Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,825 19 apr 2024 12:00
  • -0,155 (-2,59%) Dagrange 5,730 - 5,925
  • 221.900 Gem. (3M) 304,1K

Verslag cq nieuws AVA vrijdag 24 april 2015

177 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 9 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 26 april 2015 18:55
    quote:

    Girakian2 schreef op 26 april 2015 18:29:

    [...]
    Waarom hebben ze het krediet pas aangepast naar 250 miljoen?
    Dat was een verlenging van een eerdere kredietlijn, tegen betere condities. Goed dat die er is, maar op zich zelf geen signaal dat er iets aan zit te komen. Maar ik sluit niet uit dat wat nog niet is wel nog kan komen.
  2. [verwijderd] 26 april 2015 19:45
    quote:

    Girakian2 schreef op 26 april 2015 18:29:

    [...]

    Ik waardeer je mening, maar probeer te achterhalen, waarom je zo over goddijn denkt.....
    Bekijk het iig van twee kanten, ook wat betreft het dividend.

    Kan wel een reden bedenken hoor waarom frietzakje alias HarryA zo negatief is over TomTom.

    Hij heeft destijds gehandeld met VBR en toen TomTom onder een bepaalde koers kwam werden ze met dik verlies voor hem verkocht.

    Maar ja als je met geleend geld aandelen gaat kopen en het gaat fout moet je op de blaren zitten.

    Maar om daar nou Goddijn de schuld van te geven gaat wel erg ver.
    Was zijn eigen schuld en niemand anders.
  3. [verwijderd] 26 april 2015 21:52
    quote:

    Marie Trottoir schreef op 26 april 2015 18:42:

    [...]

    Ik kan een heel eind met jou meegaan. Goddijn heeft een keer in het NRC gezegd dat hij aandeelhouders zo vermoeiend vindt, terwijl 'wij' hem met de emissie wel van de ondergang hebben gered. Ook het idee dat Justin meerdere petten draagt zal er bij mij nooit uitgaan. Op de één of andere manier speelt hij nooit helemaal open kaart. Hoeft allemaal ook niet, alleen is het jammer dat hij die indruk wel graag wekt. Iedereen zit in TT voor zijn eigen belangen en strategieën.

    Dat Justin naast zijn vaste baan zoveel tijd heeft om zich in TT te verdiepen en de aandrang voelt om dat op dit forum (zelfs tijdens zijn vakantie in Thailand) met ons te delen is in ieder geval voor mij vaak nuttig geweest, zijn halve waarheden over zijn posities en belangen neem ik dan graag voor lief. Daar ben ik zelf wel eerlijk in en dat is inhoudelijk de enige bijdrage die ik hier kan leveren. Van sommige mensen heb ik het idee dat ze mij soms met succes gevolgd zijn.

    Om heel eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet precies wat 'deferred revenue' betekent, terwijl dat van levensbelang schijnt te zijn bij en voor TomTom. Ik beleg op gevoel, emotie en stemming. Mede dankzij Justin is die op het moment erg positief bij TomTom en blijft het geld binnenstromen op mijn spaarrekening. En daar gaat het mij om.
    We zijn hier inderdaad om elkaar te helpen, meer niet. Wat je met die meerdere petten bedoelt begrijp ik niet. Ik ben gewoon een particuliere belegger net als jij (denk ik).

    Het enige wat twee jaar geleden is gebeurd is dat ik - tot jouw verbazing - vlak voor de outlook mijn positie had afgedekt. Ik wil dat nog wel een keer uitleggen, maar wat hebben anderen daar nu nog aan. Het was voor mij een lastminute beslissing die gunstig uitpakte maar ook meer geluk dan wijsheid.

    Ik doe in ieder geval niet vaag over mijn belangen, maar vind het voldoende om te zeggen 'long'.
  4. [verwijderd] 26 april 2015 22:10
    quote:

    *Justin* schreef op 26 april 2015 21:52:

    [...]

    We zijn hier inderdaad om elkaar te helpen, meer niet. Wat je met die meerdere petten bedoelt begrijp ik niet. Ik ben gewoon een particuliere belegger net als jij (denk ik).

    Het enige wat twee jaar geleden is gebeurd is dat ik - tot jouw verbazing - vlak voor de outlook mijn positie had afgedekt. Ik wil dat nog wel een keer uitleggen, maar wat hebben anderen daar nu nog aan. Het was voor mij een lastminute beslissing die gunstig uitpakte maar ook meer geluk dan wijsheid.

