Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 7,275 16 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 7,075 - 7,275
  • 227.592 Gem. (3M) 272,7K

Verslag cq nieuws AVA vrijdag 24 april 2015

177 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 9 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 26 april 2015 09:45


    indien, probability level laag

    wat als TT de kaarten van HERE overneemt, fuseert met haar eigen divisie, synergie en kostenbesparing doorvoert en dan het separaat naar de Nasdaq brengt voor 50% van de aandelen

    dit kan allemaal geregeld worden door een Investment Bank, die zorgt voor de pre-finance bij overname en die zorgt ook voor de float

    TT creëert overnight een enorme toename aan intrinsieke waarde en de Beurs betaald voor de hele operatie en TT is 50% belanghebbende

    is dit een gedachtegang die bij TT zou kunnen spelen , of is dit een brug te ver voor TT ?
  2. [verwijderd] 26 april 2015 10:00
    quote:

    wiesje 9333 schreef op 26 april 2015 09:45:

    indien, probability level laag

    wat als TT de kaarten van HERE overneemt, fuseert met haar eigen divisie, synergie en kostenbesparing doorvoert en dan het separaat naar de Nasdaq brengt voor 50% van de aandelen

    dit kan allemaal geregeld worden door een Investment Bank, die zorgt voor de pre-finance bij overname en die zorgt ook voor de float

    TT creëert overnight een enorme toename aan intrinsieke waarde en de Beurs betaald voor de hele operatie en TT is 50% belanghebbende

    is dit een gedachtegang die bij TT zou kunnen spelen , of is dit een brug te ver voor TT ?
    Ik denk dat de EU zo'n monoply niet toestaat. Verder is het een heel mooie gedachtegang. Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren en een bieding kan al de boel op scherp zetten.
  3. Juun 26 april 2015 10:38
    quote:

    gerard_ecb schreef op 26 april 2015 10:28:

    [...]
    Lastig, lastig, lastig. Verschillende agenda's, minderheidsbelang en 4 partijen die op 1 lijn moeten komen.

    Ik geloof er niet in.
    Wel een concurrent onschadelijk gemaakt, waarbij de investering niet verloren gaat, maar geld op blijft brengen. TT blijft diensten leveren t.b.v. het samenwerkingsverband en deelt mee in de revenuen. De EU zal door de minderheidsdeelneming geen bezwaren hebben. De positie van TT buiten de samenwerking zal nog sterker worden want automerken buiten het samenwerkingsverband kunnen niet meer bij HERE aankloppen en dus feitelijk alleen nog bij TT terecht.

    Maar ja, het blijven maar zondagse gedachtenspinsels...
  4. Meryntje 26 april 2015 10:39
    quote:

    xynix schreef op 26 april 2015 09:30:

    [...]
    ZO! Dat is wat je noemt een revolutie. Ja, Winterkorn is de man die digitalisering van de wagen vooruit wilde brengen. Ik denk dus goed nieuws voor ons. Waarschijnlijk is hij de man die de contacten en contracten met Apple en TomTom heeft geregeld.

    Nog wat anders.

    Het moge duidelijk zijn dat Justin op de AVA een versterkt "Taco-Apple-signaal" heeft opgevangen. En dan nu een lijstje van Apple/Carplay gerelateerde onderwerpen die we in de afgelopen jaren langs hebben zien komen.

    - TomTom APP voor iPhone (zomer 2009?), met toen even het gevoel dat het vanaf dat moment snel zou gaan, omdat het evident was dat de autosystemen de volgende
    grote markt voor Apple zou kunnen worden (naast TV en later de watch).
    corporate.tomtom.com/releasedetail.cf...

    - Apple maps deal (2012). "Famous shortest press release ever" Dat er geen financiële details bekend werden gemaakt was misschien maar goed, want buiten met data werd er nauwelijks iets betaald. HG gaf wel aan dat het om een strategische samenwerking ging die in een latere fase voor belangrijke inkomsten kon zorgen.
    corporate.tomtom.com/releasedetail.cf...
    www.wsj.com/articles/SB10001424052702...

    - Apple kondigt Carplay aan (maart 2014): "Apple CarPlay is available as an update to iOS 7 and works with Lightning-enabled iPhones, including iPhone 5s, iPhone 5c and iPhone 5. CarPlay will be available in select cars shipping in 2014." Mooi staaltje "bloatware" want nu gaat het dus vanaf 2016 gebeuren.
    www.apple.com/pr/library/2014/03/03Ap...

