Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
'Geen reddingsplan voor KLM bij bankroet'
Volgen
perpetuals...misschien ook iets voor Griekenland...
jrxs4all schreef op 24 juli 2015 14:40 :
[...]
Net debt is over het eerste halfjaar 2015 met 857 miljoen gedaald.
Oorzaken:
verkoop Amadeus aandelen (tafelzilver verkopen): 327 miljoen
uitgifte perpetual, deels gebruikt om schuld af te lossen: 600 miljoen
samen 927 miljoen.
Op die perpetuals moet ook gewoon rente worden betaald (en zelfs veel), maar omdat ze perpetual zijn tellen ze niet als schuld.
Exclusief deze trucs is de schuld dus gestegen, wat ook logisch is als je alsmaar verlies maakt.
Die stijging van vandaag kwam toch door de schulvermindering. Maar dat is dus niet dan een cosmetische truc. Tafelzilver verkopen en cosmetische trucs....dat belooft niet veel goeds.
Wilbar schreef op 23 juli 2015 14:56 :
[...]
Beste relpinda, ik heb 5 jaar als (ingehuurde) IT'er bij de KLM gewerkt maar ken er geen IT-mensen die een leaseauto van de KLM hadden of ooit aangeboden hadden gekregen. Ook niet bij (alle?) IT'ers met een management functie.
Ik vind jou posting dus behoorlijk suggestief en bezijden de waarheid.
Beste Wilbar, Zou heel goed kunnen in jou situatie. De desbetreffende CAO regel is als volgt in woorden van gelijke strekking: Bij een funktie niveau van MSG 5 en hoger heeft de desbetreffende funktionaris recht op een leaseauto danwel de financiële compensatie hiervoor. p.s. ik had deze koers explosie UP niet verwacht, eerder eerst een dikke down om dan weer langzaam up te gaan. maar KD blijft 7,50 vooralsnog. LZA
Market Talk: investment bank ziet aandelen Air France-KLM kelderen De aandelen Air France-KLM zullen verder kelderen, voorziet investment bank Liberum, terwijl de analisten hun koersdoel op het fonds neerwaarts bijstellen van 6 naar 5 euro, terwijl het verkoop advies wordt aangehouden. "Radicale herstructurering is noodzakelijk, maar slechts stapsgewijze verbeteringen liggen in het vooruitzicht", zegt analist Gerald Khoo. Liberum ziet Air France-KLM het jaar nu eindigen op een verlies van 221 miljoen euro, in plaats van op een winst van 102 miljoen euro zoals eerder voorzien.
paulta schreef op 28 juli 2015 15:07 :
Market Talk: investment bank ziet aandelen Air France-KLM kelderen
De aandelen Air France-KLM zullen verder kelderen, voorziet investment bank Liberum, terwijl de analisten hun koersdoel op het fonds neerwaarts bijstellen van 6 naar 5 euro, terwijl het verkoop advies wordt aangehouden.
"Radicale herstructurering is noodzakelijk, maar slechts stapsgewijze verbeteringen liggen in het vooruitzicht", zegt analist Gerald Khoo. Liberum ziet Air France-KLM het jaar nu eindigen op een verlies van 221 miljoen euro, in plaats van op een winst van 102 miljoen euro zoals eerder voorzien.
Weer zo'n wijsneus die het allemaal zo goed weet en waarschijnlijk uit puur eigenbelang een verkoopgolf op gang probeert te brengen. Dit soort onheilsprofeten had je ook vlak voor de cijfers. Ik blijf dus mooi zitten en koop zonodig nog bij...