    Ik doe in ieder geval niet vaag over mijn belangen, maar vind het voldoende om te zeggen 'long'.
    Dat was toch één jaar geleden? No hard feelings hoor. Ik ben net als iedereen hier voor 100% zelf verantwoordelijk voor mijn beslissingen op de beurs.
    Bij HG heb ik wél hard feelings, de ontkenning van de VW- deal was onterecht en heeft mij veel geld gekost omdat mijn calls dec 2014 6,00 het daardoor niet hebben gehaald. Misschien hebben de grootaandeelhouders belang bij een kunstmatige lage koers, maar dat is het spel. Valse ontkenningen naar de mensen die je financieel gered hebben vind ik echter volledig verwerpelijk.
  5. [verwijderd] 26 april 2015 22:38
    quote:

    TKR schreef op 26 april 2015 19:45:

    [...]
    Kan wel een reden bedenken hoor waarom frietzakje alias HarryA zo negatief is over TomTom.

    Hij heeft destijds gehandeld met VBR en toen TomTom onder een bepaalde koers kwam werden ze met dik verlies voor hem verkocht.

    Maar ja als je met geleend geld aandelen gaat kopen en het gaat fout moet je op de blaren zitten.

    Maar om daar nou Goddijn de schuld van te geven gaat wel erg ver.
    Was zijn eigen schuld en niemand anders.
    Lekker makkelijk weer.
    Daar had hij misschien wat aan gehad als je dat hem toen had verteld maar ook jij deed vrolijk mee met het afbranden van forumleden die dit ter sprake brachten.

  6. [verwijderd] 26 april 2015 22:49
    quote:

    Marie Trottoir schreef op 26 april 2015 22:10:

    [...]

    Dat was toch één jaar geleden? No hard feelings hoor. Ik ben net als iedereen hier voor 100% zelf verantwoordelijk voor mijn beslissingen op de beurs.
    Bij HG heb ik wél hard feelings, de ontkenning van de VW- deal was onterecht en heeft mij veel geld gekost omdat mijn calls dec 2014 6,00 het daardoor niet hebben gehaald. Misschien hebben de grootaandeelhouders belang bij een kunstmatige lage koers, maar dat is het spel. Valse ontkenningen naar de mensen die je financieel gered hebben vind ik echter volledig verwerpelijk.
    Mij is hetzelfde overkomen in december. Ik denk meerderen.

    Als je voor eigen rekening en risico een eigen bedrijf start, dan mag je daar flink aan verdienen. Goddijn heeft er zijn eigen geld in gestoken toen het nog een noodlijdend softwarebedrijfje was. Dus ik ben niet afgunstig als het om hun rijkdom gaat, het is welldeserved. Maar ik ben ook met je eens dat TT bestuurders zich meer mogen realiseren aan wie ze hun rijkdom te danken hebben.

    Ik vond het wel zwak dat ze een delisting overwogen, omdat ze wisten dat ze een nieuwe strategie startten, waar ze ook vertrouwen in hadden, maar waarvan ze ook wisten dat het een paar magere jaren zou bezorgen. Bijvoorbeeld: stoppen met hardware in automotive was een bewuste keuze en kost omzet, terwijl de componenten die daarvoor in de plaats kwamen nog in ontwikkeling waren. Goddijn en Co hadden denk ik geen zin om drie jaar lang slecht nieuws te brengen, onbegrip te oogsten zonder dat ze tastbare bewijzen van groei konden laten zien.

    Simpel: als je de lusten wilt, dan ook de lasten. De lusten van een beursgang (cash) brengt met zich mee dat je aandeelhouders veelvuldig moet informeren; ook degenen die het niet na 1 keer snappen, en ook in mindere tijden.

    Maar goed, die delisting is niet doorgegaan, dus blijkbaar kwamen ze zelf ook tot dit inzicht. Of was het toch iets te duur. Harolds vrouw was daar laatst in een interview ook te lichtzinnig over. Zij vertelde vol trots hoe ze bij de claim emissie met eigen geld was ingestapt, samen met de andere founders. Dat is technisch gezien ook waar. Maar voor sommige beleggers voelt die uitspraak "eigen geld" toch wat wrang als het gaat om geld dat op de beurs is opgehaald en daarna deels wordt geherinvesteerd. Bovendien is het ook eigenbelang, want met het redden van tomtom, hebben ze ook hun eigen positie in het bedrijf gered. Dus beetje 'out of touch' van haar om dat te brengen als een soort barmhartige geste.

