Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Binck's uitdagingen

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Auteur: Nico Inberg

Nico Inberg maakte deel uit van onze Beleggersdesk: een team van 7 beleggingsexperts op het gebied van fundamentele en technische analyse. Onze fundamentele experts zijn op en top professionals met tientallen jaren ervaring in het vak. Zij bestuderen jaarverslagen, kwartaalrapportages, prospectussen, brancherapporten, de pre...

Meer over Nico Inberg

Recente artikelen van Nico Inberg

  1. nov '20 IEX Weekend: ING, Pharming, ABN en PostNL 1
  2. nov '20 BAM: Pas op de plaats
  3. nov '20 HAL: Deal or no deal?

Reacties

4 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Ron Kerstens 20 oktober 2014 11:00
    "Zoals de reclame al zegt: als het even tegenzit, stappen we gewoon even uit." Dit geldt dus ook voor de klanten die hun geld toevertrouwden aan Alex; nu het tegen zit stappen ze er even uit. Alex vermogensbeheer is ook een waardeloos product wat gehyped is door hun marketing.

    "Binckbank zal hiervoor een oplossing moeten vinden, wellicht door weer echte beleggingsspecialisten aan het roer te zetten." Tja, als je nog gelooft dat echte beleggingsspecialisten bij Binck zouden kunnen zitten dan geloof je waarschijnlijk ook nog in Sinterklaas.

  2. [verwijderd] 20 oktober 2014 21:35
    in het verleden had je bij Binck de beschikking over goeie gratis tools en kon je mooie grafieken maken als je deze optie wil moet je opeens gaan betalen voor het stallen van je centen nou dat gaan we dus mooi niet doen ze moeten verdienen aan de transacties niet aan het feit dat mijn geld en aandelen bij hun staat.
  3. [verwijderd] 20 oktober 2014 23:43
    Indien Binck niets aan zijn website en service gaat doen, kunnen ze over een paar jaar wel opdoeken. Realtime koersen zijn verre van realtime en zeker v.w.b. de koersen van hun eigen product, de binckturbo's. Dan hebben ze ook nog een mobiele app die al minstens 2 jaar door niemand wordt gebruikt omdat daar de koersen die worden weergegeven helemaal niet kloppen. Er wordt al 2 jaar een nieuwe beloofd maar tot nu toe is er nog niets gebeurd. Zodra er veel handel ontstaat zoals vorige week, ligt de site gewoon helemaal plat.Heb je hierover een klacht omdat je met handelen hierdoor de bietenbrug bent opgegaan en zelfs als je de exacte tijd van de order erbij vermeld, zijn ze niet uit thuis. Je krijgt dan als advies om de service desk te bellen en de order telefonisch door te geven.

    Al onze medewerkers zijn in gesprek en na 10 min geef je dan maar op. Dat noemt zich dan ook nog de beste broker! Zodra degiro de overzichtelijkheid van de website voor elaar heeft en ook nog wat aan de gebruiksvriendelijkheid doet dan is Binck history.
    binck, eerder de slechte broker van Nederland.......
4 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links