Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,934 23 apr 2024 17:35
  • -0,151 (-1,50%) Dagrange 9,934 - 10,145
  • 1.126.343 Gem. (3M) 1,8M

AF - KLM januari 2015

71 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 | Laatste | Omlaag ↓
  1. gerrit 69 20 januari 2015 02:30
    quote:

    moneymaker schreef op 15 januari 2015 16:22:

    morgen goed nieuws en knallen naar de 8.50 en doorbreken naar de 12.00
    zoals Nico Bakker zegt
    een Kop Schouderformatie in de maak
    Hopelijk geen schouder om op uit te huilen.
    Zelf acht ik de kans op een grote aandelen-emissie nog steeds erg groot bij AF-KLM.
    De balans met de hoge schulden is nu niet bepaald een motief om in het aandeel te beleggen.
    Na 4 jaar van dikke verliezen staat het water echt wel aan de lippen.
    Ook voor dividend hoeven beleggers de komende twee jaar niet op te rekenen.
    Net als bij V&D zal er salaris ingeleverd moeten worden en daar zullen piloten ook de verantwoording voor moeten nemen.
    Het blijft dus een aandeel met een groot gok gehalte.


  2. [verwijderd] 20 januari 2015 15:29
    het wordt nu nog 1 beetje in de lucht gehouden door infrastructuur, maar klm en schiphol kan beter de stekker uit. allemaal belastinggeld verspilling. van alle banen kunnen ze 1 mooi natuurpark maken en het 1e baantje mooi gebruiken voor regionaal. het is allemaal de schuld van infrastructuur stel uilskuikens, ongehoord.

    stuur de boerenleenbank er maar op af, die weten wel hoe ze dit varken moeten killen.
  3. [verwijderd] 30 januari 2015 14:10
    lees in de nrc/ het handelsblad 30-01 opinie brieven pag 17

    Overname

    KLM gaat op in Air France

    Menno Tamminga snijdt een interessant thema aan (NRC, 27 januari). Parijs komt politiek en economisch op voor het belang van Air France, terwijl staatssecretaris Mansveld beweert dat zij geen invloed heeft op de positie van KLM in de discussie over overtollige kasmiddelen.

    Ik was als zakenbankier ten tijde van de fusie adviseur van het Franse ministerie van Financiën.

    Inhoudelijk doe ik geen mededelingen, wel wil ik opmerken dat de Franse politieke en economische elite zich uitsluitend inzet voor het grote Franse belang en dat dit in Nederland niet altijd het geval.

    Aangezien Air France stelt dat KLM is overgenomen, lijkt het niet aannemelijk dat de discussie over de kasgelden al is beëindigd. Volgens Parijs zal KLM uiteindelijk volledig in Air France dienen te worden geïntegreerd.

    Peter van Breda, Veere

    en een correctie op een eerder redactioneel stuk in deze courant:

    Air France-KLM

    In KLM strijdt voor behoud zelfstandige positie (27 jan., pagina 2) staat dat de staat via twee administratiekantoren 44,2 procent van de aandelen KLM bezit. Dit is onjuist, de aandelen van de de twee stichtingen zijn geen staatsbezit. Wel is het zo dat 50,1 procent van de aandelen KLM in Nederlandse handen is.
71 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links