    - TomTom neemt Peter Overmann in dienst als VP of Technology Strategy (december 2014). "Notably, Peter helped create the WolframAlpha computational knowledge engine, which powers natural language searches in Apple’s Siri and Microsoft’s Bing, among others."
    corporate.tomtom.com/releasedetail.cf...

    - TomTom rolt wel al wereldwijd met de Android APP uit op basis van de NavKit UI (maart 2015). Vreemd genoeg is er nog geen iOS-versie of concrete aankondiging daarvan. In mijn ogen was die wereldwijde launch opmerkelijk laat na de testmarkt-launch in Italië (juni 2014).
    corporate.tomtom.com/releasedetail.cf...

    - Weinig tot geen previews van Apple hoe we ons Maps binnen Carplay zouden moeten voorstellen. Het huidige Maps heeft bij lange na nog niet de user-interface die nodig is voor een goede navigatie-ervaving. Laat staan dat ze voorbereid zijn op nieuwe zaken als hazard alerting.

    - TomTom komt met een HTML5 versie van de online kaarten en navigatie (april 2015). Laat HTML nu toevallig ook de standaard voor Harman zijn in de UI van hun nieuwe infotainment systemen (januari 2014).
    corporate.tomtom.com/releasedetail.cf...
    investor.harman.com/releasedetail.cfm...

    Kortom, een goed verstaander met minimaal een half oor kan samen met de hint van Justin (die eigenlijk toch niemand als echte "hint" kan kwalificeren) weet nu wel dat Carplay in zijn laatste ontwikkelfase is beland, in 2016 zal worden uitgerold en dat er een dikke kans is dat Apple ook voor de UI wel eens zou kunnen kiezen voor de Navkit-HTML5 versie van TomTom, naast uiteraard Traffic abo's die dan gaan lopen. En dat in belachelijk veel wagens!

    Wie weet hield het oktober-januari debacle rond dat Duitse bericht over het VW-contract wel verband met het "omdefiniëren naar Carplay" van de VW-contracten. Dit laatste is wel een wat wilde gok.
    Zou hier nog een konijn uit de hoed komen?

    Bloomberg:
    www.bloomberg.com/news/articles/2015-...

    The combined Porsche-Piech clan controls a 50.7 percent voting stake in VW through family-owned holding company Porsche SE. Lower Saxony, where VW is based, is the second-largest shareholder with a 20 percent stake, followed by Qatar with 17 percent.

    Groet uit Grunn.
  5. [verwijderd] 26 april 2015 10:39
    quote:

    Juun schreef op 26 april 2015 10:19:

    Wat als TT samen met 3 Duitse autobouwers Here overneemt. TT voor 29 % en de autobouwers voor 71 %. ??
    100% ondenkbaar vind ik het niet. Heel misschien zou dit mededingingsautoriteiten kunnen overtuigen?

    Hoe kom jij op die percentages?

    Maar vooralsnog ziet het er voor mij uit alsof dit scenario heeft voorgelegen en al is besproken met Nokia, maar dat Nokia de prijs te laag vond en nu dus een poging doet om de boel open te breken.

    Ja, dit wordt er wel weer zo eentje om te onthouden.
  6. Juun 26 april 2015 10:44
    quote:

    xynix schreef op 26 april 2015 10:39:

    [...]
    100% ondenkbaar vind ik het niet. Heel misschien zou dit mededingingsautoriteiten kunnen overtuigen?

    Hoe kom jij op die percentages?

    Maar vooralsnog ziet het er voor mij uit alsof dit scenario heeft voorgelegen en al is besproken met Nokia, maar dat Nokia de prijs te laag vond en nu dus een poging doet om de boel open te breken.

    Ja, dit wordt er wel weer zo eentje om te onthouden.
    Dat % raakt kant nog wal. Ik kom er zo op, ja werkelijk, het slaat nergens op:
    Naar mijn idee heeft Boskalis op dit moment al 29 % van Fugro in handen (laatste melding was 25 %). En bij 30 % moeten ze een bod uitbrengen op het geheel.
    Dus ik dacht gewoon aan het getal: 29.
  7. Meryntje 26 april 2015 10:55
    quote:

    Meryntje schreef op 26 april 2015 10:39:

    [...]

