Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
1e kwartaal cijfers 2015
Volgen
Air France-KLM boekt lager nettoverlies - Preview AMSTERDAM (Dow Jones)--Air France-KLM rapporteert donderdag om 07.15 uur over het eerste kwartaal van 2015 een nettoverlies van EUR380 miljoen, is de gemiddelde verwachting van 20 analisten zoals het luchtvaartconcern zelf verzameld heeft op zijn website, waar het concern in diezelfde periode een jaar eerder een nettoverlies van EUR608 miljoen rapporteerde. De omzet bleef naar verwachting stabiel op EUR5,55 miljard. Het operationeel verlies bedraagt naar de verwachting van 21 analisten EUR424 miljoen na de EUR445 miljoen een jaar eerder. De Frans-Nederlandse luchtvaartgroep levert momenteel forse inspanningen om de kosten te reduceren en de productiviteit op te schroeven en daarmee uiteindelijk terug te keren naar winst. .(ellen.proper@wsj.com) Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com
Je kunt nu nog een aardige prijs krijgen als je short gaat!! Morgen alleen nog maar rooder, kd 6,50 lza
relpinda schreef op 29 april 2015 17:34 :
Je kunt nu nog een aardige prijs krijgen als je short gaat!!
Morgen alleen nog maar rooder, kd 6,50
lza
slotveiling gezien? kopers zetten koers van -2.26 naar -1.33%www.euronext.com/nl/products/equities...
relpinda schreef op 29 april 2015 20:39 :
shortsell.nl/short/AirFrance-KLM lza
afbouw vanaf mrt
Iets kleiner verlies voor Air France-KLM Gepubliceerd op 30 apr 2015 om 07:39 PARIJS (AFN) - Air France-KLM heeft in het eerste kwartaal, traditioneel de zwakste periode van het jaar in de luchtvaart, een iets kleiner verlies geleden dan een jaar eerder. Onder de streep kwam het bedrijf 559 miljoen euro tekort, tegen 608 miljoen euro in de eerste drie maanden van 2014. Dat maakte de Frans-Nederlandse luchtvaartgroep donderdag bekend. De omzet nam met 1,8 procent toe tot 5,66 miljard euro. Gecorrigeerd voor wisselkoerseffecten komt dat evenwel neer op een daling met 2,4 procent. De aanhoudende druk op de inkomsten zorgt er volgens het bedrijf voor dat de daling van de brandstofrekening zich nauwelijks vertaalt in betere resultaten. Air France-KLM leed een operationeel verlies van 417 miljoen euro, tegen 445 miljoen euro een jaar eerder. Concrete voorspellingen voor 2015 deed Air France-KLM niet. De focus ligt op kostenbesparingen en daarover wordt nog onderhandeld met de vakbonden in zowel Frankrijk als Nederland. De nettoschuld bedroeg eind maart 5,3 miljard euro. Die moet aan het einde van dit jaar zijn verlaagd naar 4,4 miljard euro.
Gaat dus allemaal HEEL moeizaam!www.volkskrant.nl/economie/pauze-cao-... Pauze cao-overleg ergert grondpersoneel KLM Een pauze in het cao-overleg tussen KLM en bonden van vliegend personeel heeft de druk van de ketel gehaald. Maar het grondpersoneel baalt, want zij gingen eerder al na grote pressie akkoord. Door: Eric Van Den Outenaar 27 april 2015, 02:00 11 In de cao-onderhandelingen tussen vliegmaatschappij KLM en het cabinepersoneel heeft een pauze van drie weken in de gesprekken de druk enigszins van de ketel gehaald. Het volgende gesprek is pas op 18 mei, zegt de Vakbond van Nederlands Cabinepersoneel (VNC). Ook de piloten onderhandelen voorlopig niet. Dit leidt tot ergernis bij de grondbonden, die begin deze maand al overstag gingen. 'KLM wil dolgraag een akkoord, maar we kunnen ons nu onmogelijk achter hun doelstellingen plaatsen', zegt Annette Groeneveld, bestuurder bij de VNC, die 6.000 van de 9.000 cabinemedewerkers vertegenwoordigt. Overleg, geen akkoord KLM moet de komende vijf jaar 750 miljoen euro snijden in haar kosten Er is vorige week overleg geweest, maar daaruit is 'nog lang geen akkoord op hoofdlijnen', zegt Groeneveld. De onderhandelingspartijen hebben afgesproken wat langer de tijd te nemen om te zoeken naar een alternatief voor de versobering van de zogeheten werk- en rusttijdenregeling. KLM wil de tijdelijke aanpassing permanent maken. Voor de VNC is dat onbespreekbaar. 