Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
ECHT SERIEUS: 22-29 november 2014
Volgen
Verwachting jullie een verhoging van de winstverwachtigng over 2014 (aangezien de huidge Q4 verwachting erg conservatief lijkt) als TT inderdaad een deal met VW blijkt te hebben en de data levering dit kwartaal start/is gestart?
Sorry aanvaard,Tini. Ben er weer :)
Leeuw 007 schreef op 23 november 2014 21:16 :
Ben er weer :)
jammer.....
GLMF schreef op 23 november 2014 19:13 :
Verwachting jullie een verhoging van de winstverwachtigng over 2014 (aangezien de huidge Q4 verwachting erg conservatief lijkt) als TT inderdaad een deal met VW blijkt te hebben en de data levering dit kwartaal start/is gestart?
Ik verwacht dat niet. Stel dat (even heel nadrukkelijk: stel dat) de deal met Volkswagen goed is voor 80 miljoen euro per jaar. En de auto's krijgen boekhoudkundig gezien 4 jaar traffic. Dan wordt die 80 miljoen over 4 jaar verspreid ingeboekt (deferred), wat betekent dat je per jaar 80 mln cash krijgt, maar in het eerste jaar onderken je 20 miljoen omzet, in het tweede jaar 40, dan 60 en in het vierde jaar pas 80. 20 mio in het eerste jaar betekent 5 mio in Q4, dus is geen reden om echt een outlook te verhogen. Bovendien begint het bij Audi en gaat het daarna naar andere mpdellen. Er zit dus ook een 'opbouw' in. Dit bovenstaande hoeft niet erg te zijn. Analisten en wij weten het, dat die opbouw vanzelf in de omzetcijfers loopt. Bovendien, stel dat het om 80 mio gaat. Dan zou dat direct positieve gevolgen hebben voor de cashflow en voor de grootte van het orderboek dat veel interesse heeft van analisten (abn kd eur 9 bijvoorbeeld)
*Justin* schreef op 23 november 2014 22:06 :
[...]
Ik verwacht dat niet.
Stel dat (even heel nadrukkelijk: stel dat) de deal met Volkswagen goed is voor 80 miljoen euro per jaar. En de auto's krijgen boekhoudkundig gezien 4 jaar traffic.
Dan wordt die 80 miljoen over 4 jaar verspreid ingeboekt (deferred), wat betekent dat je per jaar 80 mln cash krijgt, maar in het eerste jaar onderken je 20 miljoen omzet, in het tweede jaar 40, dan 60 en in het vierde jaar pas 80.
20 mio in het eerste jaar betekent 5 mio in Q4, dus is geen reden om echt een outlook te verhogen. Bovendien begint het bij Audi en gaat het daarna naar andere mpdellen. Er zit dus ook een 'opbouw' in.
Dit bovenstaande hoeft niet erg te zijn. Analisten en wij weten het, dat die opbouw vanzelf in de omzetcijfers loopt. Bovendien, stel dat het om 80 mio gaat. Dan zou dat direct positieve gevolgen hebben voor de cashflow en voor de grootte van het orderboek dat veel interesse heeft van analisten (abn kd eur 9 bijvoorbeeld)
Thx; hoopte dat een winstupdate, een buitenlandse partij zou triggeren het advies te verhogen; de NL banken hebben dit recent allemaal gedaan, maar we hebben een MS, GS of DB (:-)) adviesverhoging nodig voor een extra boost
TomTom - Kleven tegen de sleepkabel De koers is recent vanaf de 6,70 top omlaag gedoken tot aan de sleepkabel rond 5,40. Kijk eens hoe goed de sleepkabel zijn werk als dynamische trendlijn uitvoert. In de afgelopen vijf weken wordt elke koersdaling door deze lijn opgevangen met zo nu en dan een kleine zwieper er onder. Maar de bodies van de candles blijven tegen de SMA lijn aankleven en dat houdt de bullsdus in de race. Met 5,30 als ultieme steun proberen de bulls los te komen van de kabel om daarmee de uptrend nieuw leven in te blazen. Volgende week graag een extra aanwijzing als bevestiging. Bij een witte weekcandle boven de gemiddelde lijn worden koopjesjagers uitgenodigd de bulls een handje te helpen.www.bnpparibasmarkets.nl/MediaLibrary...
