Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Piloten AF willen einde Transaviaproject

Lees over dit aandeel ook

  1. 03 apr IATA: luchtvrachtvervoer blijft goed groeien 1
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 22 september 2014 13:23
    Het toch weer toegeven aan de Franse vakbonden, zwak, zeer zwak!
    Duizenden Franse Vliegeniers doen >2x het inkomen van ministers en president, een lekkere markt hoor.

    KLM wordt meegetrokken in het diepe, de roep om los van AF te komen wordt luider.

    Er circuleert trouwens ook een naam van een interim-CEO bij KLM die in 2 jaar De Klus MOET klaren op inzet dat het complete vliegbedrijf anders ten einde zal komen.....
  2. san marco 22 september 2014 14:11
    Via KLM personeel komt mij al jaren nieuws ter oren hoe groot het verschil is in loon, CAO, pensioenleeftijd tussen Air France piloten en monteurs en KLM. KLM is hier echt de onderliggende partij die wel de WINST van dit bedrijf naar binnen harkt. Onbegrijpelijk deze fusie.....
  3. relpinda 22 september 2014 20:36
    Lezende dit bovenstaande, doet KLM er beter aan om maar zelfstandig verder te gaan en niet meer samen met AF. Dit is dweilen met de kraan wagenwijd open. DIE FRANSEN WILLEN GEWOONWEG NIET.

    HH Eurlings, Varwijk, Elbers, trek hier je lessen uit en KAP met die Fransen nu het nog kan!

    oud spreekwoord gaat ook hier nog op: `Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald`.

  4. [verwijderd] 23 september 2014 07:34
    De staking gaat gewoon door, ze willen geen uitstel maar afstel en het liefst nog wat procenten erbij omdat dat zo hoort.

    AF heeft qua loonkosten 3,5k CEOs in dienst, een hopeloze situatie.

    Bij KLM is de situatie trouwens niet veel anders: zwaar overbetaalde vliegeniers die geen ruimte willen maken voor jonge afgestudeerde piloten die geen kans krijgen.

    Bij een Easyjet hebben ze ook wachtlijsten voor de cockpit, jong, gemotiveerd, factor 4 goedkoper....

  5. forum rang 9 josti5 23 september 2014 08:54
    quote:

    pietje-2005 schreef op 22 september 2014 23:01:

    KLM is toch van Air France; ze zijn toch overgenomen?
    Piloten gewoon de zak geven en nieuwe aannemen?
    Piloten bepalen toch niet deze dingen in het bedrijf, zeker?
    Yep: KLM is door van Wijk c.s. aan de Fransen weggegeven.
    'Voortschrijdend inzicht' zal er wel voor zorgen, dat KLM te zijner tijd geheel naar Frankrijk verhuist, ondanks de indertijd gedane toezeggingen.
    Vergeet ook niet, dat de Fransen staan de dringen om werkgelegenheid, enne: bij welke Franse overname ooit is de overgenomen partij er beter van geworden???
    En dan straks óók nog eens een overslaghaven in de woestijn, voor 200 miljoen passagiers...
    Daar gaat Schiphol niks van merken, hoor - van het nieuwe Berlijn trouwens óók niet...
    En voor de huidige KLM-baas Eurlings is dan wel weer een andere leuke baan weggelegd...
    Want als KLM-vrachtbaas is hij al voor zijn examen geslaagd: de vrachtdivisie is al naar Frankrijk verhuisd...
8 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,956 19 apr
+0,076 +0,77%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links