Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TOMTOM 18 T/M 24 AUGUSTUS
Volgen
xynix schreef op 21 augustus 2014 12:00 :
[...]
Echt super dat je voor een voortdurende stroom aan lezenswaardige links blijft zorgen. Je staat hoog op mijn lijstje MVF's (Most Valuable Forummembers).
TomTom heeft het het afgelopen jaar opvallend veel gehad over "the Internet of Things". Ze hebben door hun connected PND's een goede kennisbasis op dit gebied. Ik vond het opvallende dat HG in interviews sprak over zo'n abstract begrip alsof het een huishoudterm binnen het bedrijf was. Zou het kunnen zijn dat die diversificatie waar Daf66 op hintte in die hoek ligt, mogelijk in combinatie met hun big data expertise? Daar zit enorme potentie.
Wild voorbeeld: parkeerplaatsen uitrusten met sensors of er zich een (en in een latere fase welke) wagen op de parkeerplaats bevindt. Daarmee is op wat langere termijn de totale procesketen rond betalen/innen/beboeten van parkeergelden voor decentrale parkeerplaatsen vergaand te automatiseren.
www.computable.nl/artikel/nieuws/inte... zeven deelthema’s cybersecurity, datagroei en storagecapaciteit, it-servicemanagement en controle, enterprise mobility, datacenter- en infrastructuuroptimalisatie, cloud computing en tot slot privacy, governance en risk management.dutchitchannel.nl/515232/accenture-co... www.automatiseringgids.nl/nieuws/2014... focustaiwan.tw/news/ast/201408210017.... www.techradar.com/news/software/opera... www.automatiseringgids.nl/nieuws/2014... Paar linkjes over IOT
www.computerweekly.com/feature/Intern... nl.quoteweb.com/nl-nl/fonds-detail/te... TomTom heeft op donderdag 21 augustus 2014 12:18 met een koers van 5,76 een nieuw 10 daags hoogtepunt bereikt, in het algemeen wordt dit opgevat als een positief signaal.
After Halbherr Departure What is the Future of HERE?www.gpsbusinessnews.com/After-Halbher...
Automated driving Beyond GPS navigation the next step for digital maps is automated or semi-automated driving. While hardware sensors are good for short distance vision, precise digital maps are necessary for longer range context anticipation. Three companies are likely to meet the specifications of these high precision maps: Google, HERE and TomTom (the later is currently a bit behind but ramping up its investments). And the automotive industry is not likely to outsource this key part of its future to Google, so the opportunity will be very interesting for HERE and TomTom. This realignment of HERE on the automotive business closes the period of the acquisition of NAVTEQ By Nokia as a phone maker. Therefore Halbherr was not anymore the right person for the job. If not a NAVTEQ insider, the next CEO of HERE should probably be a senior sales executive coming from a tier one automotive supplier with a background in infotainment systems. But beyond the search of a new CEO, the future of HERE is also out of Nokia. There is not a single synergy between HERE and the rest of the business. It is not far fetched to predict that as soon as HERE will be able to demonstrate revenue growth and profitability to potential investors, Rajeev Suri will sell the business. --------------------- Zouden de muntjes dan eindelijk gaan vallen? Alles straalt uit dat Nokia zich realiseert dat ze gezien zijn. Tel daar bij op dat Google inderdaad een zeeeeeer onaantrekkelijke partner voor de autoindustrie is, dan blijft van die 2 overgebleven partijen alleen TomTom over. Die een record aantal offertes heeft uitstaan. Met waarschijnlijk VAG als grootste vogel in de lucht die op het punt staat om te gaan landen in TomToms hand.
harrysnel schreef op 21 augustus 2014 13:10 :
After Halbherr Departure What is the Future of HERE?
