E-mailadres:
Wachtwoord:

koersdoel.

Volgen

Klik hier om dit forumtopic te volgen en automatisch op de hoogte gehouden te worden bij nieuwe berichten.
27 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
Willem69
0
Mijn koersdoel is 9 euro.
November weer op 9 euro???
Moet volgens mij wel kunnen.
De daling afgelopen maand is toch voor 90% sentiment en gezeik over Griekenland en heeft weinig te maken met Amg.

Hammer
1
We hebben er van oktober tot en met april over gedaan om van vergelijkbaar niveau van nu naar 16+ te gaan. Zeven plus 16 min zeven gedeeld door twee is derhalve mijn koersdoel. 11 en een halve euries dus. Voor het einde van het jaar welteverstaan.
JanK1
0
quote:
Hammer schreef op 5 okt 2011 om 16:59:

We hebben er van oktober tot en met april over gedaan om van vergelijkbaar niveau van nu naar 16+ te gaan. Zeven plus 16 min zeven gedeeld door twee is derhalve mijn koersdoel. 11 en een halve euries dus. Voor het einde van het jaar welteverstaan.

Bij een wat meer positieve beurs moet dat haalbaar zijn
Willem69
0
quote:
Hammer schreef op 5 okt 2011 om 16:59:

ik wil geen betweter zijn hoor maar,
7 plus 16 is 23 min 7 is 16 gedeeld door 2 is toch 8?
Hammer
0
quote:
Willem69 schreef op 5 okt 2011 om 18:53:

[...]
ik wil geen betweter zijn hoor maar,
7 plus 16 is 23 min 7 is 16 gedeeld door 2 is toch 8?

Hahaha, je bent absoluut geen betweter. Ik had mijn berekening tussen haakjes moeten zetten zoals ik dat op school geleerd heb. Mijn berekening klopt, maar omdat ik het in letters gezet heb reken je van voor naar achter en dan heb je helemaal gelijk.
gerrit 69
0

Ik begin me steeds meer af te vragen, of het abnormaal slechte koersverloop van Timminco ook invloed heeft op de koers van AMG.
Ik ben van mening, dat als Timminco ruim boven de $ 0,60 had genoteerd, dat AMG niet zo extreem mee gedaald was!
In ieder geval niet onder de $ 9,00
Wat is jullie mening?

Mvrgr. van Gerrit
Hammer
0
Ik denk niet dat er een één op één relatie tussen die twee is (de koersen bedoel ik). Wel zal de koers van Timminco het sentiment rond AMG mede bepalen. Maar als AMG straks weer beter dan verwacht publiceert, dan zal men echt wel alleen naar AMG kijken lijkt me.
downorupisayup
0
Zo een ei gelegd,

Verwacht er helemaal niets van, maar ik heb ze in Wayne maar eens uiterst vriendelijk gemaild dat ze meer publiciteit aan AMG moeten geven in de media, zoals Arcelor ook doet. Het is toch immers zo'n mooi bedrijf.

(handig he die email van tegenwoordig, je hoeft niet eens een postzegel te plakken. Ik houd jullie op de hoogte. (als daar interesse voor is natuurlijk).

butterfly
0
Je hebt de afgelopen tijd goed kunnen zien dat AMG geshort werd.
Dit gebeurde ook met Timminco.
Zie maar vandaag óók weer,met 100k naar de 0,19
en met 15k terug naar de 0,175
Het komt echt wel goed met de koersen van AMG en Timminco
en als ze weer éénmaal up gaan ,kan het ineens héél hard gaan.
Strooipoes
0
quote:
gerrit 69 schreef:

Ik begin me steeds meer af te vragen, of het abnormaal slechte koersverloop van Timminco ook invloed heeft op de koers van AMG.
Ik ben van mening, dat als Timminco ruim boven de $ 0,60 had genoteerd, dat AMG niet zo extreem mee gedaald was!
In ieder geval niet onder de $ 9,00
Wat is jullie mening?

Mvrgr. van Gerrit

Gerrit.
De aankoop van Timminco in geld staat nog steeds op zijn balans, ( zoals de troep bij dexia ) gaat het goed met timminco dan staat de balans minder onder druk.
Ik weet het niet zeker want het is duister kijken in de boeken die dicht zijn, maar boekhoudkundig is het niet zo fijn.
Groetjes ab
JanK1
0
quote:
downorupisayup schreef op 6 okt 2011 om 19:48:

(handig he die email van tegenwoordig, je hoeft niet eens een postzegel te plakken.

