Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Audi roept 850.000 auto's terug DONDERDAG 23 OKTOBER 2014, 15:42 uur | 219 keer gelezen WOLFSBURG (AFN) - Audi roept wereldwijd 850.000 auto's terug naar de garage omdat de airbag mogelijk niet goed werkt bij een ongeval. Het gaat om de opgefriste versie van de A4 van het modeljaar 2012. Dat heeft Audi, onderdeel van het Duitse Volkswagenconcern, donderdag bevestigd tegenover het Duitse autoblad Auto, Motor und Sport. Het gaat om een softwarefout waardoor de airbag voorin niet wordt geactiveerd bij een ongeval. Audi liet het automagazine weten dat dit zich mogelijk heeft voorgedaan bij enkele ongelukken. Of er gewonden zijn gevallen door de falende airbag, zegt de autofabrikant op dit moment niet te weten. Of er ook in Nederland Audi's A4 terug moeten naar de garage, is nog niet duidelijk. In Duitsland gaat het om ongeveer 150.000 auto's. Volgens Audi kost het maar enkele minuten om de softwarefout te herstellen.
Independent Research herhaalt het Houden-advies voor Volkswagen pref. en verlaagt het koersdoel, van € 190,- naar € 170,-. bron : www.guruwatch.nl/advies/79987/Volkswa... . Greetzzz
DEARBORN (AFN/BLOOMBERG) - De Amerikaanse autofabrikant Ford Motor heeft de winst in het derde kwartaal van dit jaar met ruim een derde zien dalen, vooral door stijgende kosten van terugroepacties en oplopende verliezen in Europa. Toch daalde de winst minder hard dan verwacht, dankzij een aanhoudende groei in China. Daar verkoopt Ford inmiddels meer auto's dan concurrent Toyota. Ford boekte een nettowinst in het derde kwartaal van 835 miljoen dollar (658 miljoen euro), vergeleken met 1,3 miljard dollar in dezelfde periode een jaar eerder, maakte het bedrijf vrijdag bekend. De omzet zakte met 3,2 procent tot 32,8 miljard dollar. Het concern waarschuwde eind vorige maand dat de winstverwachting voor heel 2014 niet waargemaakt kon worden. Het bedrijf rekent nu op een winst voor belastingen van 6 miljard dollar. Eerder werd nog gemikt op 7 à 8 miljard dollar.
Volkswagen gaat richting €120.
Audi roept 11.000 auto's terug in Nederland VRIJDAG 24 OKTOBER 2014, 16:10 uur | 1 keer gelezen LEUSDEN (AFN) - De wereldwijde terugroepactie die Audi deze week aankondigde, betreft 11.000 auto's in Nederland. Dat liet de Nederlandse importeur van het Duitse automerk vrijdag weten. Audi roept wereldwijd 850.000 auto's terug naar de garage omdat de airbag mogelijk niet goed werkt bij een ongeval. Het gaat om de opgefriste versie van de A4 van het modeljaar 2012. De wagens kampen met een softwarefout waardoor de airbag voorin niet wordt geactiveerd wanneer dat nodig is. Er hebben zich in Nederland, voor zover bekend, nog geen ongelukken als gevolg van de fout voorgedaan. Audi-rijders kunnen volgens de zegsman ook gewoon blijven doorrijden met hun auto. Zij zullen binnenkort door Audi worden benaderd om even bij hun dealer langs te gaan. Het herstellen van de softwarefout neemt volgens Audi maar enkele minuten in beslag.
Volkswagen boven de 160... Volkswagen für eine sichere Fahrt !
A5 schreef op 24 oktober 2014 15:29 :
Volkswagen gaat richting €120.
Op 27 mei 2014 voorspelde ik voor de AEX een top rond 423-425. Niet zo slecht. Je zou eens wat beter naar mij moeten luisteren. Had je een hoop geld bespaard in o.a. Imtech, Arcelor Mittal, AirFrance-KLM.
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, een aantal berichten is bij dezen verwijderd.]
Heren, dit is de Volkswagen draad. Voor prive vakantie verhalen, gelieve elkaar te emailen, twitteren, facebooken o.i.d. Dank u.
