Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Wist u dat.........................?
Volgen
cha44 schreef op 31 juli 2015 23:01 :
Krijg steeds meer het vermoeden dat TomTom buiten alle prijzen gaat vallen..
Mijn gedachtengang:
Als Here toch door de Duitsers echt goed op de rails wordt gezet en zij Here tegen betaling beschikbaar stellen aan derden vermoed ik dat meerdere autofabrikanten toch op safe gaan en voor hetzelfde systeem (Here) gaan kiezen.
Als ik dan ook lees dat Apple en BMW gesprekken hebben zou de relatie Apple en TomTom over enkele jaren (?) zomaar beeindigd kunnen worden.
Hoop dat ik het verkeerd heb ..
Denk dat er weinigen zijn die er zo over denken. Mocht Here getransformeerd worden tot een soort Google dan vraag ik me toch af wat het business model van de Duitsers wordt. Zelf spreken ze hun afschuw uit over het door reclame inkomsten bepaalde verdienmodel van Google en dan zouden ze zelf iets dergelijks willen? De autoindustrie is wel gebaat bij de eigendom van de door het systeem gegenereerde data (zie mijn weekopening) maar dat is alleen om het systeem te perfectioneren en veiliger te maken. Dat de Duitsers nu voor gekke Henkie gaan spelen gaat er bij mij niet in. Tom2 scoort jaarlijks voor meer dan Euro 200 miljoen aan automotive orders. Verwacht niet dat daar veel verandering in komt na de overgang van Here. De overgang van Here naar de nieuwe eigenaar zal zeker een jaar in beslag nemen door overheids bemoeienissen. Niet Duitse autobouwers zullen daarna de verdomd goed hun knopen gaan tellen.
cha44 schreef op 31 juli 2015 23:01 :
Krijg steeds meer het vermoeden dat TomTom buiten alle prijzen gaat vallen..
Mijn gedachtengang:
Als Here toch door de Duitsers echt goed op de rails wordt gezet
en zij Here tegen betaling beschikbaar stellen aan derden vermoed ik dat meerdere autofabrikanten toch op safe gaan en voor hetzelfde systeem (Here) gaan kiezen.
Als ik dan ook lees dat Apple en BMW gesprekken hebben zou de relatie Apple en TomTom over enkele jaren (?) zomaar beeindigd kunnen worden.
Hoop dat ik het verkeerd heb ..
????? Here is toch nu ook 'tegen betaling beschikbaar voor derden'. Namelijk iedereen die een licentie neemt. Dat verandert dus niet. Dat zou niet eens mogen. TomTom moest ook beloven alle klanten toe te laten toen ze TeleAtlas overnamen. Ik denk juist dat TomTom HERE klanten kan winnen. ----------- TomTom-CEO schrijft open brief aan klanten Tele Atlas 18-12-2007 9:22:52 Tele Atlas NV 28,18 ( 09:33 ) 0,18 / 0,64% TomTom NV 52,19 ( 09:32 ) 0,87 / 1,70% Amsterdam (BETTEN BEURSMEDIA NEWS) - Harold Goddijn, bestuursvoorzitter van TomTom, heeft dinsdag een open brief gestuurd aan alle klanten van Tele Atlas. Daarin gaat hij in op de gevolgen van de overname van de digitale kaartenmaker door TomTom. Volgens Goddijn zal de relatie van de klanten van Tele Atlas met het bedrijf 'precies dezelfde blijven'. 'TomTom's apparaten en toepassingen en die van Tele Atlas zullen blijven bestaan als aparte entiteiten. De twee bedrijven zullen een onafhankelijk management houden.' Bovendien zullen alle klanten tegelijkertijd en voor een vergelijkbare prijs toegang houden tot de kaarten. 'Klanten zullen eerlijk en gelijk behandeld worden', zo schrijft Goddijn. Daarnaast benadrukt de bestuursvoozitter dat de kaarten efficienter geproduceerd zullen worden en vaker bijgewerkt. TomTom bracht op 19 november een definitief bod uit op alle aandelen van kaartenmaker Tele Atlas. Het bedrijf betaalt in totaal EUR 30 per aandeel, wat Tele Atlas een waardering meegeeft van EUR 2,9 miljard. Marijke Verhaar marijke@bfn.com (c) BETTEN BEURSMEDIA NEWS (tel: +31 20 710 1756; fax: +31 20 710 1875) - See more at: www.debeurs.nl/Forum/Topic/1147573/1/...
