Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
i-Transport 26-27 May 2015 (http://www.itssa.org/) Programma: www.itssa.org/wp-content/itrans2015/i...
Separately, Neumann declined to comment on whether Opel would seek to join a consortium led by Mercedes (DAIGn.DE), Audi (NSUG.DE) and BMW (BMWG.DE) bidding for Nokia's (NOK1V.HE) high-definition mapping business. Asked whether Opel was interested in high definition maps, Neumann said "Yes" but added: "It's not like there is only one source for these maps." Part of Opel's strategy is to use sensors on board its cars to collect data, such as live traffic information, to update high-definition maps, Neumann Said.www.reuters.com/article/2015/05/28/us...
tech schreef op 28 mei 2015 17:30 :
Separately, Neumann declined to comment on whether Opel would seek to join a consortium led by Mercedes (DAIGn.DE), Audi (NSUG.DE) and BMW (BMWG.DE) bidding for Nokia's (NOK1V.HE) high-definition mapping business.
Asked whether Opel was interested in high definition maps, Neumann said "Yes" but added: "It's not like there is only one source for these maps."
Part of Opel's strategy is to use sensors on board its cars to collect data, such as live traffic information, to update high-definition maps, Neumann Said.
www.reuters.com/article/2015/05/28/us... Mooie informatie.
tech schreef op 28 mei 2015 17:30 :
Separately, Neumann declined to comment on whether Opel would seek to join a consortium led by Mercedes (DAIGn.DE), Audi (NSUG.DE) and BMW (BMWG.DE) bidding for Nokia's (NOK1V.HE) high-definition mapping business.
Asked whether Opel was interested in high definition maps, Neumann said "Yes" but added: "It's not like there is only one source for these maps."
Part of Opel's strategy is to use sensors on board its cars to collect data, such as live traffic information, to update high-definition maps, Neumann Said.
www.reuters.com/article/2015/05/28/us... "It's not like there is only one source for these maps." Niet voor lang :)))
Misschien lees ik er overheen maar geen woord over de contractverlenging met Apple en de verkoop van HERE
smacman schreef op 28 mei 2015 22:19 :
[...]
Misschien lees ik er overheen maar geen woord over de contractverlenging met Apple en de verkoop van HERE
Denk dat beide zaken die je noemt geen onderdeel is van een fundamentele analyse. Here kan natuurlijk een enorme impact hebben, maar verandert niets aan de operationale prestaties van TT. Wat betreft de verlenging met Apple, is ook meer van strategische waarde. De schrijver probeert vooral de vier business units te beschrijven, dus kan me voorstellen dat ie beiden niet noemt.
smacman schreef op 28 mei 2015 22:19 :
[...]
Misschien lees ik er overheen maar geen woord over de contractverlenging met Apple en de verkoop van HERE
Belangrijker: hij heeft niet echt door wat er rond Automotive gaande is. Want DAT is de echte reden om TomTom te willen hebben. Hij zou de speech van Pieter Geelen moeten kijken. Maar wel prima dat hij het potentieel van TTT ziet. Hoewel hij nog niets noemt t.a.v. ERP-integratie met om te beginnen Salesforce.
Spoetnik schreef op 28 mei 2015 22:29 :
[...]
Denk dat beide zaken die je noemt geen onderdeel is van een fundamentele analyse.
Here kan natuurlijk een enorme impact hebben, maar verandert niets aan de operationale prestaties van TT.
Wat betreft de verlenging met Apple, is ook meer van strategische waarde. De schrijver probeert vooral de vier business units te beschrijven, dus kan me voorstellen dat ie beiden niet noemt.
