Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Lufthansa vliegt weer normaal na staking ZONDAG 22 MAART 2015, 10:14 uur | 68 keer gelezen FRANKFURT (AFN/DPA) - Na vier stakingsdagen heeft de Duitse luchtvaartmaatschappij Lufthansa zondag het normale vluchtschema grotendeels hervat. De maatschappij moest de afgelopen dagen naar eigen zeggen 74 van de 160 geplande langeafstandsvluchten schrappen, waardoor 20.000 passagiers gedupeerd werden. Van de vrachtvluchten verviel 20 procent. De top van Lufthansa kan nog niet opgelucht ademhalen, want het arbeidsconflict is nog niet opgelost. De piloten van de maatschappij strijden tegen plannen om hun pensioenleeftijd te verhogen. De pilotenvakbond heeft gezegd stakingsacties 24 uur van tevoren aan te kondigen. Het is nog niet bekend of de piloten maandag het werk weer zullen neerleggen
Willem 007 schreef op 21 maart 2015 20:36 :
Dus daar hebben ze het zelfde gelazer als bij de KLM maar in die zin dat ze ageren tegen hun eigen directie terwijl de KLM werknemers de strijd voeren tegen de Franse directie plannen van Air France.
Ook de Duitsers zijn te duur.
KLM krijgen dus weer meer passagiers.
We zien het maandag wel op de borden een plus erbij.
Graag reactie Voda.
Bij voorbaat dank alvast.
de kat.
Hallo Willem, Het zou zomaar kunnen dat er meer passagiers bijkomen. Een plus op de borden? Ik denk het wel, Air France blijft wat achter. Succes verder met dit aandeel. Groet, Hans
voda schreef op 22 maart 2015 16:22 :
[...]
Hallo Willem,
Het zou zomaar kunnen dat er meer passagiers bijkomen. Een plus op de borden? Ik denk het wel, Air France blijft wat achter.
Succes verder met dit aandeel.
Groet,
Hans
Geachte VODA, Bedankt voor jouw reactie en ik lees graag jouw commentaren. de kat.
Duits passagiersvliegtuig neergestort in zuiden Frankrijk Gepubliceerd: 24 maart 2015 11:36 Laatste update: 24 maart 2015 11:38 Een Airbus A320 van vliegmaatschappij Germanwings is dinsdag neergestort in het zuiden van Frankrijk. Dat melden diverse Franse media. Het toestel zou onderweg zijn van Barcelona naar Dusseldorf. De eerste brokstukken van het toestel zouden al gevonden zijn. De A320 is een groot passagierstoestel met 174 stoelen.
weer actie 200 grondpersoneel in actie je wordt er schijt ziek van. n
Nu ff medeleven met de slachtoffers en niks doms uitroepen over geld en koers a.u.b.
Patience schreef op 24 maart 2015 12:01 :
weer actie 200 grondpersoneel in actie je wordt er schijt ziek van. n
O ja LUL,denk een aan al die gezinnen!!!!!! Er word een vrijwillige vertrekregeling aangeboden waar de honden geen brood van lusten.
RON737 schreef op 24 maart 2015 12:35 :
[...]
O ja LUL,denk een aan al die gezinnen!!!!!!
Er word een vrijwillige vertrekregeling aangeboden waar de honden geen brood van lusten.
is goed kut.