    Ik denk trouwens niet dat dat voorval in december te maken had met een kunstmatig lage koers, maar met toestemming vanuit VW.
  7. [verwijderd] 26 april 2015 23:14

    Ik denk nog steeds dat ZIJ denken dit is ONS bedrijf en WIJ staan op de Beurs

    Kijken of de neuzen nog in dezelfde richting staan bij de " inner club " als HERE meer opbrengt dan verwacht
    Het is dat dit aandeel op de midcap noteert , dat weerhoud toch naam en faam , het merk TT mag globaal bekend zijn, het aandeel is het niet

    Voor de rest is t er hier niet aangenamer op geworden, toch nog veel onderling oud zeer, dus zoals ik al dacht veel euforie, maar niet iedereen long aan 4 euro
    Het is ook niet fijn een ander zijn pijn zo hier voor iedereen op een forum te plakken , we weten allen we zijn verantwoordelijk voor onze zelfgemaakte beslissingen

    Verder gaat moneymaker nog gelijk krijgen , als er al iets speelt is t tussen Goddijn en Apple on a need to know basis en daar horen wij niet bij
  8. [verwijderd] 26 april 2015 23:25
    OK, zoals beloofd een verslagje van de AvA. Heel veel heb ik niet te melden.

    * Opkomst was niet zo groot. Met al die rumoer over Nokia had ik wat meer vuur verwacht. Wellicht was de inschrijfdatum al verstreken toen HERE te koop kwam, dat zou ik moeten nazoeken.

    * Opvallend allereerst is de positieve en ontspannen sfeer tussen de bestuurders, commissarissen, grootaandeelhouders, etc. Mocht iemand hopen dat er een wig tussen enkelen zou ontstaan, dan moet ik hem/haar teleurstellen. Al weet je natuurlijk nooit hoe hoog de druk kan oplopen als Nokia HERE voor een skyhigh bedrag gekocht wordt en men ook aan TT gaat trekken. Ik merk ook geenszins bezorgdheid over ontwikkelingen; ik merk trots, zelfvertrouwen en zin in de toekomst, zonder dat deze misplaatst overkomt. Denk gewoon dat ze tevreden zijn hoe ze de turnaround periode zijn doorgekomen en ook wat leuks te melden hebben.

    * Een speech van Goddijn die ik hier kan herhalen, maar die alles bevat wat we hier al weten. Groei van drie van de vier business units dit jaar. Alleen de divisie automotive nog niet, maar dit gebeurt vanaf Q4 2015 (neutraal) en vanaf 2016 sterke groei. Alle seinen staan op groen. Dank voor vertrouwen en geduld.

    * Het nieuwe mapping platform noemde Goddijn als heel erg belangrijk voor TomTom's groei en toekomst. In het najaar is alles over op dit nieuwe platform. [edit: Wat ik eerder al las is dat sommige landen/regios al over zijn en anderen niet. Weet dat de oude TeleAtlas database uit veel verschillende (soms overgenomen) databases bestond. Dus ik denk dat die stap voor stap overgaan. Ook de nu overgenomen Australische database]

    * BNP Paribas weer op de vloer met een uitgeschreven brief. Ze vonden het jaarverslag korter geworden en wat info missen over maatschappelijk ondernemen. De voorzitter vond het bondig en leesbaar houden van een jaarverslag juist een zegen, vergeleken bij sommige andere onleesbare verslagen. Ze vonden verder dat de kaspositie te groot was. Wel grappig als dat tegenwoordig de klacht is, dat was weleens anders :)

    * Een vraag over nieuwe accountant. Is EY geworden, op basis van hun aanwezigheid in landen waar TT actief is en lokaal kan helpen. En nog wat andere redenen.

    * Dividend. Ze hadden beloofd dit te overwegen en bespreken en hebben dat eind vorig jaar in twee keer uitvoerig besproken. Om tot de conclusie te komen om het niet te doen. Marina Wyatt (CFO) vertelde dat dit jaar toch vrij strak op de cash gelet moet worden, vanwege o.a. belangrijke investeringsprogramma's en dergelijke. Er is ruimte genoeg, ook door een (ongebruikte) kredietfaciliteit (die ze natuurlijk liever niet gebruiken). Ook overnames in Telematics horen tot de mogelijkheden, ze kunnen nu niet zeggen of dat grotere overnames worden dan het tot nu toe waren.