'Ze lijken ons daarin tegemoet te komen.' De in problemen verkerende luchtvaartmaatschappij moet de komende vijf jaar 750 miljoen euro snijden in haar kosten en vraagt daarvoor offers van het personeel, zoals een terugdringing van de loonkosten met 10 procent door af te zien van loonstijgingen. Daarnaast eist de KLM dat alle werknemers 20 procent productiever worden, wat onder meer betekent dat ze vrije dagen moeten inleveren. Geen effect De piloten willen onder meer harde garanties over een winstdelingsregeling en aandelen in het bedrijf in ruil voor een loonoffer Begin deze maand wist de directie onder dreiging van gedwongen ontslagen al wel de 18 duizend medewerkers op de grond tot instemming aan te zetten. Bij het overige personeel hebben deze dreigementen echter geen effect, omdat de KLM piloten, stewards en stewardessen hard nodig heeft. Het cabinepersoneel redde de KLM onlangs juist uit de brand bij zijn drukke zomerschema door tijdelijk genoegen te nemen met minder rusttijd op de lange vluchten. Daardoor hoeft KLM tot oktober geen vluchten meer te schrappen, zegt Groeneveld: 'Ook hierdoor luistert het bedrijf meer naar onze wensen.' Aandelen Als de cabinemedewerkers een gunstiger cao krijgen, dreigen de bonden de onderhandelingen weer open te breken Bij de piloten is nog geen nieuwe datum ingepland, omdat pilotenvakbond VNV de KLM nieuwe voorstellen heeft gedaan in een brief, liet de vakbond eerder weten. De piloten willen onder meer harde garanties over een winstdelingsregeling en aandelen in het bedrijf in ruil voor een loonoffer. Bij zustermaatschappij Air France hebben de piloten al aandelen. Daarnaast praten ze onder meer over het vliegen met minder piloten op bepaalde lange afstandvluchten en over versobering van de pensioenen. 'Ze moeten maar eens opschieten', vindt Dolf Polders van de grondbond CNV. Er dreigt volgens hem een tweespalt in de cao-onderhandelingen tussen het grondpersoneel aan de ene kant en het vliegend personeel anderzijds. De solidariteit is volgens hem ver te zoeken. Vakbondbestuurder Jan van den Brink van de grondbond FNV is het daarmee eens. 'De VNC vindt het leuk zich tegen de rest af te zetten.' De bond van cabinepersoneel trekt zich weinig aan van de kritiek, zegt Groeneveld. 'Wat de grondbonden afspreken is aan hen, voor ons is het belangrijk dat er een gedegen akkoord komt.' Gunstiger cao De grondbonden gingen begin deze maand akkoord, maar moeten de afspraken nog wel ondertekenen. Ze willen eerst dat zowel piloten als cabinemedewerkers een akkoord sluiten. 'We blijven tot die tijd rustig op onze handen zitten', zegt Polders. Als de cabinemedewerkers een gunstiger cao krijgen, dreigen de bonden de onderhandelingen weer open te breken. Tot kort geleden voerde de KLM de druk in de gesprekken steeds op. Zo hield het beursgenoteerde bedrijf de bonden voor dat een nieuwe cao snel nodig is, omdat het anders geen akkoord krijgt van de raad van commissarissen voor de aanschaf van nieuwe vliegtuigen. Die zijn nodig om de concurrentie aan te gaan met de populaire maatschappijen uit de golfstaten, zoals Emirates en Qatar. Of de raad van commissarissen heeft ingestemd met meer tijd is onbekend. De luchtvaartmaatschappij geeft geen commentaar. lza
Dramatisch slechte cijfers. Die hogere omzet is puur een valuta effect, daarvoor gecorrigeerd is de omzet flink gedaald bij meer passagiers. Ze moeten de prijzen dus steeds meer verlagen om nog passagiers te trekken. Bovendien hebben ze weer aan aantal zaken afgeboekt buiten de verlies en winstrekening om, het eigen vermogen is van negatief 600 miljoen naar negatief 1,5 miljard gegaan. Bijna een miljard eraf dus, veel meer dan het geraporteerde verlies en ze zijn nu dik en dik technisch failliet. En (dit voor de jankende Nederlanders die alsmaar roepen dat Air France de KLM meetrekt): Air France doet het beter dan KLM (zie pagina 12 rapport). Bovendien wordt het verschil groter, Air France doet het beter (dat wil zeggen minder slecht dan daarvoor) en bij KLM gaat het nog verder achteruit. Een drastische en zeer snelle besparing op (loon)kosten is noodzakelijk, maar ik zie het nog niet gebeuren. Totaal onbegrijpelijk dat voor deze brakke tent nog bijna 8 euro per aandeel wordt betaald, 10% daarvan lijkt me een veel realistische koers. Want ik denk niet dat ze het gaan redden tenzij met een emissie met een massieve verwatering.
