Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Spyker: handel in aandeel Spyker beeindigd per 13 september 2013
Volgen
Jeroen, 'Muller' zegt genoeg over 'Muller'. Daar hebben we de performance van Saab (onder de vlag van NEVS) echt niet voor nodig.
Bullish. schreef op 19 augustus 2014 22:01 :
Jeroen, 'Muller' zegt genoeg over 'Muller'.
Daar hebben we de performance van Saab (onder de vlag van NEVS) echt niet voor nodig.
begrijp me niet verkeerd maar volgens mij zegt iedereen hier op dit forum vrij hardnekkig consistent van alles over ene meneer "muller".
Je bent wel de laatste die ik verkeerd zou willen begrijpen, Egel. Maar lees nog even de allerlaatste alinea van Jeroen, dan kun je mijn reactie misschien plaatsen. Verder zijn we consistent in onze mening over Muller. Chiddix is/was de uitzondering.
Wat is het hier rustig op het forum. Het lijkt verdorie het terrein rond de Spyker garage wel! Daar is momenteel ook niet veel te beleven.
Hammer schreef op 22 augustus 2014 10:14 :
Wat is het hier rustig op het forum. Het lijkt verdorie het terrein rond de Spyker garage wel! Daar is momenteel ook niet veel te beleven.
tsja hammer ik ga er van uit dat ze allemaal in de file staan... per slot van zijn het volgens mij allemaal automobilisten...
Ik hoop dat je gelijk hebt Egel. Maar goed, de gelijkenis met de activiteit rondom het Spyker imperium en het forum alhier is treffend: er is de laatste tijd nauwelijks sprake van enige röring in de keet. Automobilist Hammer stapt vandaag ook maar eens wat vroeger in de auto. Niet om in de file te staan overigens, want die staat altijd de andere kant op. :-) Straks nog een laatste blik op de Spyker garage en dan is het tijd voor weekend!
ach hammer toen die aardige mensen van troostwijk ons een blik IN de spykergarage lieten werpen, bleek ook al door de dikke lagen stof dat enige "röring in de keet" niet erg recentelijk had plaatsgevonden. jouw waarnemingen onderschrijven dit en dat is mooi en maakt dat we steeds overtuigder raken in onze opinie en verwachting voor wat betreft spyker cars...
Nou, het viel mij alles mee dat er nog zoveel blokken lagen. Theoretisch is het dus mogelijk om een rijdend exemplaar in elkaar de vloeken. Waarom ze dat niet doen is mij een raadsel. Of zouden er soms geen kopers zijn? Er was toch ruime belangstelling? Ik voel me in verwarring achter gelaten.
Een auto in elkaar zetten is wellicht geen probleem (hoewel naast blokken ook nog andere onderdelen nodig zijn) maar Het probleem zal het vinden van een koper zijn.
ze hebben in het verleden bij spyker toch juist auto's ZONDER blokken gebouwd?
egeltjemetstekel schreef op 23 augustus 2014 00:19 :
ze hebben in het verleden bij spyker toch juist auto's ZONDER blokken gebouwd?
Klopt. In prototypes/conceptcars zoals de B6 Venator, D8/D12 P2P en de C8 Aileron Spyder zat geen motor. PS Is het trouwens nog een beetje gezellig hier? Tijdje eruit geweest, maar zie de alle oude bekenden nog aanwezig zijn.
Alleen maar? Dat is toch echt overdreven. Soms worden die dingen, nog wel eens rijdend of al dan niet rijdend op een parkeerplaats gespot. Volgens mij hebben ze gewoon een dobbelsteen. Bij elke wagen gooien ze die op, en bij nummers 5 en 6 leggen ze er een motor in. Tenslotte, zo,n Spyker koop je ook voor het oog he. Dan hoeft er geen motor in. Dat is bedrijfs filosofie. Je zet zo,n wagen op je erf, of oprit neer puur om de buurman te stangen. Ja, als hij dan ook nog eens rijdend moet zijn, ben je wel minimaal 2 keer zo duur uit... Dus, ja logisch toch dat ze ook vaak zonder motoren gebouwd worden. Nee die Vic is helemaal zo gek nog niet. Jullie willen het alleen niet zien!