    * Iemand vroeg of TT niet beter op de Nasdaq kan staan. TT is daar nooit mee bezig geweest; ze leken ook een beetje verrast door de vraag. De voorzitter van de RvC, die jurist is, wist wel uit eigen ervaring te vertellen dat je sowieso goed moet nadenken wat de voor- en nadelen zijn voordat je dat overweegt. De juridische eisen - SEC filings - zijn behoorlijk groot en nemen flinke administratieve kosten met zich mee. Dus wat heb je als bedrijf te winnen dat opweegt tegen deze kosten en ook moeite. Bij TomTom zijn ze druk genoeg met andere dingen.

    * Wat vinden ze van HERE? Ze weten uiteraard dat Nokia een soort biedingsstrijd wil uitlokken. Ze bekijken goed wat hier uitkomt en proberen zo goed mogelijk met hun klanten (autofabrikanten) in gesprek te zijn: welke informatie zij hebben, waar ze zich zorgen over maken, of tomtom iets kan doen om hen gerust te stellen, etc etc.

    * Goddijn gaf aan dat het klopt dat er bij Nokia HERE echt duizenden mensen meer werken als bij tomtom, en met eenzelfde uitkomst als het gaat om maps kwaliteit. Hij was hier kortaf over, dus het lijkt er op dat hij niet wil dat dit teveel opvalt. Alsof ze niet teveel in het oog willen lopen. Waarom dat zo is, is speculeren. In stilte hun concurrentievoordeel uitbouwen? Of niet teveel in het oog lopen van potentiële overnemers? Ik denk in ieder geval dat tomtom's mapping operaties zoveel meer geautomatiseerd en goedkoper zijn, dat ze ook meer waard zijn dan die van HERE.

    * Er werd door de VEB gesteld dat TomTom meer moet doen om zichzelf aan beleggers uit te leggen. Er bestaan nog veel verouderde beelden. Overweegt tomtom een investors day? was een terechte vraag. Om investeerders in 1 dag helemaal bij te praten over de strategie per onderdeel. Het antwoord van Goddijn was dat ze dit inderdaad overwegen, maar nog niet beslist hebben.

    * Optiebeloning en aandelenbeloning. Zelfde liedje als vorig jaar en dezelfde argumenten. TomTom zegt op internationaal niveau mee te strijden om toptalent. "World class engineers and software developers".

    * Automotive orderboek. Was vorig jaar 220 miljoen, een verdubbeling. Ze verwachten dat dit minimaal hetzelfde wordt dit jaar. De vraag was of het nog veel hoger kan? Er is upside. TomTom levert nu maps, traffic en software en de komende 18 maanden komen daar nog meerdere nieuwe componenten bij die nu nog niet op de markt zijn. (dus het aanbod vergroten en daarmee de omvang van deals).

    * Telematics overnames - hoe groot? -> Kunnen we nu nog niks over zeggen natuurlijk. Hangt af van de mogelijkheden die zich voordoen.

    * Na afloop met wat mensen gesproken. Ons frietzakje met Goddijn zelf, lees ik nu. Is me niet opgevallen. Had zelf een lang en nuttig gesprek, maar ga dat natuurlijk niet delen. Kan wel zeggen dat mijn vertrouwen qua langstermijn groter is geworden, meer in lijn met hoe Xynix zich uit. Denk wel dat het meer in de weg der geleidelijkheid zal zijn en niet met een enorme piek. Als een soort vliegwiel dat steeds wat meer vaart wint. Dat wiel is natuurlijk bekend. Voordeel is dat als ie eenmaal draait, hij ook draait.

    * Ben ik iets vergeten? -> Tom3 kom er maar in
  9. loesje62 26 april 2015 23:51
    quote:

    *Justin* schreef op 26 april 2015 23:25:

    OK, zoals beloofd een verslagje van de AvA. Heel veel heb ik niet te melden.

    * Opkomst was niet zo groot. Met al die rumoer over Nokia had ik wat meer vuur verwacht. Wellicht was de inschrijfdatum al verstreken toen HERE te koop kwam, dat zou ik moeten nazoeken.

    * Opvallend allereerst is de positieve en ontspannen sfeer tussen de bestuurders, commissarissen, grootaandeelhouders, etc. Mocht iemand hopen dat er een wig tussen enkelen zou ontstaan, dan moet ik hem/haar teleurstellen. Al weet je natuurlijk nooit hoe hoog de druk kan oplopen als Nokia HERE voor een skyhigh bedrag gekocht wordt en men ook aan TT gaat trekken. Ik merk ook geenszins bezorgdheid over ontwikkelingen; ik merk trots, zelfvertrouwen en zin in de toekomst, zonder dat deze misplaatst overkomt. Denk gewoon dat ze tevreden zijn hoe ze de turnaround periode zijn doorgekomen en ook wat leuks te melden hebben.