www.iex.nl/Nieuws/ANP_ANP-300415-344/... Ach zo slecht hebben die PILOTEN (AF-KLM) het niet!tvblik.nl/je-eigen-droomhuis/afleveri... zou wel weten waar ik als bedrijf op zou bezuinigen: Alles wat over de "TOP" is, alles wat NIET MEER van deze TIJD is! - giga leasewagenpark danwel een gelijke vergoeding bij een bepaald salarisniveau!! Een salarisniveau waar je gemakkelijk zelf een klasse auto voor kan betalen! M.a.w.alleen een auto van de zaak als je die ook daadwerkelijk voor je werkuitvoering nodig hebt! - heel(te)veel vrije/vakantiedagen en te vroege verplichte pensioenering van vliegers. m.a.w. er zullen meer vlieguren gemaakt moeten worden tegen dezelfde beloning. Zo zijn er natuurlijk nog veel meer vb te benoemen! Kijk zo lang de aandeelhouders een mooi dividend krijgen hoor je ze niet en mogen de bonussen er ook zijn. Maar als het zo slecht gaat in een bepaalde bedrijfstak dien je wel de tering naar de nering te zetten! Of te wel eens te gaan HERVORMEN!! iets voor de CEO's kd 6,50 LZA
Als ik dit moment een bedrijf moet kiezen waar ik short op wil gaan zou het AF KLM zijn. Nog nooit short gegaan moet eerst uitzoeken hoe dat moet via mijn broker. Redenen - grote (opkomende) concurrentie van bijvoorbeeld Ryan air en oostelijke kapitaalkrachtige maatschappijen. - oude afspraken met piloten en salarissen. - onderlinge verschillen in bestuur tussen de Franse en Nederlanders. Frankrijk krijgt de winst nee Nederland, op tv zitten ze gebroederlijk naast elkaar maar zulke discussies kan gewoon niet. - en last nut nog least de olieprijs die m.i. Wel weer gaat oplopen. voor de duidelijkheid ik volg AF KLM niet maar dit zou mijn onderbouwing zijn om hier wel op short te gaan.
Ohja en er is geen geld voor nieuwe vliegtuigen terwijl de concurrent de grootste order voor nieuwe motoren plaatst bij Rolls Royce ooit en in de hangars 1 compleet nieuw vliegtuig aan onderdelen heeft liggen.
Cashflow Quadrant schreef op 3 mei 2015 13:05 :
Als ik dit moment een bedrijf moet kiezen waar ik short op wil gaan zou het AF KLM zijn.
Nog nooit short gegaan moet eerst uitzoeken hoe dat moet via mijn broker.
