Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Uitstel gesprek Mansveld met Air France-KLM

Lees over dit aandeel ook

  1. 03 apr IATA: luchtvrachtvervoer blijft goed groeien 1
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. relpinda 3 maart 2015 19:35
    @Zepolna.

    Ach welnee. KLM gaat niet zo gauw kapot hoor. Alleen losweken van die Fransen zal niet snel gebeuren, moet er heel wat meer a.d.h. zijn en een hele dikke buidel met poen. Welnu dat laatste is hier in Europa niet aanwezig en de koers staat nog veel te hoog voor de olie-carriers.

    Dus beide zijn tot elkaar gedoemd! En vwb KLM die medew. die willen nog wel hoor, die zullen alles op alles zetten om die blauwe trots in de lucht te houden.

    Ja er zal VEEL MEER van die AF-medew. moeten afkomen en de AF-directie moeten nu eens met plannen komen.
    Bram Graber gaat het karwei van Erik Varwijk afmaken met nog zo zijn eigen ideeën, dus daar wordt veel van verwacht.

    Vergeet niet dat er al giga veel processen op orde zijn, klaar zijn voor de toekomst! Het is nu alleen nog wachten op het chauvinistisch gedrag van de NEDERLANDERS, want dat is helaas altijd maar zeer beperkt. Wel vooraan staan om kritisch te zijn. En halen wat er te halen valt.

    Laatst een verhaal van een aantal mensen die met Ryan Air vanuit Ned. naar Londen wilde. Ja echt heel goedkoop ticket, kan KLM niet tegen op. Maar ze vergaten dat ze eerst met de trein naar Eindhoven moesten. Aangekomen te Stanstad, geen aansluiting meer naar Londen, wachten tot de volgende ochtend, slapen op de airport. om dan uiteindelijk met de trein naar Londen te kunnen. Ochtendje winkelen (compleet gebroken) om dan met de trein weer naar Stanstad te reizen om op tijd het vliegtuig van Raynair te halen naar EIN. en vandaar weer met de trein naar AMS.

    Per saldo net zo veel geld aan vervoer kwijt geweest als direct met KLM AMS/LHR en ov. naar het Centrum en veel minder ongewenste/wachttijdtijd kwijt geweest.
    Maar nee hoor, we moeten zo goedkoop mogelijk want dat staat stoer tegenover de familie en kennissen!!
    Je gaat toch zeker niet te veel betalen!!

    Net zo als dat verhaal van Philips Cargo die met zg. expediteurs in zee ging om hun vracht met andere carriers te vervoeren dan die DURE KLM toch. hahahha in de boot genomen, per saldo veel meer geld gekost!

    En zo zijn er nog legio vb te noemen.

    lza
  2. [verwijderd] 3 maart 2015 19:49
    Ik hoop het IZA...KLM is altijd een mooi goed rendabel bedrijf geweest, maar het ziet er allemaal wel erg donker uit. En ja...de fransen die doen niks....alle ontslagen vallen in NL...dus Schiphol gaat het ook merken. ik weet het niet...eerst zien dan geloven. Die fransen zijn er niet zomaar uit en de fransen zijn hele slechte crisis-managers, dus ik heb weinig vertrouwen in het bedrijf onder leiding van deze fransen. Met een Nederlander aan het roer zou veel anders zijn...en dan geloofde ik er nog wel in....ik ben er bang voor dat het allemaal een langzame dood sterft.
    Behalve Transavia...die gaat als budget-dichter wel overleven.
4 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,398 17:35
+0,184 +2,00%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links