Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Virtual reality en Glu Mobile

Virtual reality en Glu Mobile

Facebook kondigde op Recode’s Code Media conferentie aan dat het aan het werken is aan virtual reality-versies van apps. Dit zal hoogstwaarschijnlijk een positieve invloed hebben op Glu Mobile.

Wat? Glu Mobile, dat is een bedrijf dat mobiele games en gerelateerde applicaties creëert.

Facebook liet tijdens de conferentie weten dat ze verwachten dat beroemdheden hun omgeving virtueel kunnen delen met fans. Hier kan Glu Mobile zijn slag slaan, aangezien het al een stap voor is op de concurrentie.

Glu Mobile bezit al enkele titels die aangepast kunnen worden om te profiteren van deze eventuele nieuwe trend. Dit zijn titels zoals Kim Kardashian: Hollywood, Tap Sports Baseball, en Stardom: Hollywood.

Waarom dit Glu Mobile omhoog zal helpen

Glu Mobile zit in een goede positie om te profiteren van virtual reality. Deze nieuwe technologie wordt de volgende grote trend. Verder is de onderneming op het moment al sterk aanwezig in de mobile gaming markt en deze groeit ook nog eens goed.

Het bedrijf behaalde eerder deze maand een hogere winst dan verwacht, waarna het aandeel omhoog schoot. Glu Mobile heeft overigens al een klantenbasis die geobsedeerd is door beroemdheden.

Dit zal zeker uitmaken in het begin van het gebruik van virtual reality voor games en social media.

Marktbeeld

Houdt Glu Mobile dus zeker in de gaten. Het is zomaar mogelijk dat het bedrijf sterk gaat profiteren van de groei van virtual reality.

De onderstaande daggrafiek toont de enorme koerssprong van eerder deze maand en laat zien hoe hard het kan gaan met dit aandeel.

 

 

Disclaimer: De informatie is niet bedoeld als professioneel beleggingsadvies of als aanbeveling tot het doen van bepaalde beleggingen. De auteur heeft op moment van schrijven geen positie in Glu Mobile. Meer informatie vindt u op Marktgevoel.nl.


Selwyn Duijvestijn is een actieve beurshandelaar en expert op het gebied van handel in hefboomproducten, zoals speeders, sprinters en turbo's. De informatie in deze publicatie is niet bedoeld als professioneel beleggingsadvies of als aanbeveling tot het doen van bepaalde beleggingen. De handelssignalen van Duijvestijn kunnen op elk moment veranderen.

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Auteur: Selwyn Duijvestijn

Selwyn Duijvestijn is een actieve beurshandelaar op Beursplein 5. Hij beoordeelt onderliggende waarden via een geheel eigen werkwijze op koopwaardigheid en potentieel rendement. Op Marktgevoel.nl kunt u zich inschrijven voor zijn gratis nieuwsbrief vol opgemerkte kansen en valkuilen in verschillende markten.

Meer over Selwyn Duijvestijn

Recente artikelen van Selwyn Duijvestijn

  1. jan '16 Mijn vier grootste fouten 32
  2. nov '15 Liever Barrick Gold, dan goud 11
  3. nov '15 Monsterlijke sterk 1

Gerelateerd

Reacties

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 theo1 10 maart 2015 15:15
    Ik snap alleen niet wat ik me moet voorstellen bij beroemdheden die hun omgeving VR delen. Kan je dan VR door het huis van Kim K? Maar daar moet dan natuurlijk wel steeds iets gebeuren, anders is er na één bezoekje niks meer aan. Wat is nu de grap? Ik zal wel te oud zijn voor deze nieuwerwetse toestanden.
  2. Selwyn D. 11 maart 2015 08:48
    quote:

    theo1 schreef op 10 maart 2015 15:15:

    Ik snap alleen niet wat ik me moet voorstellen bij beroemdheden die hun omgeving VR delen. Kan je dan VR door het huis van Kim K? Maar daar moet dan natuurlijk wel steeds iets gebeuren, anders is er na één bezoekje niks meer aan. Wat is nu de grap? Ik zal wel te oud zijn voor deze nieuwerwetse toestanden.
    Er kan meegekeken worden door de ogen van bijvoorbeeld Kim K. Je doet en voelt net alsof je een beroemdheid bent.
  3. forum rang 5 theo1 11 maart 2015 16:52
    quote:

    Marktgevoel.nl schreef op 11 maart 2015 08:48:

    [...]
    Er kan meegekeken worden door de ogen van bijvoorbeeld Kim K. Je doet en voelt net alsof je een beroemdheid bent.
    OK, dan snap ik wel dat dat een bepaald publiek aanspreekt. Alleen dan zit ik nog een beetje met het verdienmodel, want die beroemdheden doen dat natuurlijk niet voor de liefdadigheid. Je zult best mensen hebben die daar voor willen betalen, maar aan de andere kant zul je beroemdheden moeten betalen om met een camera op hun hoofd rond te lopen. Vraag is hoeveel marge daartussen overblijft.
5 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links