De oud nieuws postbode heeft de vakantie er ook weer opzitten, begint gelijk weer moderator te spelen.
voda schreef op 24 oktober 2014 17:31 :
Heren, dit is de Volkswagen draad. Voor prive vakantie verhalen, gelieve elkaar te emailen, twitteren, facebooken o.i.d.
Dank u.
Maar wèl heel interessante informatie als je op de adres wat "geniet" gaf gaat googlen !!! Mvg Peerke
geniet schreef op 24 oktober 2014 17:38 :
De oud nieuws postbode heeft de vakantie er ook weer opzitten, begint gelijk weer moderator te spelen.
Ach ja, zelfs jij kan je geen vakantie van weer dan 2 maanden veroorloven! Oh, pardon, jij werkt niet meer natuurlijk, je geniet van je pensioen! PS: Dat waren 3 snelle ab's gescored zeg! :-) PPS: Sorry voor de onnodige vervuiling van deze draad, mede collega. Laat alles maar staan hoor.
voda schreef op 24 oktober 2014 17:49 :
[...]
Ach ja, zelfs jij kan je geen vakantie van weer dan 2 maanden veroorloven! Oh, pardon, jij werkt niet meer natuurlijk, je geniet van je pensioen!
PS:
Dat waren 3 snelle ab's gescored zeg! :-)
Voor einde jaar heb ik Zweden nog te bezoeken. Heb ik ook weer een goed weekend met deze mooie aanbevelingen,. Het is wel volkswagendraadje denk je erom.
Vrachtwagendivisie van Volkswagen (MAN, Scania) beleeft een moeizaam 3e kwartaal. bron : www.volkswagenag.com/content/vwcorp/i... . Greetzzz
Volkswagen waterstof auto www.finanzen.net/nachricht/aktien/Vol... NEW YORK (TheStreet) --aOne of the last automakers to commit to hydrogen fuel cell cars, Volkswagen could unveil its firs production version at the Los Angeles Auto Showanext month. Driven inaCalifornia, Germany and Japan, hydrogen fuel cell carsaare a new-energy alternative to battery electric cars from most automakers already on the market. Must Read:a10 Stocks George Soros Is Buying Volkswagen is second behindaToyota and ahead ofaGeneral Motors ain terms of the number of vehicles sold worldwideaeach year. Right now, Volkswagen is the only car maker with two separate mainstream electric passenger cars -- the eGolfaand eUp -- in production. Still, the production volumes are small, at about 100 cars per day. Volkswagen has already committed to making a plug-in hybridavariant of almost every car it sells by 2018. Production of the Golf GTE has just started, and the Passat GTEastarts next year. Many other models will follow in 2016, 2017 and 2018. In California, hyrogen fuel stationsaare in the early stages of a massive infrastructure buildout. A fewamonths ago, there were just nine filling stations. By 2020,athe plan is to have built 100. Many difficult questions remain as to how these hydrogen fuel cars will be commercially viable.aWhy would consumers want to buy them? The fuel looks to be more expensiveaon a per-miles-traveled basis compared with regular petrol. Unless the car is correspondingly cheaper to buy, it is hard to see why aaconsumer would purchase one. Must Read:aVolkswagen Nudges GM Out of 2nd Place in Global Sales Race Yet, fuel cell cars have some advantages over battery electric cars.aBatteries are extremely expensive to manufacture, the recharging times are long, and many people have nowhere to charge batteries overnight or at work during the day. What is skewing the marketplace in terms of the automakers spending billions of dollars on these new technologies, are massive subsidies and other incentives.aThe government is basically penalizing regular gasoline and diesel cars in favor of battery and hydrogen fuel cell technologies. Specifically in California, Hyundai ais already in the hydrogen fuel cell car market, and Honda and Toyota have committed to rollout plans beginning next year. Other automakers have test fleets in operation and are widely believed to be launching commercially at various points between 2016 and 2025. Volkswagen, together with Nissan , had been two of the most vocal skepticsaagainst hydrogen fuel cell cars, in terms of market readiness in the short term. Both have questioned the prospects for building out hydrogen fueling stations in a timely manner. In the meantime, Volkswagen committed to wide availablity of plug-in hybrids, and multiple pure electric cars. Nissan took pure electric-vehicle volume leadership with the LEAF,aand will also be making at least one plug-in hybrid starting inaabout a year. It isn't clear when Volkswagen's hydrogen fuel-cell car will be