www.gpsbusinessnews.com/After-Halbher... Het artikel op gpsbusinesssnews matcht met onze observaties. […] beyond the search of a new CEO, the future of HERE is also out of Nokia. There is not a single synergy between HERE and the rest of the business. It is not far fetched to predict that as soon as HERE will be able to demonstrate revenue growth and profitability to potential investors, Rajeev Suri will sell the business. ---- The strategy disagreement might have been around the direct to consumer strategy, a move started with the launch of the new HERE brand in November 2012. Almost two years later it is clear that this consumer strategy has been a failure for the organization, consuming a lot of cash, time and resources. As a matter of fact here.com has not become a consumer destination website, a bet which was bound to fail due to the massive visibility of Google Maps driven by both its superior user interface, responsiveness and technology and by its high exposure in Google’s search engine results. The mobile applications for iOS and Android could have been an opportunity for HERE, especially to seze market share for iOS in the two months window between the failed launch of Apple Maps and the availability of Google Maps as a standalone app. But with no experience of app marketing HERE failed to gain top ranking and build awareness and downloads. Since then these iOS and Android apps have been retired and the HERE map is only available to the Windows Phone operating system and Nokia X. HERE’s APIs for web and mobile developers have not been a success either. Edit: Het is Nokia dus niet gelukt om te profiteren van de zwakke introductie van Apple Maps, dat nu beter wordt. De inspanningen van Nokia om iets te betekenen voor Tizen worden als je de bovenstaande lijn doortrekt ook gekilled. Dus betekent dit ook een extra kans voor TomTom om Samsung als klant te winnen? Google and Openstreetmap But even in business to business sales, licensing map data to Web and mobile companies has not been a success story despite a huge uplift in usage due to the rise of smartphones. This is because the only customers to be won in this market segment are the big competitors to Google who have enough money to afford commercial map data: Amazon, Microsoft, MapQuest, Apple and a few others. Even in that field there is a strong competition from TomTom which won the Apple Maps contract and more recently all MapQuest map business, previously a customer of HERE. The hundred of thousands of mobile and web developers on the market are either using Google Maps or relying on Openstreetmap if they wish more flexibility. A big barrier for HERE in this developer arena, made of small and midsize companies, is its complex and lengthy licensing terms and conditions. 50 pages-long contracts are a good business for lawyers, certainly not for start-up companies. Edit: over de laatste alinea. Dit is bij TomTom soepeler geregeld, via developer.tomtom.com met een no cure no pay tarief. Als de app ontwikkelaar winst maakt, dan volgt een winstdeling
xynix schreef op 21 augustus 2014 12:00 :
[...]
Echt super dat je voor een voortdurende stroom aan lezenswaardige links blijft zorgen. Je staat hoog op mijn lijstje MVF's (Most Valuable Forummembers).
TomTom heeft het het afgelopen jaar opvallend veel gehad over "the Internet of Things". Ze hebben door hun connected PND's een goede kennisbasis op dit gebied. Ik vond het opvallende dat HG in interviews sprak over zo'n abstract begrip alsof het een huishoudterm binnen het bedrijf was. Zou het kunnen zijn dat die diversificatie waar Daf66 op hintte in die hoek ligt, mogelijk in combinatie met hun big data expertise? Daar zit enorme potentie.
Wild voorbeeld: parkeerplaatsen uitrusten met sensors of er zich een (en in een latere fase welke) wagen op de parkeerplaats bevindt. Daarmee is op wat langere termijn de totale procesketen rond betalen/innen/beboeten van parkeergelden voor decentrale parkeerplaatsen vergaand te automatiseren. Met daarnaast de mogelijkheid om via de realtime maps 2.0 het nodeloos zoeken naar vrije plekjes verleden tijd te maken. Reserveren?
Als je dit in highly congested cities aan de praat krijgt ligt daar een giga markt.
@xynix, Hele mooie vondst die MVF's !! Ik zou daar als aanvulling MWF's (Most Worst Forummebers) aan toe willen voegen. Kan iedereen een eigen lijst willen bijhouden. Groet uit Grunn.
"Most worst" is wel super bad ;-) Of bedoel je de grootste HEMA-worst kluivers op het forum? ;-) Groet uit Z.O.-Brabant
Ik was even bij BAM buurten, kijken of er nog een trade mogelijk was. Als je alles leest over bankenconvenanten, cash leegloop, reorganisatielasten, voorzieningen, afschrijvingen, desinvesteringen, stroppenpotten en dikke risicoparagrafen. Dan ben ik blij dat ik primair in het schuldenvrije TomTom beleg.
telematicsnews.info/2014/08/21/featur... Staat T2 hier ook zie het niet op de T2 site press events ?
xynix schreef op 21 augustus 2014 13:59 :
"Most worst" is wel super bad ;-)
Of bedoel je de grootste HEMA-worst kluivers op het forum? ;-)
Groet uit Z.O.-Brabant
Soms denk ik wel eens: zouden al die MVF's van dit forum een "pain in the ass" van de vuile exitters zijn? (is dat een nieuw woord: exitter)? Groeten uit Grunn.
