Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Tikkende tijdbom Eric Cantona wil banken slopen.

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 23 november 2010 18:15
    Voormalig voetballer Eric Cantona wil een wereldwijde revolutie ontketenen die ervoor zal zorgen dat banken wereldwijd lamgelegd worden.
    De 44-jarige Franse legende geeft de banken de schuld van alle ellende en is het zat. De oud-speler van Manchester United roept iedereen op zijn geld van de bank te halen.
    Eric wil hiermee een revolutie beginnen die het wereldwijde banksysteem platlegt. “De banken zorgen voor alle problemen in de wereld. Hiermee creëren we een sociale en economische revolutie", zegt Eric tegen de Daily Star.
    De Looking For Eric-ster is overtuigd dat zijn doel kan slagen mits 10 miljoen mensen zich bij hem aansluiten.

    www.youtube.com/watch?v=wbGHxfSUt4Q&a...
  2. [verwijderd] 7 december 2010 21:21
    Cantona is gewoon een debiel,we zijn het er allemaal over eens dat banken voor een hoop problemen zorgen.Maar hij heeft makkelijk praten,hij heeft genoeg geld om zich te redden als de banken in storten maar wie betaald jouw of mijn salaris als de bank van jouw of mijn werkgever failliet is.
    Hij roept een hoop maar zonder alternatief en als hij zn zin krijgt zijn dr miljoenen families die dr aan onder door gaan,terwijl het hardwerkende mensen zijn,meest domme actie ooit lijkt me of je moet genoeg geld hebben
8 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 877,16 +0,36%
EUR/USD 1,0726 +0,27%
FTSE 100 8.097,52 +0,71%
Germany40^ 17.987,30 -0,56%
Gold spot 2.327,20 +0,48%
NY-Nasdaq Composite 15.712,75 +0,10%

Stijgers

UNILEV...
+5,16%
Flow T...
+4,77%
NX FIL...
+3,70%
Fugro
+2,18%
JUST E...
+1,60%

Dalers

ADYEN NV
-11,75%
WDP
-4,69%
VIVORY...
-1,79%
AZERION
-1,78%
Nedap ...
-1,27%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links