"Met de overname wordt Dnata actief in het afhandelen van vracht via de Amsterdamse luchthaven. De overgenomen faciliteiten omvatten naast de volledige Cargo Handling Operations, ook het Schiphol Animal Centre, het Temperature Control Centre en de Freighter Ramp Handling. Aviapartner beschikt in Amsterdam over 44.000 vierkante meter opslagruimte voor vracht" We kennen het bedrijf van Mega Airport Dubai(NGC) Ze doen alles rond passagiers en vracht, tientallen maatschappijen gaan overstappen die nu door KLM worden afgehandeld, echt slecht nieuws voor onze nationale trots, DNATA gaat Schiphol letterlijk overwoekeren....
shortsell.nl/short/AirFrance-KLM De nieuwe nummer 1 op de lijst, onze National Trots staat er wat minder op. De echte opschoning moet nog plaatsvinden, alles wat nu geweest is was kaasschaafwerk en extra Pampering voor de algehele gemoedsrust. Naar Amerikaans voorbeeld: alles op een vrijdagmiddag ontslaan, de maandag daarop gewoon verder in business onder andere voorwaarden. Zal de huidige CEO het aandurven? of is het weer een "andere passant" met glad lijmwerk om 4 jaar deze positie te mogen vervullen?
Air France-KLM is Imtech in het groot. Met dit verschil, dat de semi staatsgeleide luchtvaartmaatschappij niet failliet mag gaan. Dat is de enige reden dat de onderneming vreemd vermogen kan aantrekken in de vorm van eeuwigdurende obligaties, met een hoge rente, die direct op het netto-resultaat drukt. Maar vergis je niet, de Franse overheid zal geen mededogen hebben met aandeelhouders. Een schuld van 4,6 mld euro. Operationeel zwaar verliesgevend. Concurrenten die bloed ruiken en die de maatschappij van alle kanten aanvallen. Slots die vrijgegeven worden. Een sector die een uniform product levert en alleen nog op prijs kan concurreren. Franse vakbonden die met het mes in de mond opereren. Air France-KLM kan momenteel niet eens de vloot vernieuwen met meer energie-zuinige vliegtuigen, terwijl kerosine kosten de grootste kostenpost zijn waardoor daarmee de concurrentiepositie nog meer wordt ondergraven. Air France-KLM hunkert naar vreemd vermogen om de vloot te vernieuwen en de rentelasten te verlagen. Anders is het ten dode opgeschreven. Het zal mij verbijsteren als eea niet via een aandelenemissie wordt gearrangeerd. Groet, De Vliegenier.
The frequent flyer kijkt naar het totaalplaatje, tot een paar maanden terug sprak ik iemand die niet meer met de KLM naar Canada vloog vanwege de oude MD-11 machines op dit traject, just one opinion. De gemiddelde leeftijd van de KLM-machines is nu nog nooit zo hoog geweest, Corendon en Arke, maar ook Easyjet natuurlijk! zitten daar fors onder, het groeit uit elkaar. De mooie, nieuwe Dreamliner zal de KLM waarschijnlijk nooit meer bereiken, Aercap op Schiphol-oost zal met zijn overtollige Chinese geldinjecties ook niets meer leveren op steeds meer onzekerheden....
Deze frequent flyer opteert nog altijd voor KLM omdat de vertrek- en aankomsttijden van mijn KLM-vluchten (BKK en HKG) mij nog steeds het beste uitkomen.
Wilbar schreef op 5 augustus 2015 12:30 :
Deze frequent flyer opteert nog altijd voor KLM omdat de vertrek- en aankomsttijden van mijn KLM-vluchten (BKK en HKG) mij nog steeds het beste uitkomen.
Als je graag gezellig dicht bij elkaar zit met de kleinste beenruimte van alle intercontinentale maatschappijen en bovendien bij de HKG vlucht ook nog graag wil vliegen met een historisch luchtvaartuig (stokoude 747 rammelbak)... ja, dan is dat inderdaad de beste optie :) Dan krijg je het vaak onbeschofte personeel (Amsterdamse wijsneusjes) er nog gratis bij ook, die zouden verplicht bijgeschoold moeten worden bij een Aziatische maatschappij. Nu druipt het er vanaf dat ze die passagiers maar een lastige bijzaak vinden op weg naar de gratis volgende vakantie op kosten van de baas. Alternatieven genoeg die stukken comfortabeler zijn en meestal nog goedkoper ook. Maar zelfs met een lagere prijs zou ik het inferieure KLM product nooit afnemen en dat vinden steeds meer (ex) klanten.
jrxs4all schreef op 5 augustus 2015 13:01 :
[...]