blogs.strategyanalytics.com/AMCS/post... Apple Needs to Buy TomTom Now by rlanctot23-11-2014 It’s the fourth quarter of the year and time, again, to consider the possibility of an acquisition of TomTom by Apple. This annual Q4 speculation was missing, for the first time, last year, but much has changed in the past 12 months. Apple’s strong interest in mapping is manifest in the roster of map-related acquisitions over the years including: Placebase, C3 Technologies, Locationary, Hopstop.com, Embark, and Broadmap. The most significant change since 2013, though, has been the announcement of Apple CarPlay for the integration of iPhones in cars. Last week’s L.A. Auto Show revealed that CarPlay, in spite of its March debut at the Geneva Auto Show, is still not ready for the market. As noted in an Automotive News blog, the best auto makers can hope for is spring 2015 availability – and likely requiring some sort of dealer update for the high profile vehicles, such as Volvo’s XC90, for which it was originally intended. (http://tinyurl.com/lr3xegl - Apple’s CarPlay Goes Missing in L.A. and in the Showroom) TomTom has had its own struggles in the automotive market with troubled hardware-centric programs in Europe, most notably Fiat’s Blue&Me Mobile which never made it to the U.S. Perhaps taking a lesson from its mixed experience as a Tier 1 supplier, TomTom’s latest quarterly report shows the company shifting its emphasis toward selling maps, software, traffic and cloud services – not hardware. The company touted automotive orders of EUR170M, but then had to backtrack a bit during the Q&A session with financial analysts noting that the revenue consisted of map data and updates, software and services to be recognized over an extended period of time. In other words, impressive though the figure was it did not suggest that TomTom was out of the turnaround woods. Apple, on the other hand, has demonstrated nearly unmatched skill in delivering market-beating hardware solutions along with productive and proven cloud services, navigation and streaming audio applications. But automotive integration has so far eluded Apple. TomTom’s maps have put Apple into the navigation business and Apple’s probe data has contributed greatly to the enhancement of TomTom’s already strong traffic information services. (Note: Neither TomTom nor Apple will confirm that TomTom has the benefit of Apple handset probe data.) By working together, Apple has helped TomTom compete with its nemesis, HERE, in traffic services – but TomTom remains at a disadvantage in terms of map quality. As evidence, BMW North America replaced TomTom’s U.S. maps in favor of HERE within the past year. Audi AG shifted its European traffic service business from INRIX to TomTom. Both HERE and TomTom claim 80% market share, but HERE is likely referring to map data share for embedded in-car systems while TomTom is referring to traffic information. A closer cooperation – ie. ownership based – between Apple and TomTom will enable coordinated improvement of map data for mobile navigation and advertising. Collaboration between TomTom and Apple will allow Apple to gain a leg up on autonomous driving developments (where TomTom claims partnerships with Volkswagen and Bosch) while TomTom will gain access to indoor navigation technology from Apple. Both companies, in other words, will be able to fill the gaps in their location product offerings. The argument against an acquisition is that Apple is getting the milk (maps) without owning the cow. But TomTom’s ongoing revenue decline threatens investments in research and map data quality along with its work in traffic and the extension of its product line into wearables. There are more details to the rationale, but let’s ring in the holidays with a restoration of the annual Apple buying TomTom rumor. With more than $100B in cash held overseas, the acquisition of TomTom makes huge sense. The only barrier is likely to be TomTom greed.
Laat ze dan maar snel een bod doen van 30 euro
jojo3 schreef op 24 november 2014 00:37 :
Laat ze dan maar snel een bod doen van 30 euro
Whoesssaaahhhhh !
Was het maar waar een bod van e 30
De kaarten zijn het waard
Die meneer Lanctot bevestigt nog even dat TomTom Audi heeft geschaakt voor traffic in Europa (maar hij weet het blijkbaar nog niet voor de hele VW groep). En hij noemt ook dat TomTom dankzij de samenwerking met Appel haar al zeer sterke traffic product nog sterker heeft verbeterd. Al houden zowel TomTom en Apple hun kaken op elkaar over deze data-uitwisseling. Ben het uiteraard niet eens met zijn statement over revenue decline, maar ook niet met zijn relativering van 170 mio. Dat zijn orders die in 9 maanden gesloten zijn. Als TT op dat tempo doorgaat heb je over 2 jaar een orderboek van een half miljard. En ik denk dat het gaat versnellen, nu TT nieuwe diensten in automotive lanceert, zoals realtime maps. Big deal dat je dan moet deferren, als het orderboek zover oploopt. (ik denk omdat mensen soms een klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt en dan denken dat er privacy risico's spelen, ondanks dat het om anonieme en geaggregeerde data gaat. Denk dat TT geleerd heeft van dat uit zijn verband gerukte politie akkefietje een paar jaar geleden.)