De 6 euro tractorbeam staat nog steeds aan ;-)
bits.blogs.nytimes.com/2014/08/20/mic... Nog een bericht over de opgestapte CEO van Nokia HERE. Er wordt terloops nog even genoemd, dat bij een verkoop Nokia HERE $ 6 miljard dollar moet opleveren. www.geekwire.com/2014/nokia-here-ceo-... Hier een artikel van toen hij nog aan het roer stond. De mobiele activiteiten die hij noemt gaan mogelijk stoppen, wat samenhangt met zijn vertrek...
Het kan zijn dat ik tijdens al die warme dagen iets gemist heb op dit forum, maar intussen zijn de Q2-cijfers van concullega Fleetmatics gepubliceerd:ir.fleetmatics.com/phoenix.zhtml?c=25... Zij hebben nu 499.000 aangesloten voertuigen (TTT: ruim 395.000). Direct maar even hun outlook voor heel 2014:Full Year 2014 Guidance: Total revenue is expected to be in the range of $228 to $230 mln , which represents growth of 29.1% year-over-year at the midpoint. Adjusted EBITDA is expected to be in the range of $62,8 – 65,3 mln. Non-GAAP diluted adjusted earnings per share is expected to be in the range of $0.82 – 0.87 based on approximately 38.7 million weighted-average diluted shares outstanding. [Dus netto winst ca 0.845 x 38.7 mln = $32.7 mln = €24.6 mln]. T.o.v. hun outlook na de Q1-cijfers in juni zijn de winstcijfers met een paar procent verhoogd, de omzetverwachting is gelijk gebleven.Sommige overeenkomsten met TTT blijven frappant: Year-on-year omzet groei 29% (vrijwel gelijk aan TTT), groei van het aantal subscriptions 28,6 % (bij TTT is dat momenteel wat hoger). Omzet (2014) per voertuig per jaar: FLTX: $229 mln / 500.000 = $458 = 344 euro. Bij TTT : €108 mln (verwacht*) / 395.000 = 273 euro. Ebitda per voertuig: FLTX: $64 mln / 500.000 = $128 = € 96,2 TTT: €36 mln* / 395.000 = € 91,1 Netto verwachte winst per voertuig: FLTX: € 24,6 mln / 500.000 = € 49,20. TTT: €17 mln* / 395.000 = € 43. *: schattingen, voor een toelichting zie mijn post van 11 jul 2014 om 07:22, in:www.iex.nl/Forum/Topic/1315263/11/TT-... en ook latere schattingen in de algemene TT 'scenario's' van Justin. Anyway, het blijft frappant, verschillende bedrijven in verschillende markten, toch veel overeenkomsten. Behalve dat TTT per subscription nu nog ietsje minder omzet en verdient. Heeft iemand een verklaring? (Resellers?) Positieve noot: er valt voor TTT nog veel te verdienen, ook in de USA.
Maar nou komt-ie:EBITDA-marge per vtg: FLTX: 96,2/344 = 28,0%. TTT: 91,1/273 = 33,4%. Kijk, now we are talking. Zie hier het voordeel van TTT: mapkosten delen met andere units, en de win-win van gemeenschappelijke probes. Oja, nog iets. FLTX rapporteert een 'churn rate' van +1,1%. Oftewel het aantal opzeggingen per periode (een kwartaal dus!). Hun toelichting is: “Quarterly net churn during the second quarter of 2014 was 1.1%, compared to 1.3% during the second quarter of 2013, which excludes the impact of a large enterprise customer. An explanation of this measure is included below under the heading “Non-GAAP Financial Measures.” “ En die 'explanation' kan je daar vinden, maar herhaal ik hier niet. Die is bijna een jaar geleden volledig de grond in geboord in een seekingalpha-artikel. Het is iets netto-achtigs bij 'existing clients'. (Ook nog existing aan het einde van een periode?). En ze laten een ' large entreprise customer' er uit??? Bovendien schijnen ze te werken met 3-jaarscontracten, terwijl ze nog geen twee jaar beursgenoteerd zijn. Dus altijd kritisch blijven! Toegeven: TT zegt ook niks over hun churn rates bij welke business unit dan ook. Zou leuk zijn als ze dat wel eens deden, of als een analist daar bij een conference call eens een vraag over zou stellen. Goedemorgen overigens van een TT-belegger met zijn ijzeren voorraad.