    Zou hier nog een konijn uit de hoed komen?

    Bloomberg:
    www.bloomberg.com/news/articles/2015-...

    The combined Porsche-Piech clan controls a 50.7 percent voting stake in VW through family-owned holding company Porsche SE. Lower Saxony, where VW is based, is the second-largest shareholder with a 20 percent stake, followed by Qatar with 17 percent.

    Groet uit Grunn.
    Uit het FD:

    Grootaandeelhouder

    Helemaal af van Piëch is Winterkorn overigens nog niet. Piëch behoort net als zijn neef Wolfgang Porsche tot de grootaandeelhouders in de Volkswagen AG. Samen hebben de families Porsche en Piëch een meerderheid in de Porsche Holding, en deze houdt op zijn beurt weer meer dan 50% van de aandelen in Volkswagen.

    Ferdinand Piëch en Wolfgang Porsche zijn beide nazaten van autopionier Ferdinand Porsche, de man die vlak voor de Tweede Wereldoorlog begon met de opbouw van het Volkswagen-concern. Naast Volkswagen gaf Piëch ook leiding aan het merk Audi, waar hij de Audi-Quattro ontwierp. Hij geldt als briljante ingenieur met een handicap: hij heeft last van dyslexie.

    Groet uit Grunn.
  8. [verwijderd] 26 april 2015 16:41
    Wat ik hier nog niet gehoord heb over de AVA is dat TomTom absoluut niet TTT naar de Nasdaq wil brengen.
    'Teveel gedoe' vonden ze het, teveel regeltjes en zo.
    Na een opmerking van iemand daarna: zijn jullie bang voor die regeltjes? kreeg hij als antwoord: nee, maar dit is hoe wij er over denken en zo is het.
    Dat werd gezegd omdat ze dus eigenlijk 'geen zin' hadden om dat te doen, wat aandeelhouderswaarde zou geven, dus werd het maar afgemaakt met: zo is het

    TomTom heeft mijns inziens zich wederom erg arrogant en koppig voorgedaan.
    Jammer dat dat maar niet verbetert, zal de koers zeer veel beter doen als ze het eens anders zouden doen.
    Maar wel veel tijd besteden aan hun beloningen zonder daarvoor prestatie te hoeven verrichten, erg dubbel dus en gaf mij en iedereen in de zaal wel een nare bijsmaak, te merken aan bepaalde opmerkingen daarover uit de zaal.
    Aandeelhouderswaarde creëren zijn ze dus absoluut niet mee bezig, ze remmen het eerder af.
    De stijging van afgelopen tijd is zeker niet aan TomTom te danken, want de VW deal gingen ze ontkennen toen (aandeel donderde daardoor een euro naar beneden), de stijging van de verkoop van HERE is ook niet door hun toedoen.

    Niet willen opsplitsen, niet willen verkopen, geen dividend willen uitbetalen, geen goede toelichting over deals en dergelijke.....dit zijn allemaal dingen waardoor de koers naar mijn idee zeker een paar euro lager staat dan dat die had gestaan als ze wel open staan voor de net genoemde dingen.
    Ik blijf zeggen: TomTom wil de koers (nog) niet omhoog hebben.
    Zal wel belastingtechnisch voordeel hebben.

  9. [verwijderd] 26 april 2015 17:46
    Wagenparkbeheer groeit nu >30%, wereldwijd(zoals met de PNDs jaren geleden)
    Telematics is over 2-4 jaar volgroeid in een dan verzadigde markt met de dan ook daarbij horende natuurlijke prijserosie op de abonnementskosten, NU is dus the moment: verkopen, noteren, afsplitsen.
    Het aandeel kijkt echter maximaal een jaar vooruit, de verzadiging van deze tak gaat zich dus snel aandienen.
    Jammer dat de grootaandeelhouders ook deze kans laten lopen, ook hier de op en ondergang meemaken als leerstof?

