Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Air France ziet aantal stakers iets afnemen

Lees over dit aandeel ook

  1. 03 apr IATA: luchtvrachtvervoer blijft goed groeien 1
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

7 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 18 september 2014 08:59
    KLM los van AF, een zelfstandige notering, een duurzame scheiding dus(+8%)
    AF is nog steeds een log staatsbedrijf met dito loonkosten, zeker niet marktconform....hier moet je zo snel mogelijk van af zien te komen.

    Het nu nog toegeven aan Franse vakbonden zal niet meer te verkopen zijn....doorzetten dus!
  2. Bangizwe 18 september 2014 09:42
    Paulta: Het is een staatsbedrijf in een democratie. Dat is nog een heel groot verschil met sommige andere staatsbedrijven. Tegen die financiële charlatans en gesloten deur bedrijven zullen die volgens mijn persoonlijke mening allemaal gaan verdwijnen. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk. En je zegt hoge loonkosten, ik vraag mij af hoe gek een mens nog moet zijn om heel zijn leven daar in de lucht te gaan hangen. Maar natuurlijk, in die arme landjes zullen ze er nog wel een paar vinden die ze kunnen misbruiken.
  3. relpinda 18 september 2014 09:44
    Hoe helpen Fransen Piloten deze maatschappij naar de filistijnen.

    Te gek voor woorden dat een directie, lees ondernemer, niet eens zelf mag bepalen waar ze wel wat willen investeren omdat de onderneming te goede komt.

    Al die mensen die de franse piloten steunen snappen er niets van. Piloten moeten gewoon vliegen en hun werk doen. En bestuurders/ondernemers doen hun werk. En leggen verantwoording af op de jaarlijkse vergadering. Laten ze maar aandelen kopen kunnen ze mee praten en hebben ze stemrecht.

    AFKLM-directie huur maar heel gauw nwe jongere piloten in er zijn er zat die zonder baan zitten en koffers sjouwen of ander werk doen dan pilotenwerk.

    OPZOUTEN MET DIE FRANSE STOKBRODEN.
  4. [verwijderd] 18 september 2014 09:49
    Een Easyjet heeft enorme wachtlijsten, net van school(19-23), die graag 3-4 jaar willen vliegen(opbouw CV), jong, gemotiveerd, niet te duur, flexibel...gewoon Engels en al helemaal niets met vakbonden!

    BIJ de KLM-AF willen ze allemaal "de rit uitzitten"...cabine-medewerkers die voor 6k bruto per maand de koffie en thee uitschenken, het is een keuze!

    Hoger ziekteverzuim, minder motivatie, geen nieuwe instroom, minder klantvriendelijk en factor 3 hogere loonkosten.

    Ik vrees dat Easyjet KLM gaat platwalsen op haar eigen thuisbasis, letterlijk wegdrukken met een beter aanbod, een sneller concept....
  5. Bangizwe 18 september 2014 21:26
    Bij mijn laatste vluchtjes had ik toch niet de indruk dat het personeel de rit willen uitzitten. Ze keken eerder of ze " the devil himself" gezien hadden. Er waren misschien wel uitzonderlijke omstandigheden. Te vlug na elkaar opstijgen, monsoenregen die 3 maal meer volume had dan een normale monsoenregen. In deze sector mogen ze die race naar de bodem gewoon niet laten gebeuren. Als zo een jong broekventje dan achter de stuurknuppel zit. Ik wordt er nog altijd misselijk van als ik er aan denk. Dat ze deze maar heel goed betalen. Of ik stap nooit nog in een vliegtuig. En dan kunnen de aandeelhouders zelf de lambada gaan dansen op 1000 meter hoogte.
  6. eltollo 18 september 2014 23:48
    Wen er even aan mensen: KLM bestaat niet meer, Air France is de baas.
    Overigens hoorde ik van iemand uit de branche dat die om veiligheidsredenen nooit met Ryanair reist.
    Vandaag kwam ik terug met Transavia, goed genoeg voor een vlucht van 2.5 uur, alleen jammer van dat huilende kind een paar stoelen verder.
  7. [verwijderd] 19 september 2014 11:07
    quote:

    paulta schreef op 18 september 2014 09:49:

    Een Easyjet heeft enorme wachtlijsten, net van school(19-23), die graag 3-4 jaar willen vliegen(opbouw CV), jong, gemotiveerd, niet te duur, flexibel...gewoon Engels en al helemaal niets met vakbonden!

    BIJ de KLM-AF willen ze allemaal "de rit uitzitten"...cabine-medewerkers die voor 6k bruto per maand de koffie en thee uitschenken, het is een keuze!

    Hoger ziekteverzuim, minder motivatie, geen nieuwe instroom, minder klantvriendelijk en factor 3 hogere loonkosten.

    Ik vrees dat Easyjet KLM gaat platwalsen op haar eigen thuisbasis, letterlijk wegdrukken met een beter aanbod, een sneller concept....
    Voor welk bedrijf werkt u?
7 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,956 17:37
+0,076 +0,77%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links