relpinda schreef op 18 december 2014 23:39:
@ zepolna,
Heb jij verstand & info van het interne beleid aldaar?? Weet jij in welke concurrentie passage en vracht men mee te maken heeft??
Heb jij weet van KLM embargo's die men zelf in het leven heeft geroepen en dat tonnen vracht hun neus voorbij gaat?
Het grond personeel voor het 3e jaar de nul lijn en alleen maar vrije dagen heeft ingeleverd en div. vergoedingen heeft afgezwakt/gestopt, werkdruk op operationele plekken giga heeft verhoogt door minder mensen in te zetten, roosters verzwaard men geen vrije dagen kan opnemen.
Studies. e-learning thuis in eigen tijd moeten doen, sommige medew. 7x24u bereikbaar moeten zijn zonder correcte payment! etc etc.
piloten zien staken, 500 mio door het putje, boze klanten. en maar blijven glimlachen.
Men weet wel van timing met dit soort berichten CAO-onderhandelingen net gestart.
Maar wel een giga lease-wagenpark en niet alleen voor medew. die ook die wagen voor het WERK nodig hebben. Staan allemaal op de parkeerplaats of de partner rijdt er in rond.
En dan nog maar niet te spreken over de belachelijk hoge (wettelijk) afgedwongen vergoedingen die men moet verstrekken bij vertragingen, koffers etc. Calamiteiten waar een vervoerder vaak geen directe invloed op kan uitoefenen. Onlangs de bom melding te St.Maarten, extra vliegtuig. dat zijn GIGA schadeposten.
En maar claimen mensen! tot dat de boel leeg is! Men verdomt het om gewoon een eerlijke prijs te betalen voor een VEILIGE VLUCHT, en de tussenhandel is ook nog het erge die uitzuigt en de hoogste service eist en zelf zo min mogelijk service wil bieden.
Ik hoop voor je mee dat het goed komt! Zal er toch drastisch in het beleid veranderingen moeten worden doorgevoerd (top en middenlaag).
Moeten wel die Hollandse Bollenboeren ook voor Nationale trots kiezen en niet voor 50 euro goedkoper met Finnair via Helsinki naar Tokyo vliegen om maar een voorbeeldje te noemen! en zo zijn er wel tig vb te noemen.
Suc6 met je aandelen/posities :)