    De notering aanhouden om je medewerkers binnen te houden? het ziet er wel naar uit!
    1% aandikking per jaar die >€17 miljoen moeten opbrengen aan regelingen, opties of wat dan ook.....geld opgebracht door de niet rijkelijk bedeelde(meestens) particuliere aandeelhouders....
  10. [verwijderd] 26 april 2015 18:04
    quote:

    paulta schreef op 26 april 2015 17:46:

    Wagenparkbeheer groeit nu >30%, wereldwijd(zoals met de PNDs jaren geleden)
    Telematics is over 2-4 jaar volgroeid in een dan verzadigde markt met de dan ook daarbij horende natuurlijke prijserosie op de abonnementskosten, NU is dus the moment: verkopen, noteren, afsplitsen.
    Het aandeel kijkt echter maximaal een jaar vooruit, de verzadiging van deze tak gaat zich dus snel aandienen.
    Jammer dat de grootaandeelhouders ook deze kans laten lopen, ook hier de op en ondergang meemaken als leerstof?

    De notering aanhouden om je medewerkers binnen te houden? het ziet er wel naar uit!
    1% aandikking per jaar die >€17 miljoen moeten opbrengen aan regelingen, opties of wat dan ook.....geld opgebracht door de niet rijkelijk bedeelde(meestens) particuliere aandeelhouders....
    Ik ben het met eigenlijk niks eens van jou, maar dit is absoluut waar wat je zegt.
    Voorlopig denken de bestuurders alleen nog maar aan hun eigen belang, vanaf de IPO al trouwens.
    Zal dit ooit veranderen?
    Het is er nooit te laat voor!

    By the way, Goddijn heeft bij de AVA de groei van TTT behoorlijk neergehaald, de groei was 25-30% zei hij en niet meer.
    Al met al heb ik WEER een slecht gevoel bij Goddijn, hij blijft alles minimaliseren, voor mij is en blijft dat de conclusie dat hij de koers nog lang niet omhoog wil hebben, en daar helpt hij een handje bij met alles.
    Niet zo gek ook nu we allemaal kunnen zien en weten dat hij steeds voor eigen belang handelt en niet voor die 'vervelende' aandeelhouders die alleen maar klagen en zeuren.
    Echt jammer dat dit maar steeds keer op keer blijkt.
  11. [verwijderd] 26 april 2015 18:16
    @Frietzakje ik hoor alleen maar treurnis verhalen van jou over het management van TT. Er spreekt een enorm wantrouwen uit van zelfverrijking en bewust de boel laag houden omdat ze .....? Misschien denk jij aan een beurs exit.
    Maar wat ik niet begrijp is dat wanneer je zo veel wantrouwen in het management hebt dat je in dit bedrijf wil beleggen. Waarom verkoop je de boel niet gewoon en gaat naar een ander bedrijf?
    Verder je hebt zo'n innige band met HG dat hij zelfs persoonlijk jou komt begroeten, heb je hem toen deze verwijten ook allemaal gemaakt, gewoon lekker eerlijk face2face. Kijk als je dat zou doen dan zou ik jou een vent vinden nu maak je op mij een heel achterbakse indruk.
  12. [verwijderd] 26 april 2015 18:18
    quote:

    Frietzakje schreef op 26 april 2015 18:04:

    [...]
    Ik ben het met eigenlijk niks eens van jou, maar dit is absoluut waar wat je zegt.
    Voorlopig denken de bestuurders alleen nog maar aan hun eigen belang, vanaf de IPO al trouwens.
    Zal dit ooit veranderen?
    Het is er nooit te laat voor!

    By the way, Goddijn heeft bij de AVA de groei van TTT behoorlijk neergehaald, de groei was 25-30% zei hij en niet meer.
    Al met al heb ik WEER een slecht gevoel bij Goddijn, hij blijft alles minimaliseren, voor mij is en blijft dat de conclusie dat hij de koers nog lang niet omhoog wil hebben, en daar helpt hij een handje bij met alles.
    Niet zo gek ook nu we allemaal kunnen zien en weten dat hij steeds voor eigen belang handelt en niet voor die 'vervelende' aandeelhouders die alleen maar klagen en zeuren.
    Echt jammer dat dit maar steeds keer op keer blijkt.