Luchtvaartmaatschappijen kelderen op stijging olieprijs AMSTERDAM (Dow Jones)--Aandelen van luchtvaartmaatschappijen dalen wereldwijd, terwijl olieprijzen oplopen met escalerende gevechten in Yemen, en het Franse OM aankondigde dat de co-piloot van Germanwings vlucht 9525 dinsdag opzettelijk het vliegtuig in de Franse Alpen liet crashen. American Airlines, United Continental en Delta Air Lines verliezen alledrie circa 1,5%, terwijl Deutsche Lufthansa en Ryanair rond de 3% verliezen. Air France-KLM (AF.FR) staat meer dan 2% in het rood. Aandelen stonden de afgelopen dagen onder druk doordat de olieprijs herstelde en beleggers zich zorgen beginnen te maken over repercussies, nu meer details aan de oppervlakte komen omtrent de crash van de Germanwings vlucht. (EPR) Door Ellen Proper; Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200;
EasyJet voorziet sterkere prestatie dankzij gunstige valuta-effecten AMSTERDAM (Dow Jones)--De Europese low-budget luchtvaartmaatschappij EasyJet PLC (EZJ.LN) verwacht een betere prestatie over de eerste helft van dit jaar dan het concern eerder aangaf als gevolg van valuta-schommelingen in het voordeel van de luchtvaartmaatschappij. EasyJet verwacht nu een verlies voor belasting van tussen de GBP5 miljoen en GBP10 miljoen over de eerste zes maanden van 2015 die eindigen op 31 maart. Eerder ging het concern uit van een verlies voor belasting van tussen de GBP10 miljoen en GBP30 miljoen. Door Rory Gallivan; vertaald en bewerkt door Ellen Proper; Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; ellen.proper@wsj.com
Easyjet gaat concurrentie verder aan met lancering 26e hub op Schiphol Door Ellen Proper Van DOW JONES NIEUWSDIENST AMSTERDAM (Dow Jones)--Het Britse Easyjet Plc (EZJ.LN) beoogt een lange-termijn betrokkenheid bij Amsterdam, zegt topvrouw Carolyn McCall van de prijsvechter, die de concurrentie met Europese luchtvaartmaatschappijen dinsdag verder heeft inzet met de lancering van een 26e basis op de Amsterdamse luchthaven Schiphol, thuishub van Air France-KLM (AF.FR). Easyjet opende dinsdag in aanwezigheid van president en CEO Jos Nijhuis van Schiphol Group zijn basis op Schiphol, waarmee de Britse luchtvaartmaatschappij permanent vier eigen vliegtuigen op de Nederlandse luchthaven parkeert, en de concurrentie aangaat met Schiphol's meest prominent aanwezige luchtvaartmaatschappij Air France-KLM (AF.FR). Conflicten hadden er al plaatsgevonden tussen de twee rivalen, aangezien Easyjet de prijsverschillen aanvocht die Schiphol hanteert voor overstappende passagiers, het overgrote deel van Air France-KLM's klantenbestand, en vertrekkende passagiers, ofwel Easyjet's klantenbestand. Het oordeel werd in het nadeel van Easyjet beslecht, maar dat weerhield de luchtvaartmaatschappij er niet van een operationele basis te openen op Schiphol. In tegenstelling tot andere low-cost maatschappijen is Easyjet op de grootste Europese luchthavens aanwezig, wat ondersteunend is voor het aantrekken van zakenreizigers, iets dat een sterke opleving zag sinds sinds McCall het aantrekken van zakenreizigers als belangrijke strategie inzette, toen zij op 1 juli 2010 als chief executive officer aantrad. Bij de aankondiging in juli een basis op Schiphol te openen kondigde Easyjet aan 3 vliegtuigen permanent op Schiphol te parkeren, maar CEO Mccall kondigde dinsdag de toevoeging van een vierde vliegtuig aan, wat 40 aanvullende banen moet opleveren op de eerder aangekondigde 120 banen. "Indirecte werkgelegenheid wordt geschat