's pas contra.
quote:Contra-Indicator? schreef op 25 dec 2011 om 15:21:Contra-Indicator?, phia, cora, ul, aalb, csm
quote:marique schreef op 25 dec 2011 om 15:24:[...]En wat vind je hier van:Contra-Indicator?, cora, phia, ul, aalb, csm:-)
quote:Contra-Indicator? schreef op 25 dec 2011 om 15:21:Contra-Indicator?, cora, phia, ul, aalb, csmkatzenkop, akza, boka, fur, phia, rdsavlokkenfeest, af, ah, phia, una, gront
quote:ALTIJD - GOED schreef op 25 dec 2011 om 20:40:post.nl bam ord sns wes
Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord
21:28 De Amerikaanse effectenbeurzen gingen vrijdag licht omlaag. Me...