Als je fundamentele analyse beschouwt als het analyseren van de huidige en afgelopen cijfers, dan heb je gelijk. Maar je mag dat ook wat breder trekken, noem het strategische analyse, waarbij je probeert marktaandelen in de toekomst in te schatten en op basis daarvan omzet en winst modellen voor komende jaren. De verkoop van Nokia HERE kan grote gevolgen hebben voor het marktaandeel van TomTom in automotive. Kleiner dan de huidige 25% kan het niet worden. TomTom zit er diep in bij Volkswagen, Renault, Peugeot-Citroen en FIAT. De overige 75% die bij Nokia HERE zit kan wel gaan bewegen. Eigenlijk is Audi al voor een goed deel binnen. Mercedes alleen voor traffic en BMW überhaupt niet. Dit zijn slechts enkele klanten die een overstap kunnen maken. Die overstap kan ofwel ingegeven zijn omdat ze de toekomstige eigenaar niet pruimen. Daar is een goede kans toe. Maar wat ook kan is dat het overdrachtsproces lang duurt, bijvoorbeeld doordat eerst de Europese commissie zich nog over mededinging moet uitspreken, etc. etc. En dan vervolgens moet HERE overgenomen worden, moeten de mensen over, krijg je een reorganisatie, en dat soort dingen. Allemaal geen goede basis voor het maken van belangrijke langstermijn investeringsbeslissingen en ook de uitvoering van die R&D. Op dit moment staat de geldkraan dicht binnen HERE. Nokia gaat er nu niet meer dan het hoognodige in investeren. Hoe langer dat duurt, hoe beter voor TomTom. Hoe zou het gaan met orders die op dit moment lopen, staan offertetrajecten stil tot er meer duidelijkheid is over Nokia HERE, of willen autofabrikanten vooruit, willen ze niet wachten en tekenen ze bij TomTom? Daar ben ik heel benieuwd naar... NB. En als je in de toekomst kijkt, dan kun je ook wel vermelden dat TomTom verwacht de omzet uit sporthorloges te verdubbelen richting 100 miljoen euro. Dat is niet zomaar wat, dat is een sterke groei, die grotendeels de omzetstijging in de outlook verklaart. En de action camera zit daar nog niet eens bij.
Spoetnik schreef op 28 mei 2015 22:29 :
[...]
Denk dat beide zaken die je noemt geen onderdeel is van een fundamentele analyse.
Here kan natuurlijk een enorme impact hebben, maar verandert niets aan de operationale prestaties van TT.
Wat betreft de verlenging met Apple, is ook meer van strategische waarde. De schrijver probeert vooral de vier business units te beschrijven, dus kan me voorstellen dat ie beiden niet noemt.
Oke maar de reden dat TT 50 keer de winst doet is toch wel de ophanden zijnde verkoop van HERE en in mindere mate de contactverlenging met apple.
En uit de eerste handcorporate.tomtom.com/releasedetail.cf... TomTom Launches the TRUCKER 6000 ~ Get the most out of driving time, through truck-specific routing and world-class TomTom Traffic information ~ Amsterdam, 2 June 2015 TomTom (TOM2) today introduces the all-new TomTom TRUCKER 6000, a portable navigation device specifically designed for people who drive large vehicles for a living. The TomTom TRUCKER ensures that drivers are on the right road because it includes customised routes for the user’s specific vehicle type, size, weight, cargo and speed. Through award-winning TomTom Traffic[1] and advanced routing technology, drivers get a realistic ETA based on vehicle profile and real-time traffic information. The TomTom TRUCKER informs drivers about traffic and speed camera [2] on their route – the information is displayed in the route bar on the device – making users aware of the position of speed cameras, but also the back end of traffic jams. Corinne Vigreux, co-founder and managing director, TomTom Consumer: “One of the most important things is for truckers to be able to complete deliveries on time. That’s why we designed the TomTom TRUCKER with truck-specific routing, and world-class TomTom Traffic information, to enable them to be as efficient as possible with the limited time they are allowed to drive. It’s all part of our mission to get people to where they want to be, faster.” To avoid unnecessary surprises, the TomTom TRUCKER comes with Lifetime [3] Truck