TomTom heeft 2,9 miljard betaald voor TeleAtlas. Dat is 13 euro per aandeel. De (gepercipieerde) waarde daarvan is in het verleden afgenomen door de dreiging van Google Maps. Een bedreiging die je niet moest onderschatten, maar die m.i. uiteindelijk ook werd overdreven. En geldt dat nog steeds zo, nu veel grote partijen, inclusief Apple juist een alternatief zoeken voor Google Maps? En ook Volkswagen en Mercedes zich verzetten tegen Google news.boldride.com/2014/11/vw-and-merc... Daarnaast koop je bij TomTom niet alleen de maps (13 euro) maar ook de beste traffic service ter wereld, die geen onderdeel was van TeleAtlas. Plus een sterk groeiende (30% CARG) Telematics business die je zo kunt verzelfstandigen (3 euro). Plus een nieuw realtime mapping platform waar heel veel geld (ik denk > 100 mln) in gestopt is en jaren aan is gewerkt. Eentje die een voorsprong heeft op Nokia HERE qua update snelheid en technologie (closed feedback loop. En alle knowhow die bij TT in huis is, die bij Apple zo opzichtig afwezig is. Plus een partnership met Volkswagen voor highly automated driving. Apple koopt zich dan ook direct in belangrijke partnerships, wetende dat Volkswagen en Mercedes bang zijn voor Google. Die zullen Apple warmer welkom heten, omdat die niet achter de data aan zitten zoals Google doet. Als Apple 13 euro per aandeel voor TomTom neertelt, dan betalen ze voor TomTom wat TomTom zelf voor TeleAtlas betaalde. En dan krijgen ze er de hele rest van de rambam er allemaal gratis bij. Traffic, Telematics divisie, een hoop lincensing klanten, al het onderhoud en extra landen die na overname TeleAtlas zijn toegevoegd, het realtime mapmaking platform inclusief daaraan verbonden patenten en een aantal belangrijke partnerships, zoals Volkswagen, Peugeot-Citroen, Renault, en Mercedes, Toyota. Maar ook DeCarta voor online maps en in China nog een JV. En dan heb ik nog niet de TomTom brand genoemd en een consumerbusiness die wat men er ook over mag zeggen, nog steeds goed cash genereert.
TT word al 10 jaar overgenomen door Apple. Duurt wel erg lang, contract zal er wel zijn,maar nog niet getekend. Ja ja. STOND very soon gaat alles bij TT.Geweldig bedrijf,met veel grote jongens in de wereld contracten, alleen als aandeelhouder heb je er geen reet aan. En is vanaf de topkoers van 70 euro inmiddels 92% verdampt.
TT is HET koopje van de beurs, alleen die verrekte shorters willen dat niet inzien en laat het nu net hen zijn die al jaren de beurskoers bepalen.
ASML verwacht omzet bijna te verdubbelen VELDHOVEN (AFN) - ASML verwacht de omzet de komende zes jaar bijna te verdubbelen ten opzichte van 2013. De jaaromzet komt in 2020 naar verwachting uit op zo'n 10 miljard euro. Dat maakte de toeleverancier aan de chipindustrie maandag bekend. Voor dit jaar gaat het bedrijf uit van 5,6 miljard euro, na een omzet van 5,2 miljard euro in 2013. De winst per aandeel zal tot in de periode tot 2020 naar verwachting verdrievoudigen, aldus het bedrijf. Kom op Harold!
Nou idd...vorig jaar had hij het over aanndeelhouderswaarde....weet bijna zeker dat hij vw bedoelde wat dat is een enorme vis die tt heeft gevangen. Vraag is ook wat Apple er van vindt als tt in vw modellen zit, ze zijn dan niet afhankelijk van kastjes maar ook niet van Apple voor data Voor indoor mapping wel maar dat laat tt volgens mij eerst lopen ... Is ook meer iets voor Google. Als tt contract met Apple niet gaat verlengen hebben ze echt een probleem...apple dan Kunnen ze geen systeem op markt brengen met Apple maps en dat zou blamage zijn....lees kost denk de kop van Tim Vraag is dus wie wie bij de ballen heeft....maar hoe hard gaant tt spel spelen
Erik9400 schreef op 24 november 2014 08:49 :
Nou idd...vorig jaar had hij het over aanndeelhouderswaarde....weet bijna zeker dat hij vw bedoelde wat dat is een enorme vis die tt heeft gevangen.
Vraag is ook wat Apple er van vindt als tt in vw modellen zit, ze zijn dan niet afhankelijk van kastjes maar ook niet van Apple voor data
Voor indoor mapping wel maar dat laat tt volgens mij eerst lopen ... Is ook meer iets voor Google.
Als tt contract met Apple niet gaat verlengen hebben ze echt een probleem...apple dan
Kunnen ze geen systeem op markt brengen met Apple maps en dat zou blamage zijn....lees kost denk de kop van Tim
Vraag is dus wie wie bij de ballen heeft....maar hoe hard gaant tt spel spelen
Dan nemen ze toch gewoon de kaarten van Nokia?
De koers schiet weer op vandaag, hoe moet dit in godsnaam terug naar 6,78 laat staan de 9 euro van ABN? Een nieuw wonder van Lourdes gebeurt nog eerder.
Air France KLM staat weeeeeeeer hoger,dag 45 op een rij geloof ik. Van 5,80 naar 7,80. Tsja en hier maar wachten op VW. Wellicht speelt VW net zo met TT als Apple doet. TT heeft 700 contracten,maar het levert voor de huidige winst of omzet niets op. JA voor de toekomst,maar dan is er wel weer wat nieuws bijvoorbeeld softwarebug, afschrijving kaarten,belasting tegenvaller enz.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)