Maar alle gekheid op een stokje, wil Spyker puur theoretisch al iets worden, dan zal het toch iets aan automatisering moeten gaan doen. Die wagens (bepaalde types zoals AX lover al terecht zegt) zijn nimmer uitgebracht met motor. Kunnen ze überhaupt wel rijden met een motor, of moet dan alles aangepast worden, ook aan de buitenkant.... Voor de types die daadwerkelijk wel kunnen rijden, rest de vraag waarom daar dan niet een beetje fatsoenlijke productielijn staat. Nu wordt alles vakkundig met de hand in elkaar gezet... Lijkt me niet echt de manier om winst te gaan maken... Sterker nog, stel dat Porsche nu ineens zou gaan besluiten, de wagens op Muller zijn manier in elkaar te zetten... (stel he, dan) Dan zijn ze nog eerder failliet dan Spyker! Dat is iets wat ik zeker weet. Reker maar uit hoeveel personeel Vic nodig heeft om 1 wagen in elkaar te flansen, en hoelang hij daar over doet. Als je dat zou doen met de productie aantallen van Porsche, draai je miljarden verlies op jaarbasis... Dus hoe wil Spyker zo winst maken, dat is onmogelijk. Als Muller ook geld voor de belastingdienst voor elkaar kan krijgen, is het eerste wat hij nu moet doen is zorgen dat er een fatsoenlijke productie lijn staat, zorgen dat onderdelen uitwisselbaar zijn van de verschillende modellen, en zorgen dat zijn personeel zo weinig mogelijk fouten maakt met het in elkaar zetten. En zorgen dat de uitval (dus wagens die defect van de productielijn afkomen, wegens een mankement) zo laag mogelijk is... Kijk als die voorwaardes er allemaal zouden zijn, dan is het niet onmogelijk iets van Spyker te maken. Nu is dat wel onmogelijk.
jamaar deze auto is een illusie uit een film uit hollywood! in films zie je nu eenmaal onmogelijke dingen en deze auto is daar een van! voor de liefhebbers de intro van "basic instinct 2" rechtstreeks van de spykersite (voor promotiedoeleinden)www.spykercars.com/brand/2
Goede keuze geweest want Basic Instinct 2 is niet bepaald een succes geweest (niet ongebruikelijk bij sequels) net als Spyker niet bepaald een succes genoemd kan worden.
Hammer schreef op 22 augustus 2014 16:17 :
Nou, het viel mij alles mee dat er nog zoveel blokken lagen. Theoretisch is het dus mogelijk om een rijdend exemplaar in elkaar de vloeken. Waarom ze dat niet doen is mij een raadsel. Of zouden er soms geen kopers zijn? Er was toch ruime belangstelling?
Ik voel me in verwarring achter gelaten.
T is een minpuntje, dat er 85 Audi motorblokken in het magazijn bleken te liggen i.p.v een handvol wat Spyker communiceerde. Ook had men een orderboek voor de C8 Aileron van minstens 70 stuks. VM heeft een andere keuze gemaakt. I.p.v C8 Ailerons in elkaar te zetten koos hij, om te werken aan nieuwe modellen(B6 Venator), die begin 2015 in productie gaan. Althans, dat is het plan. Omdat er nog niets ontvouwd is of de financiering rond is en productie-locatie nog niet bekend gemaakt is, moet de de nodige voorzichtigheid in acht genomen worden of begin 2015 er B6 Venators van de band rollen.
Ah, Chid is back... en de leugens van Muller worden weer teruggebracht tot de proportie van 'minpuntjes'. Maar er komt helemaal geen Venadinges. Niet in 2015 en niet in 2016. Er komt helemaal niets meer uit de Zeewoldse dromen- annex leugenfabriek. Nog eerder zal IS het homohuwelijk in Irak toestaan, dan dat er een gemotoriseerde Spyker van de band rolt.
Dat minpuntje was inderdaad een leugentje om bestwil. Om het bedrijf nog overeind te houden met het ontvangen geld van Youngman(2012), koos men niet voor kleinschalige productie van de C8 Aileron maar voor de ontwikkeling van de B6 Venator. Dat was een tactische zet. Is goed over nagedacht i.v.m de beschikbare financien. De B6 Venator is de laatste troefkaart die uitgespeeld wordt.
Chiddix schreef op 24 augustus 2014 14:32 :
Dat minpuntje was inderdaad een leugentje om bestwil. Om het bedrijf nog overeind te houden met het ontvangen geld van Youngman(2012), koos men niet voor kleinschalige productie van de C8 Aileron maar voor de ontwikkeling van de B6 Venator.
Dat was een tactische zet. Is goed over nagedacht i.v.m de beschikbare financien.
De B6 Venator is de laatste troefkaart die uitgespeeld wordt.
als dat de laatste "troefkaart" is die wordt uitgespeelt dan reduceer jij alles dus tot een simpel kaartspelletje? en als dat echt de "laatste" troefkaart is dan is het dus binnen korte tijd eindelijk voorbij met die hele spyker ellende! die gedachtekronkel van U chiddix is beslist een hele goede!
"Leugentjes-om-bestwil" kent VM alleen als het gaat om de bestwil van de privé-knip. Niet om zijn core business nou eens lekker op poten te zetten. Dat laatste is namelijk al heel lang onbegonnen werk, Chid.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Indices
AEX
881,78
+0,30%
EUR/USD
1,0776
-0,33%
FTSE 100
7.952,62
+0,26%
Germany40^
18.505,40
+0,07%
Gold spot
2.234,24
0,00%
NY-Nasdaq Composite
16.379,46
-0,12%
Stijgers
Dalers