Tom3 schreef op 31 juli 2015 23:38 :
[...]
Denk dat er weinigen zijn die er zo over denken. Mocht Here getransformeerd worden tot een soort Google dan vraag ik me toch af wat het business model van de Duitsers wordt. Zelf spreken ze hun afschuw uit over het door reclame inkomsten bepaalde verdienmodel van Google en dan zouden ze zelf iets dergelijks willen? De autoindustrie is wel gebaat bij de eigendom van de door het systeem gegenereerde data (zie mijn weekopening) maar dat is alleen om het systeem te perfectioneren en veiliger te maken. Dat de Duitsers nu voor gekke Henkie gaan spelen gaat er bij mij niet in. Tom2 scoort jaarlijks voor meer dan Euro 200 miljoen aan automotive orders. Verwacht niet dat daar veel verandering in komt na de overgang van Here. De overgang van Here naar de nieuwe eigenaar zal zeker een jaar in beslag nemen door overheids bemoeienissen. Niet Duitse autobouwers zullen daarna de verdomd goed hun knopen gaan tellen.
Duitsers kopen Here puur om zelf " automatische rijdende auto's" te maken . Als zij door middel van licensies de (verdere) kosten van het Here systeem gedekt kunnen krijgen is dit voor hen afdoende. Het verdienmodel zit tenslotte in de verkoop van hun auto's. Het systeem hoeft helemaal geen soort Google te worden... Nogmaals : dit is mijn gedacht hierover. Wellicht zit er volledig naast..
cha44 schreef op 31 juli 2015 23:01 :
Krijg steeds meer het vermoeden dat TomTom buiten alle prijzen gaat vallen..
Mijn gedachtengang:
Als Here toch door de Duitsers echt goed op de rails wordt gezet en zij Here tegen betaling beschikbaar stellen aan derden vermoed ik dat meerdere autofabrikanten toch op safe gaan en voor hetzelfde systeem (Here) gaan kiezen.
Als ik dan ook lees dat Apple en BMW gesprekken hebben zou de relatie Apple en TomTom over enkele jaren (?) zomaar beeindigd kunnen worden.
Hoop dat ik het verkeerd heb ..
Heren, TomTom heeft een nauwe samenwerking met Bosch aangekondigd. En Bosch is een belangrijke radar in de ontwikkeling van HAD. Samen kunnen ze een eindproduct HAD leveren voor de autoleveranciers. Die Duitsers willen alleen de kaarten van Here veiligstellen denk ik. Daarom willen ze maar 2,5 Miljard betalen, puur voor instandhouding.
cha44 schreef op 31 juli 2015 23:01 :
Krijg steeds meer het vermoeden dat TomTom buiten alle prijzen gaat vallen..
Mijn gedachtengang:
Als Here toch door de Duitsers echt goed op de rails wordt gezet en zij Here tegen betaling beschikbaar stellen aan derden vermoed ik dat meerdere autofabrikanten toch op safe gaan en voor hetzelfde systeem (Here) gaan kiezen.
Als ik dan ook lees dat Apple en BMW gesprekken hebben zou de relatie Apple en TomTom over enkele jaren (?) zomaar beeindigd kunnen worden.
Hoop dat ik het verkeerd heb ..
Alleen al door de samenwerking met Bosch gaat dit niet gebeuren
@Tom3 de overgang van Here gaat geen jaar duren, is maar een onderdeel van Nokia dus overheid veel minder in de pap te brokken.
cha44 schreef op 31 juli 2015 23:01 :
Krijg steeds meer het vermoeden dat TomTom buiten alle prijzen gaat vallen..