Had dat eerder gezegd, m'n scherm zit er bijna vol van :-)
Hammer
0
quote:
JanK1 schreef op 7 okt 2011 om 10:26:

[...]

Ik heb al drie beeldschermen moeten vervangen nadat ik ze had opgevouwen om in een envelop te stoppen. Toen zei mijn vrouw: "Schat, dat moet niet zo.", ik begin het nu aardig onder de knie te krijgen.

Al doende leert men. :)
downorupisayup
0
quote:
JanK1 schreef op 7 okt 2011 om 10:26:

[...]

de koningin keek inderdaad een beetje pips vond ik afgelopen troonrede
Hammer
0
quote:
downorupisayup schreef op 7 okt 2011 om 18:44:

[...]

de koningin keek inderdaad een beetje pips vond ik afgelopen troonrede

Dat komt omdat ze een tand door de lip had.
gerrit 69
0

Voorlopig blijft de € 8,00 een pittige weerstand.
De daling van globaal € 17,00 naar de € 7,00 maken we een twee drie nog lang niet goed op korte termijn.
Wat we in 3 maanden gedaald zijn, zou wel eens minimaal 3 jaar kunnen duren om dit weer goed te maken.
Ik heb de hoop op een snel herstel nog wel niet opgegeven, maar eerlijk gezegd, zou ik de motivering hiervoor niet kunnen geven.
Laten we eerst maar eens zorgen, dat de schulden-crisis efficiënt word aangepakt en dat het bankwezen niet als domino-stenen gaan omvallen.

Groet van Gerrit
noob
0
quote:
gerrit 69 schreef op 7 okt 2011 om 23:11:

De daling van globaal € 17,00 naar de € 7,00 maken we een twee drie nog lang niet goed op korte termijn.
Wat we in 3 maanden gedaald zijn, zou wel eens minimaal 3 jaar kunnen duren om dit weer goed te maken.
Ik heb de hoop op een snel herstel nog wel niet opgegeven, maar eerlijk gezegd, zou ik de motivering hiervoor niet kunnen geven.
Laten we eerst maar eens zorgen, dat de schulden-crisis efficiënt word aangepakt en dat het bankwezen niet als domino-stenen gaan omvallen.

Groet van Gerrit

niemand weet het gerrit, het kan raar lopen , beide kanten op,

maar als je kijkt naar de koers precies een jaar terug stonden we ook op 7 en binnen een half jaar stond het op 17

tijd zal het leren

gr noob
downorupisayup
0
quote:
noob schreef op 8 okt 2011 om 22:43:

[...]

niemand weet het gerrit, het kan raar lopen , beide kanten op,

maar als je kijkt naar de koers precies een jaar terug stonden we ook op 7 en binnen een half jaar stond het op 17

tijd zal het leren

gr noob

de koers is ook vier geweest als ik mij niet vergis. een verviervoudiging naar zestien euro in relatief korte tijd. Eens komen we uit deze malaise. Gronstoffen zijn nog steeds schaars en worden dat iedere dag meer.
aandeeltje!
0
quote:
noob schreef:

[quote alias=gerrit 69 id=5856558 date=201110072311]

Laten we eerst maar eens zorgen, dat de schulden-crisis effi.. word aangepakt en dat het bankwezen niet als domino-stenen gaan omvallen.

gr noob

Moet je ook niet op 17 instappen! Bij 12 wegwezen en bij 7/8 erin.
jsj
0
quote:
aandeeltje! schreef op 10 okt 2011 om 23:46:

[...]

Moet je ook niet op 17 instappen! Bij 12 wegwezen en bij 7/8 erin.

Dah, U is rijk dus? Alles leek gord te gaan bij 17. Had ik kennis van de toekomst, zoals u, dan was ik ook rijk. Geen mens verwacht bij schaarse grondstoffen, dat een aandeel dat in/over/met grondstoffen handelt, kan halveren(vierendelen is zo'n lang woord) door "ojee ik ben m'n geld kwijt"....

Rare man.

J.
noob
0
@ Aandeeltje! als je iets quote, kijk even of het klopt, want ik heb dat bericht niet geschreven maar gerrit, maar wel een zeer goede reactie hoor om achteraf te zeggen waar je moet uitstappen en waar je moet instappen
27 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Direct naar Forum

Advanced Metallurgical Group Meer »

Koers 6,880   Verschil +0,04 (+0,58%)
Laag 6,720   Volume 164.367
Hoog 6,899   Gem. Volume 161.252
21-mei-13 17:35