Maps at no extra cost. Users can always drive with the latest truck maps – updated four times per year. Other features include Advance Lane Guidance, which clearly shows which lane to take at junctions, and Speak & Go, which allows the driver to control the device with their voice. The device has a 6” fully interactive screen – simply pinch, zoom and swipe – and it can be docked and undocked easily with the unique Click & Go magnetic mount. The TomTom TRUCKER is also designed to be taken out of the professional driving environment and into the family car. TomTom TRUCKER 6000 is available from the second week of June, across Europe, on the TomTom webstore, as well as at retailers at a recommend retail price of 399 Euros / 349 GBP. [1] TomTom TRAFFIC is provided for 1 year – allowing unlimited TomTom Traffic across Europe at no extra costs. Thereafter, TomTom Traffic can be purchased via TomTom.com [2] Speed Cameras service is available in 36 countries across Europe. A full list of countries and exclusions can be found here: uk.support.tomtom.com/app/content/id/... [3]Lifetime is the useful life of the devices, which means the period of time that TomTom continued to support the device with software updates, content or accessories. A device will have reached the end of its life when none of these are available anymore. Kan een prachtig product a la de Rider worden. Nauwelijks gevoelig voor marge erosie. Ik ben trouwens benieuwd wanneer we de eerste producten voor driverless landbouwvoertuigen op basis van road-DNA gaan zien. Daar valt gigaveel aan loonkosten te besparen en steeds verder gewas-perceel optimalisatie.
Xynix ...leuk idee... Ik wacht al jaren op fiets navigatie van tt (ivm elektrische fiets) Tt is amsterdams bedrijf dus kijk naar buiten en je ziet (ze) fietsen Met zo' n automatische tractor man je ook vogelnestjes markeren...blijven de kievietseieren tenminste heel :-)
Ik krijg soms hier een Tommy Teleshopping gevoel. Iedere scheet die TT laat wordt verwelkomd met "Oh wauw, how clever this is!" and you can see where you drive? Yes the road is on thescreen, look! And if you order now you not only get the trucker but also "de eerste 10 balletjes breed" for free.
Zoals ik het lees, is de Truck 6000 de 80km/h versie van de gewone 6000. Misschien ben ik wel te kritisch hoor, maar in het artikel worden specifiek de functies nog eens aangehaald die de GO6000 en andere ook hebben voor de gewone auto en de prijs is ook vergelijkbaar. Let op, ik heb zelf geen groot rijbewijs, maar heb dagelijks wel meerdere vrachtwagens op de weg, altijd iets speciaals, qua gewicht, lengte, hoogte, breedte. We rijden altijd met ontheffing. Dus dan zou ik het bij zo'n introductie wel prettig vinden als er de nadruk op wordt gelegd dat brughoogtes, maximale asbelasting ed. er goed inzitten
gerard_ecb schreef op 2 juni 2015 08:59 :
Ik krijg soms hier een Tommy Teleshopping gevoel. Iedere scheet die TT laat wordt verwelkomd met "Oh wauw, how clever this is!" and you can see where you drive? Yes the road is on thescreen, look! And if you order now you not only get the trucker but also "de eerste 10 balletjes breed" for free.
Helemaal mee eens. Dat hele MyDrive, wat is dat nou. Gewoon synchroniseren van je PND met je computer. Ik synchroniseer mijn telefoon toch ook met mijn computer, dat wordt toch ook niet gebracht als de uitvinding van de eeuw. Nog even afgezien van het feit dat mijn computer nog steeds vastloopt na de 2e muisklik in MyDrive, dus ik ben er klaar mee.
Is toch ook TomTom gerelateerd nieuws: LoJack Establishes Broad Footprint in the Growing Telematics Spacewww.theautochannel.com/news/2015/06/0...
Juun schreef op 2 juni 2015 09:08 :
[...]
Helemaal mee eens. Dat hele MyDrive, wat is dat nou. Gewoon synchroniseren van je PND met je computer. Ik synchroniseer mijn telefoon toch ook met mijn computer, dat wordt toch ook niet gebracht als de uitvinding van de eeuw.
Nog even afgezien van het feit dat mijn computer nog steeds vastloopt na de 2e muisklik in MyDrive, dus ik ben er klaar mee.