Als je graag gezellig dicht bij elkaar zit met de kleinste beenruimte van alle intercontinentale maatschappijen en bovendien bij de HKG vlucht ook nog graag wil vliegen met een historisch luchtvaartuig (stokoude 747 rammelbak)... ja, dan is dat inderdaad de beste optie :)
Dan krijg je het vaak onbeschofte personeel (Amsterdamse wijsneusjes) er nog gratis bij ook, die zouden verplicht bijgeschoold moeten worden bij een Aziatische maatschappij. Nu druipt het er vanaf dat ze die passagiers maar een lastige bijzaak vinden op weg naar de gratis volgende vakantie op kosten van de baas.
Alternatieven genoeg die stukken comfortabeler zijn en meestal nog goedkoper ook.
Maar zelfs met een lagere prijs zou ik het inferieure KLM product nooit afnemen en dat vinden steeds meer (ex) klanten.
Ik zit meestal voorin (maar niet in de cockpit..) en herken uw ervaringen niet helemaal. En zoals ik eerder schreef: voor mij zijn de aankomst/vertrektijden meestal doorslaggevend.
jrxs4all schreef op 5 augustus 2015 13:01 :
[...]
Maar zelfs met een lagere prijs zou ik het inferieure KLM product nooit afnemen en dat vinden steeds meer (ex) klanten.
Valt me zwaar van je tegen deze uitspraak. En jou eigen busnniss dan?! Alsof die aziatische bemanning jou wel kennen, buiten het feit dat deze bevolkingsgroep van nature al nederig is, wat jij dus kennelijk als heel belangrijk ervaart in de dienstverlening. En met jou denkwijze nog vele andere hoor. Prima dat je niet met klm vliegt maar de argumentatie klopt niet. Nederlanders zouden eens wat meer chauvinistme mogen tonen en er naar handelen. Lza
Imtech ging binnen een week. De marge 0%/-2% over de omzet is altijd eindig, er loopt nu €3 miljoen per dag uit bij onze Nationale Trots, maar ook dit gegeven kun je nog jaren volhouden, het is een mystery-clock. Ik schat in dat ook dit gaat eindigen bij verlengingen financieringen die niet meer gaan lukken....
Het is inderdaad eindig. Wellicht sneller dan verwacht. Net als Imtech: beursplein1.nl/bp1-heeft-air-france-k...
jrxs4all schreef op 5 augustus 2015 13:01 :
[...]
Als je graag gezellig dicht bij elkaar zit met de kleinste beenruimte van alle intercontinentale maatschappijen en bovendien bij de HKG vlucht ook nog graag wil vliegen met een historisch luchtvaartuig (stokoude 747 rammelbak)... ja, dan is dat inderdaad de beste optie :)
Dan krijg je het vaak onbeschofte personeel (Amsterdamse wijsneusjes) er nog gratis bij ook, die zouden verplicht bijgeschoold moeten worden bij een Aziatische maatschappij. Nu druipt het er vanaf dat ze die passagiers maar een lastige bijzaak vinden op weg naar de gratis volgende vakantie op kosten van de baas.
Alternatieven genoeg die stukken comfortabeler zijn en meestal nog goedkoper ook.
Maar zelfs met een lagere prijs zou ik het inferieure KLM product nooit afnemen en dat vinden steeds meer (ex) klanten.
Betere afspraken maken met je opdrachtgever jrx4all, dan hoef je geen cattle class te reizen en ben je niet zo zuur. ;)
Is gewoon de slotveiling, alles op een hoop gegooid. Hoeveel is KLM-AF kwijt aan rente per dag? Toen het aandeel €2,00 stond was het bedrijf gezonder dan vandaag de dag, al koopt de Franse staat alle 100% van de aandelen op, de financiers gaan het lot bepalen....