op 3.500-4.500 banen", aldus Easyjet. Easyjet opereerde voor het openen van de basis dagelijks ruim 40 vluchten op Amsterdam, maar die toestellen moesten daar 's avonds altijd weer vertrekken, omdat geen goede tarieven overeengekomen konden worden. Met het veroveren van een basis op Schiphol moet het aantal easyjet-passagiers met ongeveer 600.000 toenemen, een stijging van circa 16% ten opzichte van het huidige aantal passagiers op Schiphol van 3,6 miljoen, waarvan een derde zakenreizigers. Door de opening van de basis zijn tot nu toe 9 nieuwe bestemmingen mogelijk gemaakt, wat een stijging markeert van 20 naar 29. Door Ellen Proper; Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; ellen.proper@wsj.com
Vraag naar vliegreizen in eurozone trekt aan DONDERDAG 2 APRIL 2015, 11:17 uur | 114 keer gelezen GENÈVE (AFN) - Hoewel de economische groei in de eurozone aan de zwakke kant blijft, trekt de vraag naar vliegreizen aan. Dat meldde de internationale luchtvaartorganisatie IATA donderdag bij de presentatie van de vervoersstatistieken over de maand februari. Ook wereldwijd zat de vraag naar vliegtickets sterk in de lift, mede dankzij de extra passagiersstromen die het Chinese nieuwjaarsfeest in Azië op gang bracht. Vorig jaar viel dat feest in januari. Het passagiersvervoer nam toe met 6,2 procent ten opzichte van februari 2014, na een groei met 4,5 procent op jaarbasis in januari. Met name in Azië deden luchtvaartmaatschappijen fiks betere zaken dan een jaar eerder. Daar lag het passagiersvervoer zo'n 10 procent hoger. In het Midden-Oosten steeg de vraag met 8,7 procent. Dat bewijst volgens IATA dat de economieën in die regio relatief goed bestand zijn tegen de sterke daling van de olieprijzen de afgelopen tijd. De stagnerende economie in Brazilië heeft vooralsnog weinig nadelige gevolgen voor de reislust. De ticketverkoop lag in die belangrijke groeiregio 7,4 procent hoger dan een jaar eerder. Noord-Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen zagen de vraag met 3,5 procent toenemen, hun Europese branchegenoten met 4,8 procent.
Burlage heeft nog gelijk ook! 2 apr 2015 - 15:57 Arnold Burlage: Ruziemaker Schipholtopman Jos Nijhuis wil geen Luchtvaarttafel. Hij heeft geen zin om weer met de luchtvaartsector aan een tafel te zitten voor het spreken over problemen en plannen. Jos vindt dat hij het goed doet en gaat tot nu toe met niemand in debat - ik daag hem uit. Hij beantwoordt het liefst geen vragen, dat past niet in zijn dictatoriale aanpak rond Schiphol en vooral Lelystad Airport. Jos Nijhuis laat ook de presentatie van zijn jaarcijfers plannen op precies hetzelfde moment als de presentatie van de jaarcijfers van Air France-KLM in Parijs, waar zich dan alle luchtvaartdeskundige journalisten en analisten bevinden. Hij organiseert de recente overhandiging van de vergunning voor de aanleg van Lelystad Airport - uitnodiging 24 uur tevoren - als het merendeel van de luchtvaartjournalisten zich boven de oceaan bevindt op de terugweg van een KLM-openingsvlucht naar Bogota. Jos Nijhuis duldt geen kritische kanttekeningen en vragen, maakt dan steevast ruzie. Hij deed dat met oud KLM-president Peter Hartman aan wie hij een verkeerde trof en hij doet dat met kritische journalisten, die steevast op zijn lijst van persona non grata worden gezet. En hij deed dat nog onlangs met René Klawer, de voorzitter van VNO-NCW West, koninklijk onderscheiden wegens grote verdiensten voor reis- en luchtvaartwereld, tegen wie hij in een zaal vol luchtvaartpubliek