Mijn gedachtengang:
Als Here toch door de Duitsers echt goed op de rails wordt gezet en zij Here tegen betaling beschikbaar stellen aan derden vermoed ik dat meerdere autofabrikanten toch op safe gaan en voor hetzelfde systeem (Here) gaan kiezen.
Als ik dan ook lees dat Apple en BMW gesprekken hebben zou de relatie Apple en TomTom over enkele jaren (?) zomaar beeindigd kunnen worden.
Hoop dat ik het verkeerd heb ..
hangt er vanaf hoe je het bekijkt bekijk je het vanuit interesse wat TT als bedrijf en ontwikkeling gaat meemaken of bekijk je het als aandeelhouder ik zit erin voor t laatste en dan zie ik oa de kaarten als aan absoluut kroon-juweel waar op gekapitaliseerd gaat worden en dat is voor velen héél veel waard , dat gaat het aandeel een waarde kunnen opleveren ergens tussen de 15 en 20 euro en waarschijnlijk al binnen de 24 maand, dat is vanaf hier een 50 tot 100% return, ik zou niet zomaar weten waar je dat verder kunt behalen, met beperkt neerwaarts risico, wellicht op een uitwas nog een keer door de 9,50 naar 9 euro. wat het eerste betreft dat gaat enkel en alleen op als TT het risico wil nemen om het gevecht ook over tijd met High Tech aan te gaan, want elk samenwerkingsverband hoe sterk ook komt tot een einde, zeker als je in een sector zit waar vraag vele malen groter is dan aanbod, door de schaarste gaat men uiteindelijk nieuw aanbod creëren. ik geloof niet, ook al zou de fam Goddijn dit willen dat de andere groot aandeelhouders en het publiek kunnen weerstaan aan een vijandige bieding die 20 euro oplevert, dan moet de familie het maar van de Beurs halen en ook 20 euro neertellen per aandeel. er komt een keer een einde aan het familiale gerun van een beursgenoteerd bedrijf en dat is altijd om Geld. vergeet niet zelfs de socialisten onder ons dromen van een huisje op de hei dat TT voor ze moet gaan betalen en dan genieten van een fijn staatspensioen.
Apple's CarPlay and Google's Android Auto will soon dominate connected car services read.bi/1IdJpMO Maar wat zit er in Apple CarPlay: TomTom? Voor het volledige rapport moet je je inschrijven. Heb ik niet gedaan.
een low profile berichtje... Dit is de nieuwe stem van TomTom: "Zo meisje, dus wij gaan een ritje maken ?"www.rtvnh.nl/nieuws/168211/dit-is-d-n...
BMWA-pple ?.... BMW-Chef will von Apple und Co. lernen ....„Wir sind mit Apple im Austausch“ Angesprochen auf mögliche Kooperationen mit Apple sagte Krüger in der Sonntagszeitung wörtlich: „Wir sind regelmäßig mit Unternehmen aus der internationalen IT-Branche im Austausch – das gilt auch für Apple. Dabei geht es um die Vernetzung unserer Fahrzeuge im Rahmen unserer Connected Drive Services.“.....www.faz.net/aktuell/wirtschaft/untern...
In het Engels via Reuters:www.reuters.com/article/2015/08/02/us... Krueger also said BMW was in regular contact with major technology companies, including Apple, over connected cars. Reuters reported on Friday that BMW and Apple may rekindle a courtship put on hold after an exploratory visit by executives of the world's top maker of electronic gadgets to the headquarters of the word's biggest seller of premium cars. BMW is due to report first-half results on Tuesday.
Vici schreef op 2 augustus 2015 11:11 :
In het Engels via Reuters:
www.reuters.com/article/2015/08/02/us... Krueger also said BMW was in regular contact with major technology companies, including Apple, over connected cars.
Reuters reported on Friday that BMW and Apple may rekindle a courtship put on hold after an exploratory visit by executives of the world's top maker of electronic gadgets to the headquarters of the word's biggest seller of premium cars.