Ontving zojuist een column van de ceo elbers aan zijn personeel, als je dat leest ziet de toekomst en de wil van het personeel er niet zo slecht uit. Maar oordeel zelf. Ik vlieg binnenkort weer terug van Curacao naar Amsterdam met klm. Er is nog steeds volop zomerdrukte in de operatie. Air France-KLM vervoerde in juli 8.9 miljoen passagiers (+ 2.4%). Voor KLM Groep waren dat er 3.5 miljoen (+3.4%) waarvan voor KLM 2.7 miljoen (+4.6%) en Transavia Nederland 825.000 (-0.6%). Afgelopen maand bereikte KLM een record door op zondag 19 juli 93.048 passagiers te vervoeren. Inmid- dels lopen de vakanties in Noord-Nederland ten einde met veel mensen die terugkomen van vakantie. En dat merken we aan de vluchten. Afgelo- pen weekend was de loadfactor zowel outbound als inbound AMS maar liefst 95%. Met een paar weken neemt de topdrukte in de operatie dan wellicht iets af, maar staat er binnen KLM genoeg te gebeuren. Op mijn vorige twee CEO columns heb ik veel reacties gekregen. Op 9 juli stond ik stil bij het onderhandelingsresultaat dat met VNV bereikt is voor de cockpit-cao. Dat ligt op 27 augustus ter accordering voor in de ledenraad van de VNV. Aansluitend kunnen de stappen gezet worden om alle drie de cao’s te implementeren. Uiteraard een belangrijke stap naar een gezonde toekomst voor KLM. Hiermee kunnen we nadrukkelijk verder met het ingeslagen pad. Van KLM-ers krijg ik veel positieve reacties waaruit nieuwe energie en momentum blijkt voor "veranderen, meedoen, winnen". In mijn CEO column van 24 juli ging ik in op de halfjaarresultaten van Air France-KLM en KLM. Daarop kreeg ik van een aantal de reactie ‘gaat het het nu goed of juist niet’. Die vraag is niet eenduidig te beantwoorden. Enerzijds, met de ontwikkeling van de financiële resultaten gaat het nog niet goed. Deze laten nog niet de benodigde verbetering zien op de gestelde doelstellingen voor dit jaar. Weliswaar een verbetering in productiviteit ten opzichte van vorig jaar, maar nog niet voldoende en ook de kosten per eenheid moeten sneller omlaag. Daarnaast is de opera- tionele performance niet goed (wat naast de negatieve impact op onze klanten ook geld kost). Anderzijds zien we een aantal zaken echt in beweging komen en de eerste resultaten opleveren. Iedereen beseft dat het niet alleen anders kan maar vooral ook anders moet. Ontzettend veel initiatieven worden ontplooid dwars door de gehele organisatie. Soms heel zichtbaar maar soms ook erg op de achtergrond. Terwijl het in de zomerperiode druk is in de operatie, is het op de kan- toren relatief rustig door de vakanties. Ik heb dit gebruikt om te kijken op een aantal plaatsen in de organisatie waar de verandering zichtbaar en voelbaar is. KLM-collega’s die er met elkaar de schouders onder zetten en niet alleen praten over verandering maar het vooral ook gewoon DOEN. Deze bezoeken geven mij elke keer veel energie en zijn ook inspirerend door het open karakter van de reacties die ik krijg. Zo was ik vorige week donderdagmiddag bij E&M op Schiphol-Centrum. Daar is de nieuwe manier van werken met zogenaamde ‘lead GWK’s’ geïmplementeerd. Dit was mooi om te zien omdat het eigenaarschap hi- ermee dichter bij de operatie gelegd wordt. Tevens zijn een aantal “kantoor/binnen” taken toegewezen aan GWK’s. Hiermee worden verschillende positieve effecten bereikt. Ik vind het dapper om te zien hoe mensen die nieuwe manier van werken omarmen en zeer professioneel omgaan met soms de personele consequenties hiervan. Vrijdagochtend was ik bij Cargo. Enerzijds best een heel moeilijke periode bij Cargo met de teruggang van de freighter capaciteit waarbij de bo- ventalligheid wordt aangepakt met de VVR (vrijwillige vertrek regeling) en (geslaagde!) interne mobiliteit. Door openheid en communicatie gebeurt dat toch succesvol. Aan de andere kant wordt er ook geïnves- teerd en hard gewerkt aan de inkomsten. Een mooi voorbeeld is Pharma, waar vorige maand weer een