    * Een speech van Goddijn die ik hier kan herhalen, maar die alles bevat wat we hier al weten. Groei van drie van de vier business units dit jaar. Alleen de divisie automotive nog niet, maar dit gebeurt vanaf Q4 2015 (neutraal) en vanaf 2016 sterke groei. Alle seinen staan op groen. Dank voor vertrouwen en geduld.

    * Het nieuwe mapping platform noemde Goddijn als heel erg belangrijk voor TomTom's groei en toekomst. In het najaar is alles over op dit nieuwe platform. [edit: Wat ik eerder al las is dat sommige landen/regios al over zijn en anderen niet. Weet dat de oude TeleAtlas database uit veel verschillende (soms overgenomen) databases bestond. Dus ik denk dat die stap voor stap overgaan. Ook de nu overgenomen Australische database]

    * BNP Paribas weer op de vloer met een uitgeschreven brief. Ze vonden het jaarverslag korter geworden en wat info missen over maatschappelijk ondernemen. De voorzitter vond het bondig en leesbaar houden van een jaarverslag juist een zegen, vergeleken bij sommige andere onleesbare verslagen. Ze vonden verder dat de kaspositie te groot was. Wel grappig als dat tegenwoordig de klacht is, dat was weleens anders :)

    * Een vraag over nieuwe accountant. Is EY geworden, op basis van hun aanwezigheid in landen waar TT actief is en lokaal kan helpen. En nog wat andere redenen.

    * Dividend. Ze hadden beloofd dit te overwegen en bespreken en hebben dat eind vorig jaar in twee keer uitvoerig besproken. Om tot de conclusie te komen om het niet te doen. Marina Wyatt (CFO) vertelde dat dit jaar toch vrij strak op de cash gelet moet worden, vanwege o.a. belangrijke investeringsprogramma's en dergelijke. Er is ruimte genoeg, ook door een (ongebruikte) kredietfaciliteit (die ze natuurlijk liever niet gebruiken). Ook overnames in Telematics horen tot de mogelijkheden, ze kunnen nu niet zeggen of dat grotere overnames worden dan het tot nu toe waren.

    * Iemand vroeg of TT niet beter op de Nasdaq kan staan. TT is daar nooit mee bezig geweest; ze leken ook een beetje verrast door de vraag. De voorzitter van de RvC, die jurist is, wist wel uit eigen ervaring te vertellen dat je sowieso goed moet nadenken wat de voor- en nadelen zijn voordat je dat overweegt. De juridische eisen - SEC filings - zijn behoorlijk groot en nemen flinke administratieve kosten met zich mee. Dus wat heb je als bedrijf te winnen dat opweegt tegen deze kosten en ook moeite. Bij TomTom zijn ze druk genoeg met andere dingen.

    * Wat vinden ze van HERE? Ze weten uiteraard dat Nokia een soort biedingsstrijd wil uitlokken. Ze bekijken goed wat hier uitkomt en proberen zo goed mogelijk met hun klanten (autofabrikanten) in gesprek te zijn: welke informatie zij hebben, waar ze zich zorgen over maken, of tomtom iets kan doen om hen gerust te stellen, etc etc.

    * Goddijn gaf aan dat het klopt dat er bij Nokia HERE echt duizenden mensen meer werken als bij tomtom, en met eenzelfde uitkomst als het gaat om maps kwaliteit. Hij was hier kortaf over, dus het lijkt er op dat hij niet wil dat dit teveel opvalt. Alsof ze niet teveel in het oog willen lopen. Waarom dat zo is, is speculeren. In stilte hun concurrentievoordeel uitbouwen? Of niet teveel in het oog lopen van potentiële overnemers? Ik denk in ieder geval dat tomtom's mapping operaties zoveel meer geautomatiseerd en goedkoper zijn, dat ze ook meer waard zijn dan die van HERE.

    * Er werd door de VEB gesteld dat TomTom meer moet doen om zichzelf aan beleggers uit te leggen. Er bestaan nog veel verouderde beelden. Overweegt tomtom een investors day? was een terechte vraag. Om investeerders in 1 dag helemaal bij te praten over de strategie per onderdeel. Het antwoord van Goddijn was dat ze dit inderdaad overwegen, maar nog niet beslist hebben.