sneerde: "Ik zie u alleen maar op feesten en partijen." En weer had de Schiphol-directeur er een legertje vijanden bij. Jos Nijhuis is een ruziemaker, geen teamspeler, zo valt ook te horen in zijn managementteam. Intussen legt de in de luchtvaartsector aangeduide 'Schrik van Schiphol' het fundament voor de verzwakking van onze nationale luchthaven. Hij doet dat met de aanleg van een spookluchthaven bij Lelystad. Kosten zeker 200 miljoen euro. De hele luchtvaartsector is tegen, geen maatschappij wil er heen, al laat een enkele maatschappij 'enige' belangstelling uit concurrentieoverwegingen blijken. Hij zet de plannen door, doet dat door geen rekening te houden met de enorme bedreigingen en opkomst van de luchthavens in het Midden Oosten en niet te vergeten Istanboel. Hij doet dat ook met het weigeren deel te nemen aan een Luchtvaarttafel, onder de koepel van VNO NCW, om in een bepleite hechte samenwerking van luchthaven, luchtverkeersleiding, luchtvaartmaatschappijen en overheden de concurrentiepositie van mainport Schiphol, waar maar mogelijk veilig te stellen. Jos Nijhuis, niet gespeend van doorwrochte luchtvaartkennis, houdt niet van meedenkers en pottenkijkers. Jos duldt als accountant geen tegenspraak. Eén en één is twee en de rendementseis van 6,7 procent opgelegd door de minister van Financiën, Jeroen Dijsselbloem, wordt gehaald. Dus waarom gezeurd over de toekomst van banenmotor Schiphol op lange termijn? De daders liggen dan op het kerkhof of in een hangmat op de Vanuatu Eilanden. Of voor de luchtvaart en vreemd genoeg niet Schiphol-verantwoordelijke staatssecretaris Wilma Mansveld alle kaalslag, die zij in de luchtvaartsector aanricht, mag worden aangerekend, begint twijfelachtig te worden. Of deze 'lady in black', symbolisch of niet, met al haar hoofdpijndossiers - milieu, luchtvaart, spoorwegen en andere ellende - nog wel competent en toerekeningsvatbaar is, is de vraag die breed in de luchtvaartsector wordt gesteld. Je zou er uiteindelijk ook gestoord van worden met alle problemen terwijl je baas, minister Melanie Schultz van Haegen, nummerborden met de nieuwste cijfer/lettercombinatie op auto's schroeft of chauffeurloze autootjes demonstreert. Zo'n baan wil iedereen wel. Of loopt Wilma aan de hand van ambtenaren, waartoe gemakshalve ook Schiphol president Jos Nijhuis maar moet worden gerekend, als een olifant door de zorgvuldig opgebouwde porseleinkast. Zo hier en daar douceurtjes en succesjes achterlatend voor politieke vriendjes. Neem oud-PvdA milieuminister en luchtvaarttegenstander Hans Alders, die de aan zijn tafel eerder gestelde limiet voor Schiphol zomaar zag zakken van 510.000 vluchten naar 500.000 vluchten. Of het het stads- en provinciebestuur van Groningen, dat met de vrijwel zekere dood van de luchthaven bij Eelde van geluidsoverlast en een zorgenkindje wordt verlost. Wilma maakt iedere regioluchthaven namelijk verantwoordelijk voor de kosten van luchtverkeersleiding. Groningen Eelde Airport sloeg terecht direct alarm. De kosten worden daardoor zo hoog, dat vrijwel zeker sprake is van de doodsteek voor het noordelijke vliegveld. Zo help je dus een luchthaven om zeep. En tegelijk een leuke verrassing voor alle socialistische vriendjes in Groningen, waar de staatssecretaris politiek is opgegroeid. In the war you never leave a friend behind! Lelystad is nu eenmaal een prestigeproject, aanvankelijk van de Schiphol-topman, die sinds zijn aantreden een spoor van ruzie heeft getrokken. Later ook een prestigeproject