Complimenten, BDB, voor dit betere spit- en denkwerk. Wat mij betreft goed voor 2 AB's op 2 posts. Als LoJack nou onderhand eens significant gaat bijdragen in de VS zal dat prima zijn voor de topline cijfers. De ratio's zullen dan waarschijnlijk wel een beetje verslechteren. Ik hoop eigenlijk dat TomTom ook langzaam maar zeker eigen kanalen tot ontwikkeling brengt in de VS. Justin denkt op basis van een goede argumentatie dat LoJack daar geen exclusiviteit heeft, hoewel het tot nu toe wel dat gevoel geeft. De echte vette groei moet de komende anderhalf tot 2 jaar waarschijnlijk nog komen uit stevige marktgroei door verbeterende penetratie en verdere marktaandeelwinst in Europa. En je zou eigenlijk verwachten dat m.b.v. de nieuwe Bridges en WebFleet API's er toch ook mooie deals met mega corporate accounts aan zouden moeten zitten te komen. Daar is het aanbod van concurrenten smal. Zeker als TTT VOL zou doorpakken op het gebied van vloot-optimalisatie. TTT beschikt over de juiste combi van big data, gekwalificeerde wiskundigen en op ervaring gebaseerd pragmatisme om ook daar echt leidend te worden. En met juiste optimalisatie-processen vallen waarschijnlijk tientallen procenten te besparen op logistieke kosten. En het geeft een goede ingang bij "brokers" van crowd-sourced logistieke diensten, die de komende jaren zullen opstaan (zie Uber voor de taxi-branche). Pakketbezorging is ongetwijfeld een van de volgende gebieden die zo zullen worden georganiseerd. Dat vraagt om een "spin in het web" die het totale opdrachtenpakket toewijst aan de juiste dienstverleners. Het groeitempo zal voorlopig nog wel kunnen worden volgehouden en misschien nog wel verder opgekrikt. Ik vermoed dat ze daarbij zelfs "zuinig" kunnen zijn op het gebied van acquisities. Kleinere spelers gaan vanzelf wel de handdoek in de ring gooien.
Beperktedijkbewaking schreef op 22 augustus 2014 07:03 :
Toegeven: TT zegt ook niks over hun churn rates bij welke business unit dan ook. Zou leuk zijn als ze dat wel eens deden, of als een analist daar bij een conference call eens een vraag over zou stellen.
Heb gelezen in een van hun rapportages dat een TomTom telematics klant gemiddeld 7 jaar klant is.
*Justin* schreef op 22 augustus 2014 08:11 :
[...]
Heb gelezen in een van hun rapportages dat een TomTom telematics klant gemiddeld 7 jaar klant is.
Even omrekenen in een echte churn rate per kwartaal. Uhh, leuk sommetje, maar nu effe niet...
xynix schreef op 22 augustus 2014 07:47 :
...
Ik hoop eigenlijk dat TomTom ook langzaam maar zeker eigen kanalen tot ontwikkeling brengt in de VS. Justin denkt op basis van een goede argumentatie dat LoJack daar geen exclusiviteit heeft, hoewel het tot nu toe wel dat gevoel geeft.
De echte vette groei moet de komende anderhalf tot 2 jaar waarschijnlijk nog komen uit stevige marktgroei door verbeterende penetratie en verdere marktaandeelwinst in Europa. En je zou eigenlijk verwachten dat m.b.v. de nieuwe Bridges en WebFleet API's er toch ook mooie deals met mega corporate accounts aan zouden moeten zitten te komen. Daar is het aanbod van concurrenten smal.
...
Mijn eigen conclusie uit al die cijfers is dat TTT nog best wat pricing power heeft. Ze zijn voor de klant per vtg goedkoper dan FLTX, ik zie geen enkele reden daartoe.
Beperktedijkbewaking schreef op 22 augustus 2014 08:35 :
[...]
Mijn eigen conclusie uit al die cijfers is dat TTT nog best wat pricing power heeft. Ze zijn voor de klant per vtg goedkoper dan FLTX, ik zie geen enkele reden daartoe.
En ze moeten met name ook een betere dienst kunnen bieden omdat zij beter dan geen ander in staat moeten zijn om ritverdeling over de vloot te optimaliseren. Dat wordt namelijk de volgende stap voor de grotere accounts. In het zwaar ondergepenetreerde MKB-segment is de prijs natuurlijk wel essentieel. Daar zou TTT rustig nog een beetje van hun margeverbetering door economies of scale kunnen doorgeven aan de klant. Op het gebied van margeverbetering door economies of scale staan ze er wezenlijk beter voor dan Fleetmatics.
moneytalk.knack.be/economie/geld-en-b... ABN Amro verhoogt het advies voor TomTom van Houden naar Kopen. De bank hanteert bij dit Kopen-advies een koersdoel van €6,50. TomTom is nog altijd relatief ongeliefd onder beleggers en analisten.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)