    * Optiebeloning en aandelenbeloning. Zelfde liedje als vorig jaar en dezelfde argumenten. TomTom zegt op internationaal niveau mee te strijden om toptalent. "World class engineers and software developers".

    * Automotive orderboek. Was vorig jaar 220 miljoen, een verdubbeling. Ze verwachten dat dit minimaal hetzelfde wordt dit jaar. De vraag was of het nog veel hoger kan? Er is upside. TomTom levert nu maps, traffic en software en de komende 18 maanden komen daar nog meerdere nieuwe componenten bij die nu nog niet op de markt zijn. (dus het aanbod vergroten en daarmee de omvang van deals).

    * Telematics overnames - hoe groot? -> Kunnen we nu nog niks over zeggen natuurlijk. Hangt af van de mogelijkheden die zich voordoen.

    * Na afloop met wat mensen gesproken. Ons frietzakje met Goddijn zelf, lees ik nu. Is me niet opgevallen. Had zelf een lang en nuttig gesprek, maar ga dat natuurlijk niet delen. Kan wel zeggen dat mijn vertrouwen qua langstermijn groter is geworden, meer in lijn met hoe Xynix zich uit. Denk wel dat het meer in de weg der geleidelijkheid zal zijn en niet met een enorme piek. Als een soort vliegwiel dat steeds wat meer vaart wint. Dat wiel is natuurlijk bekend. Voordeel is dat als ie eenmaal draait, hij ook draait.

    * Ben ik iets vergeten? -> Tom3 kom er maar in
    Begrijp ik goed dat je de inhoud van het "gesprek "niet deelt omdat het je in vertrouwen is vertelt Justin? Ik volg je hier al zo lang dat ik me niet kan voorstellen dat het is omdat je er "alleen" je voordeel mee wilt doen. Voor de eerste reden kan ik alleen maar respect hebben.voor de tweede misschien begrip,Haha.

    Groet loesje
  10. [verwijderd] 27 april 2015 00:02
    quote:

    loesje62 schreef op 26 april 2015 23:51:

    [...]

    Begrijp ik goed dat je de inhoud van het "gesprek "niet deelt omdat het je in vertrouwen is vertelt Justin? Ik volg je hier al zo lang dat ik me niet kan voorstellen dat het is omdat je er "alleen" je voordeel mee wilt doen. Voor de eerste reden kan ik alleen maar respect hebben.voor de tweede misschien begrip,Haha.

    Groet loesje

    Klopt Loesje, dat eerste. Ik heb ook weleens bij een bedrijf waar ik werkte, bij een aandeelhoudersvergadering gesproken met een belegger. Die wilde natuurlijk van alles weten. Ik zou het dan niet zo tof vinden om mijn verhaal op een beleggingsforum te vinden. Ookal kan ik me niet herinneren dat ik iets sensitiefs (koersgevoeligs) had verteld.
  11. [verwijderd] 27 april 2015 00:07
    quote:

    *Justin* schreef op 27 april 2015 00:02:

    [...]

    Klopt Loesje, dat eerste. Ik heb ook weleens bij een bedrijf waar ik werkte, bij een aandeelhoudersvergadering gesproken met een belegger. Die wilde natuurlijk van alles weten. Ik zou het dan niet zo tof vinden om mijn verhaal op een beleggingsforum te vinden. Ookal kan ik me niet herinneren dat ik iets sensitiefs (koersgevoeligs) had verteld.
    Toch is dit voor mij je tweede pet, al respecteer ik de uitleg volkomen.
  12. loesje62 27 april 2015 00:15
    quote:

    *Justin* schreef op 27 april 2015 00:02:

    [...]

    Klopt Loesje, dat eerste. Ik heb ook weleens bij een bedrijf waar ik werkte, bij een aandeelhoudersvergadering gesproken met een belegger. Die wilde natuurlijk van alles weten. Ik zou het dan niet zo tof vinden om mijn verhaal op een beleggingsforum te vinden. Ookal kan ik me niet herinneren dat ik iets sensitiefs (koersgevoeligs) had verteld.
    Je hebt groot gelijk. Voor mij even prettig om te weten.
    Bedankt.

    Loesje
  13. [verwijderd] 27 april 2015 00:17
    quote:

    marijke m schreef op 27 april 2015 00:13:

    Dank je wel voor je verslag Justin, AB.
    Punt 10 en 13 bevatten nieuws. Meerdere nieuwe componenten komende 18 mnd in automotive en nokia here dat inderdaad een stuk logger is, maar goddijn wilde er weinig aandacht aan schenken, omdat (?)
177 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 9 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links