van Wilma Manveld en haar, met weinig luchtvaart-dna begenadigde, top blindelings voor de Lelystad-plannen liet meeslepen. Voor alle duidelijkheid: nu betalen alle luchthavens in Nederland gezamenlijk de kosten van de luchtverkeersleiding. Schiphol betaalt dus ook mee in Eelde en dat wil Schiphol niet meer. En dat wekt geen verbazing, want Schiphol probeert met alle middelen Lelystad Airport aan de praat te krijgen, wat vrijwel zeker niet gaat lukken. En dan is Groningen Airport Eelde een sta-in-de-weg. Zo doe je dat dus in een bananenrepubliek en dus ook in Nederland. De politiek? Simpel, die wachten na de Fyra voor dit nieuwe prestigeobject Lelystad Airport gewoon op een volgende parlementaire enquete. Komen ze weer iedere dag op TV. Arnold Burlageaburlage@reismedia.nl
Frans vliegverkeer krijgt last van staking DINSDAG 7 APRIL 2015, 14:10 uur | 143 keer gelezen PARIJS (AFN/BLOOMBERG) - Een staking van luchtverkeersleiders treft woensdag een groot deel van het vliegverkeer van en naar Frankrijk. Dat liet de Franse luchtvaartautoriteit DGAC dinsdag weten. De toezichthouder heeft luchtvaartmaatschappijen gevraagd 40 procent van de geplande vluchten te schrappen. De Franse vakbond voor luchtverkeersleiders SNCTA riep zijn leden afgelopen vrijdag op te gaan staken. De eerste staking moet plaatsvinden op 8 en 9 april. Vervolgens zouden de luchtverkeersleiders hun werk van 16 tot en met 18 april en van 29 april tot en met 2 mei moeten neerleggen. KLM verwacht weinig tot geen last te hebben van de staking. Als er al sprake is van enige hinder, dan blijft dat beperkt tot minimale vertragingen. Er hoeven geen vluchten te worden geannuleerd, zei een woordvoerster.
Heeft iemand een link naar dit rapport? svp.www.bolero.be/nl/analyse-en-inzicht/t... Europese luchtvaartsector in de kijker bij JP MorganDeel deze pagina: We kregen deze ochtend een rapport van J.P. Morgan onder de ogen over de Europese luchtvaartsector. Het Amerikaanse beurshuis trekt daarin duidelijk de kaart van de lage-kostenmaatschappijen, die volgens hen een “superieur risico-rendementsprofiel” hebben tegenover andere maatschappijen. Wat is het effect? Air-France KLM wordt verlaagd van “overweight” naar “underweight”. Ook Lufthansa en IAG worden van de kooplijst gehaald en verlaagd naar een “neutraal”-advies. De reden: competitie uit het Midden-Oosten (denk aan Qatar Airways en Etihad). Welke aandelen vallen dan wel in de gratie? Het advies van Ryanair wordt verhoogt van “neutraal” naar “overweight”. De opvolging van Wizz Air gestart met een “overweight”-advies. Concurrent Easyjet blijft op “overweight” staan. De reden: continue groei gekoppeld aan een sterk kostenmanagement. Vooralsnog blijf ik short op AF/KL lza
Verkeersleidersstaking legt helft van Franse vluchten plat AMSTERDAM (Dow Jones)--De aanhoudende staking van Franse luchtverkeersleiders zal donderdag op last van de Franse luchtvaartautoriteit de helft van alle vluchten in Frankrijk aan de grond houden, als de acties dan de tweede dag ingaan. Een vijfde vakbond van luchtverkeersleiders zei woensdag dat haar leden zich donderdag bij de staking aansluiten, meldt de luchtvaartautoriteit, die toevoegt te verwachten dat de vluchtverstoringen over het hele land verspreid zullen plaatsvinden. Air France-KLM (AF.FR) gaf dinsdag nog aan lange afstandsvluchten zo veel mogelijk doorgang te laten vinden, door vooral korte en middellange afstandsvluchten te annuleren. Het aantal vluchtannuleringen naar en vanaf Franse luchthavens bedraagt woensdag al circa 40%. Passagiers wordt aangeraden contact met hun luchtvaartmaatschappij of boekingsagent op te nemen, om de status van het vluchten te checken. KLM biedt passagiers op zijn website voor eigen vluchten op woensdag of donderdag, maar ook voor vluchten van joint venture partners Air France en Delta Air Lines, gratis omboekingen aan naar vluchten op andere data of naar andere bestemmingen. Door Inti Landauro en Bart Koster; Dow Jones Nieuwsdienst; +31 20 571 5201; bart.koster@wsj.com