Is niet zo moeilijk hoor. effe googlen en je hebt een veelvoud aan info hierover. ik geef je er 2 zo van het net:www.beginmetbeleggen.com/blog/wat-is-... aandelenkopen.nl/termen/short-gaan/ en speur deze site maar af en bewaar hem goed. Zeer leerzaam. Ik zelf koop heel gewoon een simple PUT optie van een aandeel. Op dat moment ben ik dus ook short. Als de koers van het aandeel voldoende daalt stijgt mijn optieprijs en kan ik die optie dus met winst sluiten! Zo simpel is het. Vwb de concurrentie maatschappijen dat zijn er veel meer en al vele jaren! Er zijn meer redenen lees mijn postings maar hierover bij de div. onderwerpen. suc6. en LZA
theloadstar.co.uk/air-france-klm-carg... By Alex Lennane 05.08.2015 · Posted in Air, Loadstar posts FavoriteAdd to favorites Air France KLM Cargo Martinair Air France KLM Cargo must endure “a period of pain” to get back to profitability, according to interim executive vice-president cargo, Bram Graeber. Noting how important cargo was to the carrier, Mr Graeber said it must win back lost volumes and cut costs: “We have to adapt. That’s the reality of the current market. Being good at cargo is essential to the airline’s survival – we need it.” The carrier announced its poor first-quarter results at the end of April, bucking an industy trend which mostly saw a sharp spike. It suffered an operating loss of €63m, a decrease of €15m. Mr Graeber put the loss down to exchange rates and market conditions, especially between Asia and Europe. “There is still overcapacity, and that won’t end tomorrow.” The carrier is cutting freighter capacity fast. Three 747s were retired last winter, while five MD-11Fs will leave the fleet before the end of next winter. It will be left with two 777 freighters out of Paris and three at Schiphol, operated by Martinair. The carrier believes this will result in the full-freighter business returning to breakeven by 2017. “The growth in cargo capacity is in bellies – We will also have dedicated freighters, although we will reduce our exposure to them,” said Mr Graeber. “I don’t particularly like that development, but it’s a realistic adaptation to the market.” He added that shrinking Martinair was necessary. “It’s a painful adaptation process, and I can’t say it’s popular, but that’s how it has to be.” He pointed out that the carrier would continue to be in the top five cargo airlines, with an extensive network and two strong hubs, as well as having a good track record in products, which account for 50% of its revenue. “We have enough key ingredients to be successful – we just need to go through the pain,” he acknowledged. Martinair’s pilot union had argued that it made financial sense to retain more freighters and have fewer redundancies, but Mr Graeber believed the money would be better spent elsewhere. “I would prefer fewer aircraft and more investment in IT. Incremental aircraft won’t make a difference, but IT will. If you look at the winners on the forwarding side, it’s those which have invested in IT.” The carrier has recently launched its new Accenture IT system, revealing, said Mr Graeber, its commitment to cargo. “I am very happy that we continue to invest in these things. There have been some difficult discussions but we need to continue – the cargo business brings in revenues of €2.5bn.” The carrier is opening a new facility at Charles de Gaulle Airport for mail and express, and hopes to capitalise on the e-commerce market. Mr Graeber, who was chief executive of the group’s low-cost carrier, Transavia, from 2010 to 2013 and continues to lead the French and Dutch budget airlines as group chief executive, noted that digitisation had been a feature of the low-cost sector for years. “Fowarders are looking at how to adapt to it, and it will come – partly perhaps from new partners. We have to make sure we connect to whoever serves the websites. And we will have to look at the way we adapt prices and processes. “We are at the beginning, but we are open to new ideas. We all have to do our homework.” Mr Graeber (below) said it was important to have both innovative ideas and cargo experience for ecommerce. “Cargo is amazingly complex. Not everyone in e-commerce understands how you ship things. We are a relatively conservative industry, but I do see a few jumps happening, such as in eAWBs.” Air France KLM Cargo Martinair The carrier now has 20-30% eAWB penetration, which it hopes will reach about 45% by the end of the year. Air France KLM will need to win back lost business as well as continue with its cost-cutting programme, of 1.5% of unit costs each year for three years. “We achieved that last year through internal efficiencies. We plan to make improvements in loads too. I can’t determine yields – but we will fight to get back loads,” said Mr Graeber. He dismissed the claims of Lufthansa Cargo, whose new board member for products and sales, Alexis von Hoensbroech, told delegates at Air Cargo Europe this week that the carrier’s high cost base meant it could only compete by having high-quality service. “You should forget that high service comes at high cost,” argued Mr Graeber. “You have to offer good service at a sharp price. Look at the pressure shippers have put on forwarders. Yes, some products will come at a higher cost, but I don’t believe in giving customers high prices. “If the service is good, you’ll win the business, but it can’t be at high prices.” He said the carrier was looking to shave costs from areas such as handling and purchasing and via “smarter processes”. Share this: Share Tags: The curse of empty bellies, The e-commerce equation
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)