commercially available and if so where. Presumably it will be offered in Germanyafirst, and then in California.a One might surmise that German availability could start as early as late next yearaand that Californiaaavailability isn't likely until late 2016 at the earliest. But that is just educated speculation. Furthermore, it isn't clear in which car Volkswagen will offer its hydrogen fuel cell drivetrain.aVolkswagen is keen on flexible and modular platforms, where one car -- Golf, say -- can be offered with any kind of drivetrain, such as gasoline, diesel, hybrid, electric, etc. Hydrogen fuel cell cars require a lot of space for the hydrogen tanks.aHowever, they are less weight sensitive than battery-electric cars because they can be refueled so much faster. Therefore, one might surmise that placing the hydrogen tanksain a SUV would be a good solution, which is what Hyundai did. Must Read:aVolkswagen Launches the Peoples Electric Car Volkswagen is widely expectedato unveil in next yearaits U.S.-centric three-row SUV,awhich is scheduled to enter production in Tennessee in 2016. It would obviously fit all kinds of drivetrains: gasoline, diesel, hybrid, electric and hydrogen fuel cell. Given that production is more than a full year away,ahowever, it would seem premature to show it next month. It might make more sense in Germany and Japan where gasoline and diesel pricesaare much higher -- upwards of $8 per gallon -- but in the United States it is hard to see how the consumer will be persuaded to buy hydrogen fuel cell cars without massive government subsidies. It seems like a giant waste of money, and where a future U.S. president or Congress could pull the plug on those subsidies overnight. Hydrogen fuel cells look increasingly aren't economically viableain the context of increased U.S. productionaof oil and natural gas. With enough new refineries and pipelines, one could see a future where gasoline and diesel would once again cost less than $2 per gallon. We see this in 2014 car salesain the United States. Relatively speaking, SUVs and pickup trucks are doing the best. Witness Jeep being up 45% and Subaru up 20%. Plug-in electric carsaare also up this year, but non-plug-in hybrids are down. Hybrids struggle to break 3% of the car market, and plug-in electrics remain below 1%. If the United States were running out of oil and gasoline/dieselastarted hitting $8 per gallon, it would be easier to see the beginning of viability for hydrogen fuel cells. As it stands, however, California's lurch into hydrogen fuel cell cars is exclusively a political force-feeding issue, in which the costs of compliance are spread across 99%-plus of the car-buying public. All automakers stand ready to produce more fuel-efficient cars by virtue of downsizing engine power, if there is consumer demand for it. Numerous cars are already available for sale in the market with MPG ratingsabetween 40 MPG and 50 MPG. Plug-in hybridsaare also available, and they can often yield blended MPG of 100 to 250, as most owners will be happy to show you. Must Read:aWhy UAW Made the Right Move at Volkswagen in Chattanooga The problem is that prospective buyers don't think these more fuel-efficient cars are worth it. There is anaincreasing abundance of oil, produced right here in the United Sates, and every brand new car sold in this countryapasses the government's stringentaemissions standards. It is in this context that Volkswagen, will likely join most other automakersaand introduce a hydrogen fuel cell car next month. It will be a costly affair. Must Read:aTesla Chief Elon Musk's Curious Dance With Toyota At the time of publication, the author was short TSLA. Follow @antonwahlman This article is commentary by an independent contributor, separate from TheStreet's regular news coverage. Click to view a price quote on VLKAY.
Volkswagen laat mooie 3e kwartaalcijfers zien. bron : www.volkswagenag.com/content/vwcorp/i... . Greetzzz
ARD.boerse met een artikel over de cijfers bij Volkswagen : bron : boerse.ard.de/aktien/vw-prescht-vorwa... . Greetzzz
En weer is de reactie slap. Goede cijfers worden zo goed als niet meegenomen in de waardering van het bedrijf.
@ RW1984, komt vooral door het beurs-sentiment vandaag.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Premium
Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!
Word abonnee