Easyjet vervoert meer passagiers in maart AMSTERDAM (Dow Jones)--De Britse luchtvaarder EasyJet plc (EZJ.LN) heeft op jaarbasis 7,5% meer passagiers vervoerd in maart. In totaal vervoerde de low-cost luchtvaartmaatschappij 5.490.337 passagiers. Het effect van het vliegtuigongeluk bij Germanwings van twee weken geleden is niet direct uit de cijfers op te maken, maar besloeg ook enkel de laatste dagen van maart. In februari werden 4.491.425 passagiers vervoerd, bleek uit de cijferpublicatie over februari destijds. Dit betrof een stijging van 6,1% op jaarbasis. De bezettingsgraad, het percentage van de passagiers in verhouding tot het totaal aantal beschikbare stoelen in het vliegtuig, kwam toen uit op 90,9%, versus 92,6% in maart. Analisten spreken van indrukwekkende resultaten boven verwachting, zowel voor de passagierstoename en de versterking van de bezettingsgraad en kijken nu uit naar de capaciteitsgroei in de tweede helft van 2015. De capaciteitsgroei bleef in de ogen van analisten iets achter in maart wanneer rekening houdend met de guidance voor het eerste halfjaar. Door Ellen Proper; Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; ellen.proper@wsj.com
Staking Franse luchtverkeersleiding zorgt ook donderdag voor problemen AMSTERDAM (Dow Jones)--Ook donderdag wordt er gestaakt door Franse luchtverkeerleiders, waardoor de Franse luchtvaartautoriteit vliegmaatschappijen heeft opgedragen 50% van hun vluchten te schrappen. Air France-KLM (AF.FR) onderdeel Air France maakte woensdag bekend dat men donderdag de lange afstandsvluchten volledig zal uitvoeren, terwijl de helft van de middellange afstandsvluchten van en naar Parijs-Charles de Gaulle wordt uitgevoerd. Het onderdeel HOP! zal 25% van zijn vluchten van en naar Orly uitvoeren en 40% van de vluchten van en naar Franse provinciale luchthavens. Woensdag schrapte Air France al 40% van zijn middellange afstandsvluchten en werd er ook door HOP! minder gevlogen. Door Dow Jones Nieuwsdienst; +31 20 5715 200; amsterdam@wsj.com
Nogmaals: Heeft iemand een link naar dit rapport? svp.www.bolero.be/nl/analyse-en-inzicht/t... Europese luchtvaartsector in de kijker bij JP MorganDeel deze pagina: lza
Noorse pilotenstaking kostte 41 miljoen euro VRIJDAG 10 APRIL 2015, 10:31 uur | 73 keer gelezen OSLO (AFN) - De recente pilotenstaking bij Norwegian Air Shuttle heeft de luchtvaartmaatschappij omgerekend krap 41 miljoen euro gekost. Dat maakte de Noorse onderneming vrijdag bekend. De piloten legden eind februari voor ruim een week het werk neer omdat ze zich zorgen maakten over verslechterde arbeidsvoorwaarden in Noorwegen, Zweden en Denemarken als gevolg van kostenbesparingen. Uiteindelijk werd 10 maart een nieuw loonakkoord bereikt tussen de vakbond en Norwegian Air met een looptijd van drie jaar. Door de staking daalde het aantal passagiers van de onderneming in maart met 4,4 procent in vergelijking met een jaar eerder tot 1,7 miljoen reizigers.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)