    Ik hoor weinig negatieve geluiden over de ava, maar als ik jou hoor, heeft goddijn het gedaan bij jou. Hij probeert volgens jou, de koers bewust laag te houden. Waarom zou hij dat doen. Ik kan zeggen, dat ik het bestuur van TomTom juist zeer transparant vind. Omdat hij geen dividend wil uitkeren? Omdat jij vind dat ze teveel bonussen krijgen? Onzin.....iedereen mag er het zijne van vinden, maar met bepaalde dingen van jou, ben ik het zeker niet eens....
  13. [verwijderd] 26 april 2015 18:21
    quote:

    gerard_ecb schreef op 26 april 2015 18:16:

    @Frietzakje ik hoor alleen maar treurnis verhalen van jou over het management van TT. Er spreekt een enorm wantrouwen uit van zelfverrijking en bewust de boel laag houden omdat ze .....? Misschien denk jij aan een beurs exit.
    Maar wat ik niet begrijp is dat wanneer je zo veel wantrouwen in het management hebt dat je in dit bedrijf wil beleggen. Waarom verkoop je de boel niet gewoon en gaat naar een ander bedrijf?
    Verder je hebt zo'n innige band met HG dat hij zelfs persoonlijk jou komt begroeten, heb je hem toen deze verwijten ook allemaal gemaakt, gewoon lekker eerlijk face2face. Kijk als je dat zou doen dan zou ik jou een vent vinden nu maak je op mij een heel achterbakse indruk.

    Je hebt op mij 'een achterbakse' indruk zoals jij het benoemd, maar dat komt omdat Justin zo gemeen mij zwart maakt.
    Ik heb ZEKER Goddijn mijn ongenoegen gezegd, dus ik hoop dat je dat 'achterbakse' wilt terugnemen, als jij ook zo'n vent bent.
    Ik heb er een getuige van, ook hier van het forum, want die stond ernaast en hoorde alles.
    Ik heb WEL de ballen om Goddijn aan te spreken, Justin elke keer niet.
    Dus om met jouw woorden te spreken zou je dus eerder Justin achterbaks moeten noemen.
    Fijn toch al die bemoeizucht van velen hier die er niet bij waren, nooit een AVA hebben meegemaakt en gelijk tot beschuldigen overgaan.
    Maar goed, zo is het nou eenmaal helaas.

    Ik kan jou verzekeren dat alles wat ik hier zeg klopt en ik niks verzin of afzwak zoals velen hier.
  14. [verwijderd] 26 april 2015 18:25
    quote:

    Girakian2 schreef op 26 april 2015 18:18:

    [...]

    Ik hoor weinig negatieve geluiden over de ava, maar als ik jou hoor, heeft goddijn het gedaan bij jou. Hij probeert volgens jou, de koers bewust laag te houden. Waarom zou hij dat doen. Ik kan zeggen, dat ik het bestuur van TomTom juist zeer transparant vind. Omdat hij geen dividend wil uitkeren? Omdat jij vind dat ze teveel bonussen krijgen? Onzin.....iedereen mag er het zijne van vinden, maar met bepaalde dingen van jou, ben ik het zeker niet eens....
    Jij zat zeker bij de AVA ook? (Ik denk het niet)
    Of heb je nu een mening naar wat je hier leest van bepaalde personen?
    En dat is dan gelijk de waarheid?.
    Alles in de kranten klopt ook?
    Ieder zijn mening, ik praat uit eigen ervaringen en niet uit 'opgedrongen' meningen van anderen.
  15. [verwijderd] 26 april 2015 18:29
    quote:

    Frietzakje schreef op 26 april 2015 18:25:

    [...]
    Jij zat zeker bij de AVA ook? (Ik denk het niet)
    Of heb je nu een mening naar wat je hier leest van bepaalde personen?
    En dat is dan gelijk de waarheid?.
    Alles in de kranten klopt ook?
    Ieder zijn mening, ik praat uit eigen ervaringen en niet uit 'opgedrongen' meningen van anderen.
    Nee, ik neem jou gedachte zeker ook mee....maar de algemene toon over de ava is niet zo negatief, als jij hem hier voorspeigelt. Maar goed, ik ben inderdaad niet geweest, en heb dus geen idee, wat dat betreft heb je zeker gelijk.
    Ik waardeer je mening, maar probeer te achterhalen, waarom je zo over goddijn denkt.....
    Bekijk het iig van twee kanten, ook wat betreft het dividend.