Ja Juun it is MyDrive maar daarmee nog niet meteen yours!
Erik9400 schreef op 2 juni 2015 08:51 :
Xynix ...leuk idee... Ik wacht al jaren op fiets navigatie van tt (ivm elektrische fiets)
Tt is amsterdams bedrijf dus kijk naar buiten en je ziet (ze) fietsen
Met zo' n automatische tractor man je ook vogelnestjes markeren...blijven de kievietseieren tenminste heel :-)
Wij gebruiken voor stedentrips op de fiets altijd de TomTom APP op mijn Galaxy S4 (die we voor de gelegenheid monteren in een RAM-mount houder op het stuur) en kiezen dan voor fietsroute. Werkt perfect. Je ziet wel mensen vreemd naar je kijken als er een Nederlandstalig routeadvies komt. Nog even n.a.v. die driverless tractor. Stel je de voordelen eens voor: Veel kleinere landbouwvoertuigen omdat er geen bestuurder meer nodig is en dus de bewerkingstijd langer mag zijn en het voertuig geen voorzieningen voor handmatige besturing hoeft te hebben. Waarnodig kan er met een "roedel" voertuigen gewerkt worden om een oogst snel binnen te halen. In de VS bijvoorbeeld kan zo'n voertuigen roedel van Zuid naar Noord trekken tijdens het oogstseizoen. Eenmalig het perceel karteren en vervolgens jaar na jaar die perceelkaart hergebruiken. M.b.v. de perceeldatabase kan tevens het beplantingsschema worden beheerd. Door die verkleining kan het perceel intensiever worden bewerkt en vindt er minder "grondbeschadiging" plaats. Op termijn is het denkbaar om met volledige geautomatiseerde "cultivatie-scenario's" per perceel te gaan werken met bench-marking van concurrerende scenario's (zoals je nu ook al soms ziet met proefpercelen voor nieuwe gewasvarianten). Op die manier kun je zowel het gewas als de bewerkingsmethode proefondervindelijk optimaliseren. Hier zou weer een prachtige innovatieve samenwerkingsmogelijkheid liggen die zou inspelen op alle sterktes van Nederland. De 3 TU's in samenwerking met Wageningen, onze landbouwmechanicabedrijven, TomTom voor karteren (incl. road-DNA) en Big Data, VanDerLeegte / VanderLande voor de productie van de voertuigen? Zoiets? Heel veel voertuig-IoT spin-off (en dus ideaal voor de TUE)! ING zei gisteren niet voor niets dat iedere hoogopgeleide Nederlander zich moest instellen op een fundamentele carrièreswitch na zijn 40e. Laten we die dan wel met zijn allen zo positief mogelijk invullen! En niet op zijn Grieks in de zon gaan zitten kijken hoe de wereld aan het veranderen is. Ik weet niet of een Pieter Geelen nog ruimte heeft om zo'n initiatief te initiëren maar er is wel echt een "bewezen visionair met daadkracht" nodig om zoiets daadwerkelijk in gang te zetten. Misschien moet ik er eens over babbelen met Carlo van de Weijer op 15 juni.
gerard_ecb schreef op 2 juni 2015 08:59 :
Ik krijg soms hier een Tommy Teleshopping gevoel. Iedere scheet die TT laat wordt verwelkomd met "Oh wauw, how clever this is!" and you can see where you drive? Yes the road is on thescreen, look! And if you order now you not only get the trucker but also "de eerste 10 balletjes breed" for free.
Je moet de marktomvang niet overschatten. Maar PND's als de Rider en deze Trucker 6000 zitten wel mooi in stabiele nichemarkten waar ze in potentie alle concurrentie kunnen wegdrukken en dus mooie stabiele marges zullen kunnen laten zien. Deze stabilisatie (of zelfs een beetje groei?) van PND's helpt er wel aan mee dat het verval bij consumer zal omslaan in groei, zoals HG ook beloofde.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)