recordaantal containers afgehandeld werd en waar dit jaar tot nu toe een groei van 17% procent gerealiseerd werd. Dit helpt met de broodnodige inkomsten. Ook in de passage business hebben de inkomsten de volle aandacht. Op social media vlak breiden we onze succesvolle strategie uit naar zogenaamde ‘one-to-few messaging’. Waar op social media de berichten voor een grote groep zichtbaar zijn, is dat in de ‘one-to-few’ vorm alleen zichtbaar voor 1 persoon of een zeer selecte groep. Daarmee kunnen we onze klanten net als altijd heel snel, maar ook nog eens heel persoonlijk helpen. Ik ben trots dat we binnen KLM op sommige plekken nog steeds die pioniersgeest hebben die ons tot koploper maakt op social media. On- langs werd dit weer erkend met het winnen van drie 'De Beste Social Me- dia' Awards. Ook in China zetten we goede stappen. De functionaliteit voor social me- dia kanaal WeChat is geïntegreerd met Salesforce, ons platform voor online servicing. Daarmee kunnen we onze Chinese klanten nog beter bedienen. Tevens werd in juli het salesrecord in Groot-China verbroken. Het doet goed te zien dat onze investeringen in deze groeimarkt hun vruchten beginnen af te werpen. Gistermiddag was ik op bezoek bij Cygnific, ons grootste sales & service center. De klant staat daar echt centraal. Bij Cygnific werken ze overigens ook heel succesvol met de Lean Six Sigma methodiek. Medewerkers zijn daar heel direct bij betrokken door met elkaar in kleine teams hands-on oplossingen te bedenken voor de issues die opkomen vanuit klant of pro- ces. Een mooi voorbeeld van hoe het anders kan! Implementatie van de cao’s: dit is echt van het grootste belang om onze kosten in het derde kwartaal te kunnen verlagen. Invoering van HPO (High Performance Organisation): Ground Services en HR zijn volop bezig met het design van de nieuwe organisatie. Veel andere organisatieonderdelen gaan in september van start. Aanscherping van onze KLM visie & strategie: “Becoming Europe’s most customer centric, innovative en efficient network carrier” krijgt ver- dere uitwerking, concretisering en onderbouwing. Verdere implementatie van de ideeën vanuit de organisatie (CEO mail- box maar ook andere zaken). Op plaatsen waar hier de ruimte voor gegeven zien we de resultaten hiervan; positief voor medewerkers en bedrijf! Verschillende Transformatie initiatieven: voor alle T-projecten zullen er de komende tijd verdere stappen gezet worden. Hierover later meer. Last but not least: initiatieven voor onze KLANT! Inmiddels is de bouw van onze eerste Boeing 787-9 begonnen in de staat Washington aan de westkust van de Verenigde Staten. Laten we bij alle stappen die we de komende maanden zetten goed in gedachten houden dat het de klant is waar we het allemaal voor doen. Of het nu de kostenbesparingen zijn waardoor we kunnen investeren in vloot of nieuwe stoelen; of de kleine moeite van een lach op je gezicht wanneer je met de klant bezig bent, het draagt allemaal bij aan onze klanttevredenheid. Alleen als die klant iedere keer opnieuw een goede ervaring heeft en voor KLM wil kiezen, kunnen we ook onze financiële resultaten verbeteren en KLM weer laten floreren. Pieter Elbers. Mijn kd blijft nog steeds 7,50. LZA
Een lange lijst goed nieuws show, naar mijn inschatting te uitbundig. Taxi bedrijven in de regio accepteren geen KLM-vouchers meer("autodienst voor medewerkers")...een andere uitleg van "uitstel van betaling" De krimp bij Cargo gaat zich verhevigen en sneller terwijl er voor deze service geen stewardessen gewenst zijn, Turkisch en Emirates groeiden afgelopen jaren triple digit qua cargo, noem mij de verschillen? Qua afhandeling is DNATA(Dubai) nu echt in gesprek met hele grote klanten op Schiphol. Er staat ook helemaal niets op de agenda over leveringen nieuwe toestellen(Dreamliners, wide bodies)...passagiers zien echt wel waar ze instappen....
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)