    Waarom hebben ze het krediet pas aangepast naar 250 miljoen? Misschien, zit er wel een grotere overname aan te komen, en zou dit alles kunnen verklaren....we zullen zien....succes iig!!
  16. [verwijderd] 26 april 2015 18:31
    quote:

    Frietzakje schreef op 26 april 2015 18:21:

    [...]
    Je hebt op mij 'een achterbakse' indruk zoals jij het benoemd, maar dat komt omdat Justin zo gemeen mij zwart maakt.
    Ik heb ZEKER Goddijn mijn ongenoegen gezegd, dus ik hoop dat je dat 'achterbakse' wilt terugnemen, als jij ook zo'n vent bent.
    Ik heb er een getuige van, ook hier van het forum, want die stond ernaast en hoorde alles.
    Ik heb WEL de ballen om Goddijn aan te spreken, Justin elke keer niet.
    Dus om met jouw woorden te spreken zou je dus eerder Justin achterbaks moeten noemen.
    Fijn toch al die bemoeizucht van velen hier die er niet bij waren, nooit een AVA hebben meegemaakt en gelijk tot beschuldigen overgaan.
    Maar goed, zo is het nou eenmaal helaas.

    Ik kan jou verzekeren dat alles wat ik hier zeg klopt en ik niks verzin of afzwak zoals velen hier.

    Dus jij hebt hem gezegd dat hij uitsluitend voor zichzelf bezig is en zichzelf aan het verrijken is over de rug van de aandeelhouders? Als dat zo is dan ben je een kerel. Maar dat mag je dan even hier bevestigen.
    Overigens heeft mijn indruk over jou niets maar dan ook helemaal niets met Justin te maken. Dit heeft uitsluitend met jouw Posts te maken en van niemand anders.
  17. [verwijderd] 26 april 2015 18:42
    quote:

    Frietzakje schreef op 26 april 2015 18:21:

    [...]
    Je hebt op mij 'een achterbakse' indruk zoals jij het benoemd, maar dat komt omdat Justin zo gemeen mij zwart maakt.
    Ik heb ZEKER Goddijn mijn ongenoegen gezegd, dus ik hoop dat je dat 'achterbakse' wilt terugnemen, als jij ook zo'n vent bent.
    Ik heb er een getuige van, ook hier van het forum, want die stond ernaast en hoorde alles.
    Ik heb WEL de ballen om Goddijn aan te spreken, Justin elke keer niet.
    Dus om met jouw woorden te spreken zou je dus eerder Justin achterbaks moeten noemen.
    Fijn toch al die bemoeizucht van velen hier die er niet bij waren, nooit een AVA hebben meegemaakt en gelijk tot beschuldigen overgaan.
    Maar goed, zo is het nou eenmaal helaas.

    Ik kan jou verzekeren dat alles wat ik hier zeg klopt en ik niks verzin of afzwak zoals velen hier.

    Ik kan een heel eind met jou meegaan. Goddijn heeft een keer in het NRC gezegd dat hij aandeelhouders zo vermoeiend vindt, terwijl 'wij' hem met de emissie wel van de ondergang hebben gered. Ook het idee dat Justin meerdere petten draagt zal er bij mij nooit uitgaan. Op de één of andere manier speelt hij nooit helemaal open kaart. Hoeft allemaal ook niet, alleen is het jammer dat hij die indruk wel graag wekt. Iedereen zit in TT voor zijn eigen belangen en strategieën.

    Dat Justin naast zijn vaste baan zoveel tijd heeft om zich in TT te verdiepen en de aandrang voelt om dat op dit forum (zelfs tijdens zijn vakantie in Thailand) met ons te delen is in ieder geval voor mij vaak nuttig geweest, zijn halve waarheden over zijn posities en belangen neem ik dan graag voor lief. Daar ben ik zelf wel eerlijk in en dat is inhoudelijk de enige bijdrage die ik hier kan leveren. Van sommige mensen heb ik het idee dat ze mij soms met succes gevolgd zijn.

    Om heel eerlijk te zijn weet ik nog steeds niet precies wat 'deferred revenue' betekent, terwijl dat van levensbelang schijnt te zijn bij en voor TomTom. Ik beleg op gevoel, emotie en stemming. Mede dankzij Justin is die op het moment erg positief bij TomTom en blijft het geld binnenstromen op mijn spaarrekening. En daar gaat het mij om.
177 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 9 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom onderliggend sterk en vooruitzichten zijn goed

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links