BMW is due to report first-half results on Tuesday.
Wanneer begint het circus...pfff.... Consortium (bmw) - Here overname ? BMW - apple? Apple- tomtom- VW? Microsoft - Uber? Whats it gonna be boy??? Yes or??
Waarschijnlijk al eerder geplaatst; maar erg verhelderend: TECH THE MOBILE EXECUTIVE See the Fortune 500 list Why 3.5 times more Apple users choose Apple Maps over Google Maps by Philip Elmer-DeWitt @philiped JUNE 16, 2015, 12:16 PM EDT It’s not for the bus and subway directions, that’s for sure. At WWDC last week Apple announced that it receives 5 billion requests per week for its mapping services and that Apple Maps is used 3.5 times more frequently than “the next leading maps app”—i.e. Google Maps. Astonishingly, those are the only two data points Horace Dediu could find for Where Are Maps Going—the deep dive into the global maps market that he posted Monday on his Asymco blog. Google has never shared any of its maps data—at least not with us—and until now Apple didn’t have anything to brag about. Not that the Apple Maps app is as good as Google Maps—the clear market leader outside the Apple walled garden. Apple’s mapping service still doesn’t offer mass transit directions (they’re coming this fall, but only in selected cities). And only this month did Apple minivans start driving the streets that Google cars have been photo-mapping for years. It’s not clear that Apple’s maps will ever be as good as Google’s, given Google’s head start and its natural advantages in the cloud services that drive its business model. But Apple Maps come pre-installed on the devices that drive Apple’s business model, and it’s the default for thousands of iOS apps. Default, it turns out, is a powerful attractor. It may even be powerful enough to keep Apple in the game if, as Dediu predicts, mobile mapping becomes increasingly integral to its business. Dediu believes that the dominant map makers will eventually have to pursue adjacent markets—like cars and transportation services. “It’s not a matter of whether they will or won’t,” he writes. “It’s only a matter of when and where.” READ: Where are Maps going? Follow Philip Elmer-DeWitt on Twitter at @philiped.
Vici schreef op 1 augustus 2015 16:33 :
Apple's CarPlay and Google's Android Auto will soon dominate connected car services
read.bi/1IdJpMO Maar wat zit er in Apple CarPlay: TomTom?
Voor het volledige rapport moet je je inschrijven. Heb ik niet gedaan.
SUMMER SALE 70% OFF. Only until 03.08.2015. Sygic: GPS Navigation & Maps is The World’s Most Installed Offline turn-by-turn GPS navigation App for Android powered by TomTom Maps. Navigation and Maps are installed on the SD card so there is no need for an Internet connection when navigating. Map and app updates are FREE every 3 months. You can enjoy free navigation, gps, offline TomTom maps, POIs, route planning & free map updates. To get the most of the navigation, upgrade to premium and enjoy high-end lifetime features: 3D maps, real-time turn-by-turn voice-guided navigation, lane guidance, speed limit warnings & junction view with lane indicator arrows at complex intersections. How to install Sygic: GPS Navigation & Maps for Android: bit.ly/1Im8J4a _______________________________________ FEATURES • Intuitive voice navigation in different languages • High quality TomTom maps stored on the device • Cross-border routing & navigation without the need to switch between countries or to a less detailed map • Works with GPS only, internet is not needed • Millions of free pre-installed POIs • Free map updates & Free POI database updates • Free updates of Fixed speed cameras • Head-up Display (HUD) available as in app purchase • 3D Cities & Landscape for easy orientation • Pedestrian navigation to walk and explore • Dynamic Lane Guidance for safe lane changes • Junction View to highlights highway exists • Warnings for exceeded Speed Limit • Warnings for fixed speedcams • Police trap warnings from other drivers • Spoken Street Names to focus on the road • Three Alternative Routes to choose from • Easy Drag & Drop route editing • Waypoints for places you want to visit • Avoid Toll Roads on your route • Graphics optimized for tablet & HD displays • Car Audio Integration – Bluetooth or cable _______________________________________ ADD-ON FEATURES (in-app purchase) • Traffic service to avoid delays in your daily commute • Get navigation instructions from Homer Simpson & other original celebrity voices • Premium online speed cameras with 300 000 mobile speedcam locations each month • Head Up Display (HUD) projects GPS navigation onto your windshield _______________________________________ MAPS AVAILABLE FOR FREE: Algeria, Andorra, Angola, Argentina, Australia, Austria, Azerbaijan, Bahrain, Belgium, Benin, Botswana, Brazil, Brunei, Bulgaria, Burkina Faso, Cameroon, Canada, Canary Islands, Colombia, Croatia, Czech Republic, Cyprus, Democratic Republic of Congo, Denmark, Egypt, Estonia, Finland, France, Gabon, Germany, Ghana, Gibraltar, Greece, Hong Kong, Hungary, Chile, Indonesia, Iran, Iraq, Ireland, Italy,Israel, India, Kenya, Kuwait, Latvia, Lesotho, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macau, Malawi, Malaysia, Mali, Malta, Mauritania, Mauritius, Mayotte, Mexico, Monaco, Morocco, Mozambique, Namibia, Netherlands, New Zealand, Niger, Nigeria, Norway, Oman, Pakistan, Philippines, Poland, Portugal, Qatar, Republic of Congo, Reunion, Romania, Russia, San Marino, Saudi Arabia, Senegal, Serbia, Singapore, Slovakia, Slovenia, South Africa, Spain, Swaziland, Sweden, Switzerland, Taiwan, Tanzania, Thailand, Togo, Tunisia, Turkey, Uganda, Ukraine, United Arab Emirates, United Kingdom, Uruguay, USA, Vatican, Vietnam, Venezuela, Zambia, Zimbabwe, India, Saint Barthelemy, Guadeloupe, French Guiana, Saint Martin, Martinique, Iceland, Lebanon, Jordan, Burundi, Rwanda Transit roads only: Albania, Belarus, Bosnia and Herzegovina, The Former Yugoslav Republic of Macedonia, Moldova _______________________________________ MAPS AVAILABLE ONLY WITH PREMIUM: Kazakhstan Sygic | Bringing life to maps.
@Wipo thx! Ook volgens deze dame zit in deze Model S Tesla (niet in produktie) TomTom, en zij kan het weten, werkt bij Gis (partner TomTom) en heeft gewerkt bij TeleAtlas: Zie haar LinkedIn profile: www.linkedin.com/in/nettiequette Nettie of Things ?@nettiequette 26 jul. @applemapscom @TheTeslaChannel check out this @BoschGlobal video youtu.be/2i-t0C7RQWM #autonomouscar #apple #tomtom #tesla #bosch #titan
Ik heb een nieuwe Skoda besteld, Het ingebouwde infotainmentsysteem is compatibel met Car-Play, Android auto en Mirrorlink. Er is sprake van Apple-Maps (TomTom?) en Sygic (TomTom-maps) en voor Android Here-Maps
diederique schreef op 2 augustus 2015 10:36 :
BMWA-pple ?....
BMW-Chef will von Apple und Co. lernen
....„Wir sind mit Apple im Austausch“
Angesprochen auf mögliche Kooperationen mit Apple sagte Krüger in der Sonntagszeitung wörtlich: „Wir sind regelmäßig mit Unternehmen aus der internationalen IT-Branche im Austausch – das gilt auch für Apple. Dabei geht es um die Vernetzung unserer Fahrzeuge im Rahmen unserer Connected Drive Services.“.....
www.faz.net/aktuell/wirtschaft/untern... Neutraler kan het niet. Modern jasje, oude taal. Oude wijn in nieuwe zakken.
Wat sommigen lijken te vergeten is dat een autofabrikant een infotainment systeem biedt met daarin navigatie. Die is ofwel gebaseerd op nokia here of tomtom componenten. Of een mix van beiden: maps van nokia met traffic van tomtom bijvoorbeeld. On top of dat systeem kun je kiezen voor bijv CarPlay.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)